Gå til innhold

Skal vi prøve igjen?


Gjest KL06

Anbefalte innlegg

Da var det ny uke og nye muligheter. Fikk med kællen å trent litt i dag, digg det der! Godt å ha han med seg!;)

Det er ikke gøy å stille opp som brud og se ut som er potet sekk, synes nå i allefall jeg..Det er et minne som skal være veldig flott som sagt, med mange fine bilder.

Blir desverre aldri bra bilder, men om de ikke blir bra, så kan jeg se mye bedre ut enn nå:)

Er det blitt lagt noen planer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt stolt av meg selv. På tross av at jeg var utrolig sliten etter jobb i dag, og hadde veldig vondt i ryggen,slepte jeg meg til treningssenteret. OK, det ble ikke den mest intesive treningsøkten, men jeg var der, svettet ut sikkelig, og gikk hjem igjen.

Da fortjener jeg å kose meg med litt melon foran TV etterpå.

Så planen fremover blir vel å jobbe med å holde på slike gode vaner, selv på litt dårlige dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen meg er det klamt og lummert her i hovedstaden i kveld. Har tilbrakt ettermiddagen med pakking og sjauing, skikkelig slitsomt i denne varmen! Nå har jeg gått en times tur. Ble rolig gange fordi min kjære har vondt i ryggen (etter å ha bært 50kilos bokkasser ned 4 etasjer....). Men alle monner drar. Gikk hjem fra jobb også så det ble tilsammen 3,7 trimpoeng for meg i dag. Sier meg fornøyd med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dere er kjempe flinke jeg!

Selv om vi tar i like hardt hver gang vi trener, så trener vi iallefall.

Var å skulle kjøpe meg en bikini i stad, men akkuratt den er utsolg over alt. Men jeg fant en badedrakt som jeg kan bruke i bassenget i høst i allefall, og godt er det:)

I mårra er det ny veie dag for meg, og jeg gruer meg noe innmari!!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dere er kjempe flinke jeg!

Selv om vi tar i like hardt hver gang vi trener' date=' så trener vi iallefall.

Var å skulle kjøpe meg en bikini i stad, men akkuratt den er utsolg over alt. Men jeg fant en badedrakt som jeg kan bruke i bassenget i høst i allefall, og godt er det:)

I mårra er det ny veie dag for meg, og jeg gruer meg noe innmari!!

Ha en fin kveld![/quote']

 

En solskinnsdag her i hovedstaden.

Håper det bringer hell og lykke på denne ukas veiing. Selv har jeg veie dag i morgen, men så at noen har i dag....lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg veiedag på fredager. Så da får vi se om det peker riktig vei igjen eller om jeg fortsatt står på stedet hvil.

Pussing og skraping av panel står på "trimplanen" i kveld..... Jaja.

Ellers ser det ut til å bli en varm dag igjen her på Østlandet. Får prøve å få sneket inn en gåtur etter pussingen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er veiing å måling unnagjordt, ble 3 cm , og 0,8 kilo lettere. Og jeg er lykkelig. Litt lettere;)

Har i snitt gått ned 0,3-0,6 kilo gjennom de kursa jeg har gått på. Kunne vært mer, men jeg er fornøyd.

Og bare det at jeg nå faktisk er 1,2 under 130 kilo... jeg sleit så fælt med å klare å gå ned under det tallet, dreiv med det under hele forrige kurs.

Nå ser det ut som om det går riktig vei i allefall;)

Koser fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er veiing å måling unnagjordt' date=' ble 3 cm , og 0,8 kilo lettere. Og jeg er lykkelig. Litt lettere;)

Har i snitt gått ned 0,3-0,6 kilo gjennom de kursa jeg har gått på. Kunne vært mer, men jeg er fornøyd.

Og bare det at jeg nå faktisk er 1,2 under 130 kilo... jeg sleit så fælt med å klare å gå ned under det tallet, dreiv med det under hele forrige kurs.

Nå ser det ut som om det går riktig vei i allefall;)

Koser fra meg.[/quote']

 

Ingenting er bedere enn at du er fornøyd selv. Det er bedre å gå sakte og fornuftig ned, enn å rase ned, for så å rase opp igjen. Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som du skreiv til meg, bra å ikke gå ned for fort. Klart vi vil gå ned fortere, og mer pr gang, men vi går nå ned, og det er en stor start!!

Vi skal klare dette!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javist..bedre å ta litt, i et sunt tempo. Men det hadde vært fint med litt større vekt tap, det går så sakte. Men jeg prøver å ignorere den lille stemmen som klager på at det går sakte ;) Jeg vil, jeg vil, og jeg skal få det til denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går oxo sakte ned, men jeg tenker som så at kroppen ikke vil at jeg skal gå ned fortere.

Nå er jeg kommet hjem fra min mor og far, blitt masse fisking, og gå turer.

MEN jeg har spist mammas hjemme lagde is kake. Pluss at jeg klarte å dytte nedpå en liten snikkers.. Men fikk 10 trim poeng de dagene da, så sånn sett så håper jeg på at det ikke gikk så ille allikevel.

Kos dere i sola mens dere kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smilejenta
Nå er jeg litt stolt av meg selv. På tross av at jeg var utrolig sliten etter jobb i dag' date=' og hadde veldig vondt i ryggen,slepte jeg meg til treningssenteret. OK, det ble ikke den mest intesive treningsøkten, men jeg var der, svettet ut sikkelig, og gikk hjem igjen.

Da fortjener jeg å kose meg med litt melon foran TV etterpå.

Så planen fremover blir vel å jobbe med å holde på slike gode vaner, selv på litt dårlige dager.[/quote']

 

Skal si du er flink! Jeg er veldig flink til å finne på unnskyldninger for å IKKE trene! Selv om jeg vet så godt at jeg trenger d! Så i dag, med skinnende sol, satte jeg meg på sykkelen og syklet i 1 time og 30 min! Da var jeg stolt! Selv med en dårlig arm! Herlig! Blir d slik fremover vil nok kiloene falle, sakte men sikkert av! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...