Gå til innhold

Etter graviditet.


Gjest saga28

Anbefalte innlegg

Heisan.

Nå har jeg blitt med i vektklubben for å få mer hjelp. Jeg er sur og lei av hele slankinga. Fødte for ca 2 mnd siden og har gått på Herbal Life i over to uker nå. (ammer ikke)Det skjer bare ingenting. Forrige gang etter første graviditet gikk jeg ned i en fei....! Har trent annen hver dag i flere uker (sykling 1 time) og vekta viser bare 3 kilo mindre enn for 10 uker siden....sukk.... Kan dette komme av at kroppen ikke er "ferdig" med å være gravid enda....? At det tviholder på "ovelevelsesfettet"? Trenger litt motivasjon til å gå ned 11 kilo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ballerina

heisann!

 

vet ikke hvordan herbal life fungerer, men jeg vil anbefale deg å telle kalorier, finne ut hvor mye mat du trenger å spise for å øke din forbrenning, kanskje spiser du for lite og da går kroppen på sparebluss, altså tviholder på alt du spiser. Trene ikke bare i samme tempo, men gi kroppen sjokk innimellom og ta skikkelig i!! Løping på tredemølle er en fin start viss du er på treningssenter!

 

Lykke til !

 

Klem ballerina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kjenner meg igjen. Etter første barnet gikk jeg ned med en gang. Nå sliter jeg, veier mere en noen gang. Har prøvd herbalife, det funker ikke. Du går ned, men opp igjen med en gang du spiser vanlig. Jeg har tidligere gått masse ned ved og spise lite og ofte. Jeg sliter selv litt med motivasjon, men etter at jeg veide meg i dag, var det stopp. Må bare få litt støtte hjemme. Når vekten går utover helsen, må jeg bare gjør noe. Begynte på krom tabletter i dag, det er et must for og klare det. Hjelper deg til og ikke bli fysen på snop, tar noen dager fra du begynner til det funker. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar. Etter at jeg nå har begynt i vektklubben har jeg faktisk klart å gå ned litt mer. Det hjelper å telle kalorier, som ble sagt så tror jeg at det ble for lite kalorier i døgnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...