Gå til innhold

15,1 kg. igjen


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Da var ukas veiing og måling unnagjort. Og jeg er nå 15,1 kg. unna målet på trivselsvekten på 65 kg. Det virker som en utrolig lang vei, og det var det som knakk meg sist. Før jul gikk jeg GR kurs, men det gikk saaaaaaakte nedover, og jeg ga mer eller mindre opp før påske. Selvfølelsen sank i takt med at kiloene gikk på igjen, så denne gangen kan jeg ikke la meg knekke. Men 0,4 kg ned på en uke, det er ikke så mye. Jeg hadde trengt en hel kg ned, for å virkelig se at det gir uttelling *sukk*. Men jeg får vel prøve å leve etter det jeg selv har sagt, og som andre sier, det er bedre å gå ned saaaakte enn fort. Da er det større sjans for at kilone holder seg borte. Men akk, så kjiipt når det gjelder en selv, vet det. Vel, vel...det er jo nok en solskinnsdag her jeg bor, solen smiler, så jeg får vel smile tilbake, og se frem mot ettermiddagens treningsøkt i min streben etter å miste ytterligere 0,4 kg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0.4 kg på en uke hørtes forbausende velkjent ut. Ble så glad over å se at det fantes flere som hadde et stykke veg igjen å gå, og som også strever med å holde motet oppe.

Rart nok virket det litt motiverende (SORRY). Har gjort dette to ganger før og hver gang trodde jeg at jeg var FERDIG når jeg hadde nådd målet mitt, men hvor lenge var Adam i Paradis???? De sniker seg fort på igjenn desse kiloene. Og blir verre å verre å få av. Har nå holdt på i 5 mnd gått ned 10 kg og har 15-20 igjen og m/ min fremdrift kan det ta tid. Bruker alle motivasjons- knep jeg kan og diskusjonsforum virker som et bra ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og godt 15kilo igjen før jeg er der jeg vil være,men jeg sliter ikke med motivasjonen,heldigvis:) jeg begynte på grethe rhode kurs 11mai,har gått ned ca 7kilo og 40cm har forsvunnet,synes det går litt seint men,det er vel kanskje det beste.

Hvist dere trenger motivasjonshjelp så vil jeg med gleede prøve å hjelpe:)

Klem Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...