Gå til innhold

nå er det påan!


Gjest sandia

Anbefalte innlegg

Har gått opp og ned som en jojo i vekt de siste 5 årene. Nå veier jeg 100 kg og skal ned iallefall 20 kilo. Jeg har akkurat begynt å bruke dette nettstedet, for jeg har ikke lenger råd tilå gå på kurs. Jeg sliter mye psykisk og dette med vekten gjør meg så deprimert det også. Hvis jeg skal bli normalvektig må jeg ned 40 kg og det syns jeg er så grusomt mye, så jeg har bestemt meg for å satse på å komme ned på 80 kg først. Er så lei av å være den tykkeste i min omgangskrets, aldri kunne føle meg fin i nye klær og være den største på treningssenteret. Nå er jeg LEI!! Håper det er noen i samme situasjon her inne, kanskje vi kan hjelpe hverandre med motivasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen i mye av det der ja... jeg har ca 25 kg som skal bort og synes det høres enormt mye ut.... men det er bare å bite tenna sammen og tvinge seg selv. tenk på hva vi tjener på dette i lengden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette vil gi litt insprasjon.jeg går mitt eget løp og tempo.vekten går litt små opp og ned mellom2-3 kg.men jeg tar fatt i et før det blir for gale igjen.

OK. jeg begynte å slanke meg for 2 årsiden, jeg veide meg en dag og da var den på 107 kg. følte meg rett og slett ekkel i kroppen da. men jeg tok meg 2 mnd. for å psyke meg opp til at jeg skal starte på slanking. jeg begynner alltid 1 januar. og da er det mye lettere å holde seg til det.har hatt en del små pauser innimellom. for ikke å bli lei, det er der faren ligger. har for eks. i år hadde jeg 6 mnd. uten snop. untatt 1 uke i påsken jeg koste meg litt.( for mye),hehe. Men det at en ble dårlig av det så gledet jeg meg faktisk til å begynne på snope fri igjen. og jeg klart å holde det. Det er ikke lett. hadde i fjor noen 1-2. mnd.snope fri i ny og ne.for å venne meg til det og for å holde det ved like. og etter hvert så føles det som en lettelse.at en ikke trenger å tenke på slikt.Men det er tungt i begynnelsen. og tvilen kommer alltid. men 1.mnd om gangen er det første steget, jeg brukte.

Og no i dag veier jeg 85.3. og jeg var ned i 83.2. men jeg har vore på ferie og da går en alltid litt opp.men det er aldri noe krise.så lenge en tar fatt i det før det blir for gale igjen.

Det viktigste er å høre på kroppen, er mange som hopper i det med løpe fart og brenner seg på det og bli lei og slapp. og så havner de der de begynte og kansje mere til.Og det er ikke kjekt nei.

Jeg ønsker deg lykke til og jeg forstår godt hva du mener, ting vil ta tid. er lettere å legge på enn å ta av.

Men det en vil få ut av det er bedre selvtillit og ikke minst den følelsen du har fått etter å ha tenkt tilbake på hva du har gått igjennom at en aldri har lyst til å oppleve det igjen, gir en mere energi til å stå på og ikke gi opp.

 

håper dette hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, det hjelper veldig. det er godt å høre at det er noen som har klart å gå ned. Gikk dere på kurs, eller har dere klart det helt på egen hånd? Jeg er mye syk så jeg håper jeg finner overskudd til å fortsette i lengden. Det har vært et stort problem de siste 5 årene jeg har holdt på å slanke meg. Det går bra noen mnd., så blir jeg dårlig og deprimert og alt stopper opp. Da bare spiser og sover jeg og legger selvfølgelig alt på igjen og litt mer. Når jeg er frisk, klarer jeg å trene flere ganger i uken og det hjelper på humøret. Ikke så lett å gå på Spenst når alle ser så innmari vellykkede ut, men jeg gjør det for det. er vel litt trassig sånn sett. Det er godt å trene ,men når jeg er syk, klarer jeg det ikke. Skulle ønske jeg var frisk og sunn, det er mit t mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper mitt eget kjør. Er så dyrt når en skal gå på kurs og slik, vil heller bruke de pengane på nye klær.Det jeg trener med er helst gå turer sykkle,dvd trim.og har en myk blå ball istuen som jeg duller med i ny og ne.

