Gå til innhold

hvordan holde trivselsvekten??


Gjest søtekrølle

Anbefalte innlegg

Gjest søtekrølle

Hei alle ivrige!!

 

Jeg begynner å nærme meg min trivselsvekt å nå luerer jeg veldi på hvordan man skal jobbe for å holde seg på trivselevekta???

 

Jeg går utifra at man sakte men sikkert begynner å spise litt mere,men er veldig usikker på hvordan dette foregår...

 

er det noen her som har deltatt på "hold vekten" kurs og vet hvordan det er lurt å gå fram??Eller kansje noen har noen tips som de selv har oppdaget uten å gå på kurs???

 

glad for svar, hilsen elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Gratulerer med å nÅ målene dine *blomster*

 

Det beste rådet jeg kan gi deg er å ta en titt på bloggen min (fru lunas blogg) - du kan sikkert lære mye av mine erfaringer som jeg deler i detalj i bloggen. Jeg økte langsomt etter rådene fra en norsk lege og slankeekspert ved Ullevål som også er med i VG's ekspertpanel. Som du ser har det gått veldig greit for meg å holde vekten - hemmeligheten er nok gradvis øking av kaloriene over flere måneder, mye fysisk aktivitet i dagliglivet og at jeg fortsetter med GR rådene (kalorifattig og næringstett mat fordelt på mange måltider) bare uten kaloriunderskudd.

 

 

Jeg vil også anbefale deg å skrive din egen blogg her inne - da får du alt samlet på ett sted - kaloriinntak, vekt og trim - og da er det lett for deg å se tendensene i din egen vektutvikling.

 

Men den største hemmeligheten er nok å være ærlig og å sette et intervall som er trivselsvekten - slik at en ikke får panikk dersom du går opp noen gram. Jeg har bestemt meg for bør først å ta affære dersom vekten går under eller over trivselsvekt grensene. For meg er er et 2 kg intervall naturlig - da holder jeg vekten der jeg vil og lar ikke mange kg snike seg på.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...