Gå til innhold

Startskudd for meg også....


Gjest sjokoladesug

Anbefalte innlegg

Gjest sjokoladesug

Hei,

 

Jeg er ei jente på snart 30 år som også er 173 cm høy og veien 84.7. Har også et ønske om å gå ned ca 15 kilo.

 

Det som er mitt problem er at jeg spiser ikke nok. Har jobbet skift i mer en 10 år nå og fått veldig dårlig matvaner, spist 1-2 STORE måltider pr dag. Men nå skal det snus. Har meldt meg på GR-kurs og gått ned 1.5 kilo. Så jeg er på god vei mot målet (70 kilo). Veier meg på tirsdager og skal følge meny nr 2. Gleder meg til å fortsette mot målet mitt.

 

Syntes det er motiverende å lese om alle dere andre også. Stå på, dette klarer vi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eg har det samme som deg, eg har ete få og store måltider og ser at eg har gått på sparebluss, ikkje alltid like enkelt å få det til i ein travel kvardag.

klem jorun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladesug

Så godt å høre at vi er flere som sliter med det samme. Får litt teite blikk av og til når jeg sier at jeg slanker meg og må spise mer for å komme opp i riktig kcal pr dag.

 

Jeg har endelig klart å komme meg opp i 1300 kcal pr dag (skal opp i mellom 1600 og 1750). Det har vært utrolig tungt og vanskelig, og jeg har brukt mange mnd på å klare det. Er jo så opptatt med alt annet og da er det ikke lett å tenke mat.

 

Stå på dette klarer vi.

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindaloo

Jeg er en jente på 30 år som skal prøve å gå ned 20 kilo og sliter med å spise nok, mye fordi jeg på en måte får dårlig samvittighet når jeg spiser da, siden jeg liksom skal ned i vekt, motstridende rett og slett :-)

 

Føler meg som en smultbolle, men sykler til og fra jobb+ at jeg prøver å dra meg på SATS et par ganger i uka. Gikk ned 8 kg for 2 år siden, men det var ikke noe problem å gå opp igjen for å si det sånn, men denne gangen skal det gå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladesug

Hei Lindaloo,

 

Da er vi flere som sliter med det samme.

 

Du må ikke ha dårlig samvittighet for å spise. Jeg hadde også det for noen år siden. Tenkte veldig mye på tynne venninner og lurte på hvordan de klarte å være så tynn, de spiste jo hele tiden. Og fant etterhvert ut at det kanskje er derfor. Har iallefall funnet ut av det selv etter å ha begynt å GR-kurs at det er når jeg spiser jeg går ned i vekt og når jeg ikke spiser jeg legger på meg.

 

Stå på. Dette klarer du :-)

 

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...