Jeg spiser det jeg vil men jeg har mindre porsjoner slik at jeg kan smake på forsjellige. ting og i steden på å angre at jeg har spist for mye så er jeg glad for at jeg smakte litt og tar d derfra.

Mangen av de som er tynne og slikt, kan like vel ha dårlig selvbilde og ikke alltid ete det de vil ha for de er rett for å legge påseg 2 kg. og da tror en at ingen liker de lengre. Men der er der en tar feil. det er på innsiden som teller.Ikke alltid det som er på utsiden gjenspeiler det som er på innsiden. om du kan forstå.

 

Men ting i din tempo. og gjør det du vil og et det du vil men mindre porsjoner.en vil ikke angre på slikt. Det viktigts er at en ikke skal pine seg gjennom et måltid bare for at noe som er sundt men som ikke smaker noe særlig godt, mat skal nytes, men nytes med forsiktighet om ikke å ete for mye. slik er det jeg tenker.Kan hende jeg ikke raser ned i vekt,men jeg gruer meg ikke til måltider at en må ete sponplater og svart brød bare for ikke å kunne ete noe en liker, som 2 sk. m kneip og godt pålegg og de gode hagelin grove rundstk. blir jo mett lenge av det og.Og husk ca.3-4 t mellomrom mellom hvert måltid.

 

Ble litt mye dette igjen. men det hjelper nok.

Håper dette fører til noe posetivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du tenker så fornuftig! Jeg har lest litt på siden her og funnet ut at jeg skal følge meny 3. Det vil si at jeg alltid har spist for lite, kun rundt 1000 kcal om dagen når jeg ikke eter snop da selvsagt. Så nå eter jeg meg mett og vel så det, har faktisk problemer med å få i meg nok mat! Trener jo ganske mye også, har allerede 7 trimpoeng på tre dager.

 

Jeg syns lørdagene er vanskelige dager. Da er det så lett å falle for gamle synder og kjøpe seg noe godis til kvelden. Syns det er mye lettere når det er hverdag, da er ikke suget så stort.

 

Til uka skal jeg være på et sykehjem i en uke. Der er middagene ferdiglaget på kjøkkenet og det blir vanskelig å regne ut hvor mye kalorier en får i seg. Men ellers så kan jeg jo følge programmet. De har et stort trimrom der også, så det er ingen unnskyldning for ikke å trimme. Skal ta med meg stavene mine også og gå meg noen lange turer. Her nord har ikke vi hatt sommer enda, men det er det jo ikke så mye å gjøre med, det er vel bare å ta på seg regntøy og komme seg ut likevel.

 

På torsdag skal jeg veie meg igjen og jeg er veldig spent på om jeg har gått ned noe! Må kanskje kjøpe meg en ny vekt også, for den jeg har måler bare i hele halvkilo. Er det en ide, kanskje? Blir veldig skuffa om jeg ikke har gått ned, for jeg syns selv jeg har vært veldig flink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er no kjekt å høre at jeg kan hjelpe til. Det når det gjelder lørdags kveld eller lørdagen.Er at hvis en har seg litt snop litt god mat, så skader det ikke. for det er bare for en dag en har det lille ekstra. Det finnes alltid søndag og da kan en heller ta noe mildere og lettere til middag og ta seg en liten tur seinare på dagen. det pleier faktisk å øke litt på forbrenningen.Snop er ikke alltid lett å holde seg unna nei, men litt gele frukt er mye bedre enn å hive inn tonnevis med sjokolade som en vil angre på. og det vil jeg tro ikke er kjekt. akkurat no spiser jeg noe sjokolade kjeks med karamell i midten, ikke sundt.Men ikke verden ende heller, er bare i helgene jeg unner meg litt småtteri. men det er alltid når jeg skal ha noe snop eller slikt,tar jeg og legger litt i en skål,10-12 stk(gele snop). for da har jeg kontroll+ jeg blir dårlig av å ete for mye om gangen, er nok ett lite + det og,heheh.

Og no når jeg har kjeks, tar jeg alltid 4 stk. ikke for lite eller formye.

