Gå til innhold

Hei igjen


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Er det noen som pleier å være her fast å se eller skrive? Syntes det virket ganske stille her inne...

Hvordan går det med dere som skal ned såpass mye? Hvordan klare å holde oppe motivasjonen...

Er jo øite hyggelig å gå på vekta å det står å lyser over hundre kilo der.. Men det er ikke bedre å få det..Håper dere får en fin dag alle sammen.

Klem fra Rina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Friskus_jenta

du trenger ikke opprette ny tråd for hver gang du skriver inn her... jeg har forresten svart deg på den forrige tråden din, om at du må komme til tirsdagsklubben om du vil...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke opprette ny tråd for hver gang du skriver inn her... jeg har forresten svart deg på den forrige tråden din' date=' om at du må komme til tirsdagsklubben om du vil...;)[/quote']

 

Er enten treig i oppfattelsen eller noe annet, men sliter med å finne igjen de riktige trådene... Vil gjerne være med i tirsdagsklubben din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng som holder til på motiver meg.....ned over 40 kg.

Jeg tror vi skal flytte over hit neste uke. Vet det er stille her inne men mange er på ferie og så er det ikke lenge siden denne tråden ble startet :(

Min motivasjon er at formen blir MYE bedre, jeg blir rastløs hvis jeg ikke får trent....og dårlig samvittighet ;)

Å så vil jeg ALDRI blir som jeg var før.....:)

Jeg har noen sprekker men prøver ikke og tenke på de og heller starte på "ny" med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

På forumet MOTIVER MEG er det en tråd som lages hver mandag som heter Motivasjonsgruppe 40+ uke 31, uketallet endres etter hvilken uke det er. Her inne er vi en gjeng som skriver inn jevnlig og støtter, motiverer, trøster og applauderer hverandre, alt etter hva vi har behov for. Du, og alle andre er velkomne til å være med i denne gruppa som er for oss som skal ned mange kilo (over 40 totalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...