Gå til innhold

Takk for alle dere!!!!


Gjest Nitan

Anbefalte innlegg

Jeg har slanket meg med Grete Roede før, men da gjorde jeg det helt selv. Gikk ned 15 Kg, men det er nå 3 år siden og har gått opp halvparten igjen. Jeg finner liksom ikke det pågangsmotet jeg hadde sist.... Hver gang jeg skal begynne, klarer hodet mitt å overtale meg til å bare spise og kose meg i dag, så kan jeg begynne i morgen. Klarer ikke det da heller.

 

Veldig fint at det er noen å dele erfaringer med her... Jeg tror jeg trenger noen andre å prate med, enn de jeg kjenner som ikke vet hvordan det er å konstant tenke på hva man putter i seg.

 

Jeg trenger dere, for dere er jo ekspertene:)

 

Jeg er 1,73, veier 85 kg og skal ned til 70. Er 29 år.

 

Kan noen forresten fortelle meg hvordan jeg endrer startdato på tabellen der man registrerer vekt og mål og sånt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slanket meg med Grete Roede før' date=' men da gjorde jeg det helt selv. Gikk ned 15 Kg, men det er nå 3 år siden og har gått opp halvparten igjen. Jeg finner liksom ikke det pågangsmotet jeg hadde sist.... Hver gang jeg skal begynne, klarer hodet mitt å overtale meg til å bare spise og kose meg i dag, så kan jeg begynne i morgen. Klarer ikke det da heller.

 

Veldig fint at det er noen å dele erfaringer med her... Jeg tror jeg trenger noen andre å prate med, enn de jeg kjenner som ikke vet hvordan det er å konstant tenke på hva man putter i seg.

 

Jeg trenger dere, for dere er jo ekspertene:)

 

Jeg er 1,73, veier 85 kg og skal ned til 70. Er 29 år.

 

Kan noen forresten fortelle meg hvordan jeg endrer startdato på tabellen der man registrerer vekt og mål og sånt???[/quote']

 

Hei på deg, og velkommen.

For å endre start datoen, gå inn på resultater.alle uker, og klikk på s'en på den linjen der dateoen du ønsker som start dato står.

 

Når det kommer til hvordan man kommer i gang...kjenner problemet ditt der. Så lett å tenke jeg begynner i morgen, i dag koser jeg meg.

Så min løsning er: ikke ha fristelser i hus! Få ut alt det du lar deg friste av, fyll opp med noe som er bedre for deg, men som du likevel kan kose deg med. Jeg kjøper inn div. melon nå på sommeren. Og lørdags snop, det er hele ukens kosemerker, jeg sparer dem, også kjøper inn kun nok til den kvoten.

 

Også har jeg delt opp målet litt denne gangen, 5 kg. om gangen.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei nitan...

 

Det er jo som å høre meg selv.. Koser meg i dag og begynner FOR FULLT i morra...

Ser du skrev dette i juli, hvordan har det gått til nå? er ny her så har ikke helt forstått hvordan dette fungerer men har gått 2 kurs tidligere i år så jeg vet hva som skal til.. Veier 73,5 og er 169/170 og skal ned til 60-65 kg...

 

Hører gjerne fra deg eller dere andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...