Er en lur måte å kontrolere at en ikke eter for mye snop om gangen.

Enkelte eter litt midre mat den dagen enskal ha litt snop, det kan og gå an, men det må ikke være for lite. for da hiver en snop i seg ukontrolert og da som sagt er det vel anger igjen.

Er mye skriving som vanlig, men dette er noe som jeg kjenner til og da er det kjekt å kunne dele det og.

Kjekt å ha en god vekt og i heimen, ha litt kontroll for da vet en hvor en skal ta det fra den dagen og gjøre noe med vekten om den sku svinge pittelitt feil vei.

 

jeg bor i bergen,er 26.og har en forlovede(hærlig mann).

 

Håper alt er bra der.. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det andre dag av mitt opphold her på sykehjemmet. Igår sprakk jeg og spiste 2 never nøtteblanding. Det er så lett å bomme når man ikke lager maten selv, men jeg har regnet litt raust med kalorier på de rettene jeg er usikker på. Tror jeg blir å reise hjem i morra. Jeg har vært flink til å trimme mens jeg har vært her, 4 trimpoeng i dag og nesten like mye i går.

 

Hadde en tung formiddag i dag, kreftene var liksom ikkk der og jeg hadde veldig lyst til å gi opp. Jeg har jo en psykdom som gjør at det er veldig vanskelig å planlegge frem i tid, men jeg går på med krum hals de periodene jeg er frisk. Så får det briste eller bære?

 

Takk til de som har svart , er kjempeglad for respons. Takk for gode tips også, det er vel verdt å ha med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at det går bra. litt bevegelse er jo bedre en ingenting. Og om en ikke får trent en dag så er det jo ikke krise.kroppen trenger litt hvile innimellom for å kunne bygge opp muskler. Og en trenger ikke alltid å ta hardt i, små øvelser har mye effekt og om en ikke orker å trene noe særlig en dag. Noen 1 kg vekter og løfte øvelser på bein.og kansje 50 situps. En kan få litt igjen for det og. Men det viktigste er ikke å stresse om en ikke får trent nok, kroppen vet selv hva den kan og vil klare å utføre mere etterhvert som tiden går.Og det er jo sundt med litt nøtter, du hadde kontrol da du tok. for du kunne jo bare ha hevet innpå,men det gjorde du ikke.Så da er jo du på godt vei.

Det beste er jo å ta kunn en dag om gangen,og når det nermer seg kveldningen, så kan en jo planlegge litt for neste dag.

 

Håper du får holdt deg frisk en god stund fremover no,så du får nyte alt det gode som vil komme etter hvert.

 

Snk.her igjen snart håper jeg.

 

Msn: Bearheart23@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Nå er jeg kommet hjem fra sykehjemmet, orket ikke være der lenger,for jeg syns det var så vanskelig å vite hvor mange kalorier jeg fikk i meg i løpet av dagen. Syns jeg mistet kontrollen over meg selv!

 

I morra er det veiedag, den første. Så jeg både gleder og gruer meg, hva om jeg ikke har gått ned i det hele tatt? Grøsser bare av tanken. Kjøpte en treningsbukse i dag i str. 46 fra ellos og den var altfor liten. Så jeg har endel å gå ned ja, har jo lagt på meg 7 kg bare siden i fjor sommer. Men det er ikke så rart, for jeg har omtrent levd på godteri det siste året.

 

Fikk en skikkelig oppstrammer av min datter på 17 år, hun sa at nå hadde jeg ingen unnskyldning lenger for å spise så usundt. Så nå er jeg iallefall igang og er veldig stolt over det.

 

Jeg liker å trene, men når jeg har en depresjon, mister jeg all lyst og vilje til noen ting. Ligger bare hele dagen, sover mye og spiser som en hest. Syns det er vanskelig å få til kontinuitet i livet mitt på alle områder, det er så slitsomt å ha en sånn sykdom. Har jo lavt stoffskifte også. Går også på medisiner som har vektøkning som bivirkning. Ikke at det er noen unnskyldning, men det kan jo være med på å forklare hvorfor jeg har gått opp så mye. Veide 60 kg før jeg ble syk. Vet ikke om jeg klarer å komme dit noen gang mere, men kanskje kommer jeg halvveis hvis jeg klarer å følge dette opplegget? Håpe, håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2 kg. er ikke gale det nei. jeg ligger stabil en liten stund no. har ikke trent så mye på grunn av varmen. Finnes grenser til og hva kroppen kan tolerere,ehhe.

