Gå til innhold

Trening i varmen..


Gjest kline

Anbefalte innlegg

Hei

Det er så stille her inne så tenkte jeg måtte skrive no.

Hvordan går det med treninga i varmen da?

Jeg har trent step på mandag....total(aerobic)med ball på tirsdag.....step intervall på onsdag og i dag har jeg fri...er litt mør kjenner jeg ;)

I morgen skal jeg på en timesgårtur med noen venninder med ungene i vogn. Og i helgen får jeg besøk fra trøndelag.....blir nok lite med trening da .

Syns jeg skulle vært og trent i dag også men helsestudioe jeg trener på har sommer stengt på formiddagen ...buhu!!

Har vært ganske flink med maten til nå så jeg håper og komme under 114kg....700gr må da være mulig...hehehe

Kos dere i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke droppe treninga selv om det er varmt.

Slak trene i kveld jeg da, og har nyti sola et par timer i dsag, føler at den må utnyttes mens vi ennå har den her:)

Kos dere i sola:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er tungt å trene i varmen. Men for å være helt ærlig så vet jeg at jeg syns det tungt å trene uansett nå med 40kg overvekt. Jeg er i tillegg forsiktig slik at jeg ikke skal ende opp med belastningsskader. Jeg går turer med staver, trener yoga eller sykler på ergometersykkel. Har i tillegg veldig lyst til å kjøpe orbitrek- maskinen fra tvshop:) Uansett i varmen må jeg legge min lille trim til enten veldig tidlig eller senere på kvelden, for jeg har forsøkt på dagen og stupte nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med svømming da? synes det er så synd at bassenger ofte stenger på denne tiden er stengt, hadde vært kjekt å hatt det nå!

På trenings senteret jeg trener på har vi basseng, men nå er d steng pga vedlikehold.. Det er jo en kjempe fin trim for oss som er en del kilo for mye.

Det er jo flere steder de driver med vann aerobikk oxo, og det beskytter ledd. Blir kjempe sliten av det også!!

bør prøves;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...