Gå til innhold

Halloen :)


Anbefalte innlegg

Eg skal også ned over 40 kg., lang vei å gå! Må ta eit kilo om gangen, trur eg. Eg prøver å finne ut av dagsbehovet mitt på kalorier, men veit ikkje om eg har gjort det rett.... enda opp med dagsbehov på ca. 3250 kcal!!!! Kan det stemme?

(ca. 178 høg, ca. 130 kg, middels energiforbruk, eg la inn 15 trimpoeng pr. veke.) Energiforbruk før trim fekk eg til 2822, vil det seie at om eg inntar denne mengda kaloriar så held eg vekta stabil, utan trim?

Eg blir litt forvirra av dette, lurer fælt på kor mange kaloriar eg bør ta inn for å gå ned ca. 2 kg. pr. mnd når eg trenar vekk ca. 5-700 kcal pr. dag.

 

Håpar nokon vil ta seg tid til å svare meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på 1900 kcal. Jeg var 138kg da jeg startet og er 174cm lang. Begynte og slank meg i mars 05 og har nå gått ned 23,3kg (114,7kg). Må si at jeg har stått i ro siden januar(gått ned 4kg)....men har begynt og gå ned igjen nå da ...heldigvis ;)

Jeg fikk vite hvor mye jeg skulle spise av min ernæringsfysiolog. (Jeg er med på overvektsprosjektet i helsesør)

Men jeg legger inn det jeg trener her......syns det er så fine sider :)

Og for ikke og snakke om all den fine oppbakkingen jeg har fått her inne :(

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Så flink du er!!!! Imponerande at du har gått ned så mykje Eg har gått ned ca. 5 kg sidan 1.1.06..... ikkje så mykje, men eg må berre sjå det positive i at det trass alt har gått nedover, då ;) Har trena mykje, ikkje fokusert så mykje på slanking, heller på å leve sunt.

Du ligg på 1900 kcal, seier du. Er det kun mat, slik at det du trenar blir trekt frå dei 1900? Eller er det "nettoen" i løpet av dagen, dvs. inkl. fråtrekt trening??

 

Eg er ikkje så flink med telling av kaloriar osv, men vil prøve å sette meg litt meir inn i det no. Eg har fått nokre "aha-opplevelsar" når eg har lagt inn det eg et i l av ein dag i dagsrapportane her... det skal ikkje store "kosen" til før ein god dag blir ødelagt!!!! Det er også ganske oppmuntrande å legge inn treninga... og sjå at det verkeleg gir resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...