Reiser på ferie mandag, skal til england så da kommer jeg nok ikke inn her på ca.2 uker.Skal bli mye gåing der nede, så det skal bli kjekt.

Håper du står på og fortsetter å krympe.

 

Så kommer jeg nok på når jeg er tilbake.

 

Lykke til vidare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lykke til med slankingen i ferien. Jeg har hatt en tøff helg, men håper denne uka blir bedre. Liker ikke helgene jeg. Da er det så mange fristelser. Det begynte på lørdag, da var jeg bedt bort hele dagen. Det fløt av fristelser, men jeg klarte å holde meg helt til jeg kom hjem. Da gikk jeg på kiosken og kjøpte meg en Hobby og en is. Så fortsatte jeg utskeielsene på søndag, da var jeg ute på resteurant og frotset i pizza.

 

Jeg har vært så nedfor og langt nede, har ikke orket å trene heller. 14 trimpoeng forrige uke, men det er jeg for nøyd med, blir nok ikke så mange denne uka. Men jeg står på videre. merker at buksene er blitt større ilivet, så jeg går vel ned, håper jeg. Veiedag på torsdag.

 

God tur! Og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye denne gangen, etter at jeg fikk den nye vekta har det ikke gått så mye ned. ned 0.6 denne uka og 2 cm rundt midjen. Da har jeg gått ned 3 cm og 1.5 kg så langt (ikke 2 kg somdet stod i en tidligere tråd). Har ikke hatt noen god uke, mye mat og lite trim. Helga ødela mye for meg, da hadde jeg noen store utskeielser. Ikke lett å komme seg velberget gjennom helgene ,skjønner jeg jo fra tidligere forsøk også. Men jeg går videre med frisk mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kjempeflink eg, Sandia! Ned 1,5kg på to veker er kjempeflott, og akkurat passe nedgang. Kan jo ikkje gå for fort heller veit du, det er ikkje bra. Du vil nok støta på både oppgang og nedgang, men fortvil ikkje om nåla kryp litt opp ei veke. Det vil berre sei at du har bytta ut fett med musklar. Og som du sikkert veit så veg musklar mykje meir enn fett.

 

Syns du kanskje kunne laga deg til eit belønningssystem? Når du har nådd dei fyrste 5kg, til dømes, så kan du kjøpa deg ein ny cd eller noko lite du vil ha. SÅ aukar du belønninga litt i verdi for kvar 5.kg (eller meir om du ser det går fort nedover).

 

Eg fekk eit bra tips her i går... Ho eine som var med på slankekrigen i USA hadde laga seg ein plan der ho skreiv opp månadane i eit heilt år, (frå den månaden ho byrja slankinga), byrja så med startvekta og trakk deretter frå 3kg for kvar månad alle månadane. Då såg ho kor langt ho kom ned på eit år. Kjempemotiverande! Det har eg gjort! Om du ikkje forstod...

7.august - 90kg (min startdato samt mi startvekt)

7.september - 87kg

7.oktober - 84kg

7.november - 81kg

7.desember -78kg

7.januar-07 -75kg

7.februar -72kg

7.mars - 69kg

7.april - 66kg (kjempeflott bursdagspresang til meg!)

7.mai - 63kg (då må eg nok sy inn bunaden!!!)

7.juni - 60kg (nådd mitt mål)

 

Skjønar du opplegget? Så kan du klistra eit klistremerke med eit digert smilefjes for kvar 3.kilos-mål du har nådd. Det skal eg definitivt gjera! Og så skal eg henga det på kjøleskapet slik at eg heile tida har noko kjekt å sjå fram til. Som til dømes å gå i bunaden min att!!!

 

Er så mykje eg har lyst å skriva til deg! Men eg håpar sola smiler til deg, og at du ikkje gjev opp. Tenk så bra du vil få det når desse hersens kiloane er vekke! Eg gler meg, men veit at eg har ein jobb å gjera. Heldigvis får eg hjelp av legen. Skal byrja på Xenical no på måndag... har gått opp 5kg på litt over ein månad eg... ikkje så kjekt nei. Graviditeten har tatt heilt rotta på kroppen min, no er det eit år sidan fødselen og eg berre legg på meg. Så då måtte eg gjera noko, og det er godt å få hjelp og oppfølging, sjølv om dei tablettane er svindyre... Jaja...

 

Kjem nok til å kikka innom deg att, for å sjå korleis det går!

 

Stooooooooooor motivasjonsklem frå KiLin (som snart bytter nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Kjekt å få innspill, det trenger jeg! Jeg skal også skrive opp det du foreslår, måned for måned. Det var jo kjempelurt!!!! Jeg syns det er tungt psykisk å slanke seg, det er det værste. Eller slanking og slanking fru Blom, det er vel ikke riktig å kalle det for det. Men er stor livsstilsendring er det jo? Det tar på. Må liksom planlegge maten hele tiden, spesielt når man skal bort. Jeg har begynt å ta med meg niste de dagene jeg vet at jeg skal bli lenge borte hjemmefra.

 

Mamma har langt fremskreden kreft og det tar på. Så jeg forsøker å følge Karis råd om å ta det litt rolig med maten og treningen. Den første uka hadde jeg 18 trimpoeng, den andre bare 11, men jeg er fornøyd. Har jo som sagt vært nærmest sengeliggende i lange depresjoner, så litt trim er mye mer enn jeg er vant til. Trener et par tre ganger på Spenst og så går jeg med staver resten av uka. Noen dager har jeg tatt meg helt treningsfri også.

 

Ser frem til å høre mer fra deg, dette var jo koselig! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veiedagen på torsdager så i dag har jeg veid meg igjen. Hadde altså gått ned 0.8 kg og 2 cm i midjen. tilsammen 2.3 og 5 cm ned. Syns det er vanskelig å motstå fristelser, de står jo omtrent i kø!

 

I morra skal jeg i bursdagsselskap og det blir nok en prøvelse. Er det noen som har noen gode råd å komme med ang. slike sammenkomster? Har en tendens til åsi nei takk,for så å frotse når jeg kommer for meg selv. Ikke bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tull i parforholdet som er helt i startgropen. Ble så sjalu da han har kontakt med flere damer. Resultat: trøstespising de lux. Men jeg veide meg i dag og har gått ned 0.7 kg på en og en halv uke. Nå har jeg gått ned 3 kg siden jeg startet for en mnd siden. Det er jeg veldig fornøyd med! Nå føler jeg at jeg er på rett vei igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt igjennom her og jeg må si: Så FLOTT at du er i gang Sandia!

 

Vekten min har på det meste vært oppe i 106 kg. Når jeg begynte denne gangen, veide jeg 100,6. Jeg gikk to GR-kurs før jeg prøvde meg for meg selv, og det har igrunnen gått ganske bra. Har nå gått ned rundt 20 kg og ligger å vipper mellom 78-80. Trodde virkelig ikke jeg skulle komme ned under 80 kg. Det var helt virkelighetsfjernt, men her er jeg gitt!!! Jeg har som mål å ligge mellom 65-70 :eek:.

 

Jeg har tatt bittesmå skritt. Brukte mange år på å komme i gang. Syns egentlig litt synd på meg selv for at jeg "måtte" slanke meg. Hvorfor kunne jeg bare ha en sånn forbrenning som tilsa at jeg kunne spise akkurat det jeg ville til enhver tid. Noen trimmer har jeg heller aldri vært. Har alltid syns at det er et slit å bli støl og egentlig litt ekkelt å bli så svett...... ;)

 

Sånn etterhvert har jeg faktisk skjønt at det er utrolig få mennesker som kan spise akkurat det de vil når de vil. De "normalt" slanke skeier ikke ut i tide og utide. For mange er det normalt å slappe litt av med inntaket en dag eller to, for siden å være forholdsvis forsiktig. Det er nok bare meg som har hatt et UTROLIG forvrengt bildet av virkeligheten...... Det er selvfølgelig forskjell på oss også, noen har nok anlegg for lettere å legge på seg. Alle jentene i min familie er jo i grunnen godt i stand, ja søsteren min er veldig overvektig. Men flertallet av den kvinnelige befolkningen ville nok lagt på seg hvis de hadde holdt seg til mitt tidligere kosthold..... :)

 

Den største utfordringen for meg i tankene mine. Jeg prøver å komme bort fra at det er et offer å slanke seg. Jeg vil ikke nekte meg selv noe jeg har lyst på. Derfor ligger løsningen (for meg) i å tenke magrere alternativer. I tillegg tenker jeg mindre og oftere mat, masse vann og lite salt. Noen forsakelser har det vært, må jeg tilstå. Snop, snacks, smør, fløte, rømme og hvitost (!! særlig gratineringer!!) er noen av de produktene det er helt slutt på.

 

Jeg måtte jo finne på noe. Jeg orket ikke å være feit lengre.

 

I tillegg har jeg jobbet for å endre synet på trening. Det har gått mye lettere enn jeg trodde, faktisk. Nå når formen er bedret (det skulle jo ikke mye til - formen var jo lik 0), er det godt å kjenne at kroppen funker og er sterk.

 

Jeg har sluttet å syns synd på meg selv fordi jeg er overvektig. Jeg har mange gode alternativer og butikkene bugner av mat jeg kan spise. Det har tatt tid og det tar tid, men jeg VIL ha en "normal" kropp.

 

Til slutt: Gratulerer med flott resultater og LYKKE TIL videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel ikke der enda at jeg syns det er stas å slanke seg. Syns ofte synd på meg selv fordi jeg har vært så uheldig i livet (sykdom ol) og da trøstespiser jeg. Finner alltid en unnskyldning for å spise alt det usunne jeg elsker!

 

Jeg har en dødssyk mamma som ligger på det siste nå. Jeg selv er innlagt på et psykiatrisk sykehjem for tiden og syns det er vanskelig å slanke seg nå. I dag spiste jeg en liten sjokolade og i går et kakestykke. Ikke har jeg fått trimmet heller. Men i morra må jeg til pers igjen, syns jo det er veldig deilig ETTERPÅ!!

 

Du har jo vært kjempeflink!!!! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge til at det er normalt å være nedpå når alt går en imot. De siste fire årene har vært ekstremt tøffe for meg, etter at jeg opererte en hjernesvulst og ble veldig traumatisert. Har vært avhengig av piller, vært på avvenning et par ganger (og der er det ihvertfall ikke noe annet å gjøre, enn å spise), vært på psykiatrisk osv osv.

Det er menneskelig å føle seg som et offer i perioder, så lenge det ikke blir en livsregel.

Det som har hjulpet meg er å tenke at jeg fortjener å ha det bra. Jeg fortjener å ha den kroppen jeg ønsker meg (og jeg vil bare at den skal være sånn passe normal, som den var før. Ikke superslank, bare sånn passe. Da følte jeg meg bra nok).

Når jeg tenker sånn, så føler jeg meg mye mer motivert til å fortsette å slanke meg (har ca 20kg igjen). Mye lettere å jobbe for noe man oppriktig tror at man fortjener. Også er det jo deilig å føle at man faktisk er litt sprek. Har aldri vært en sånn aktiv gla`jente på 50 kg med hestehale og perleøredobber (som alltid står først i rekka på aerobicen...), så jeg må liksom finne fram til det som passer for meg.

Uansett. Gjentar man en tanke lenge nok, så blir det en del av virkeligheten. Personlig tenker jeg at "dette kan jeg selvfølgelig klare", "dette går rette veien", og "dødsbra" og sånne ting. Da blir jeg ikke like overveldet av panikk fordi jeg føler meg så ekstremt tykk (Da jeg veide over 100kg, fikk jeg nesten angstanfall når det gikk opp for meg hvor stor jeg var).

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mistet min mamma for noen dager siden. Det er endelig over, hun hadde det så dårlig på slutten. Jeg har gått opp i vekt igjen , for ikke har det blitt trening og mye mat. Men jeg har bestemt meg for å starte opp igjen den 11 september. Må få unna begravelsen først. Det blir tøft å komme igang igjen, men jeg tror det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...