Gå til innhold

0 kalori dressing/sirup/dip... 0 kalori pasta


Gjest artica

Anbefalte innlegg

Gjest missmayhem

Hm, ting som høres for godt ut til å være sant pleier å være det ;) Jeg vil gjerne se en som faktisk har smakt dette (og som IKKE sier det smaker hår) før jeg velger å tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt nei :/ men vil gjerne bestille, men har ikke visa :) Pasta greierne er laget fra yam frukt...de smaker ingenting, men trekker til seg smak fra supper og sauser :( Konsistensen er den samme som vanlige nudler, men de kommer i pakker med vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Har ikke smakt nei :/ men vil gjerne bestille' date=' men har ikke visa :) Pasta greierne er laget fra yam frukt...de smaker ingenting, men trekker til seg smak fra supper og sauser :) Konsistensen er den samme som vanlige nudler, men de kommer i pakker med vann ;)[/quote']

 

Er det noen som har prøvd de=)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

En sjokoladesaus/sirup som ikke inneholder fett, karbohydrater, proteiner, sukker ELLER fiber... Er det rart jeg sier det samme som mannen i reklamen for posten? SKEPTISK... :-)

 

Jeg har en viss følelse av at folk ukritisk pakker i seg mat som er lavkalori uten å tenke på hva annet som er i maten. Jeg har gått ned myyyyye av å slutte med light-produkter. Min kropp klarer ikke å prosessere e-stoffer, så jeg eser ut av det... Og det finnes uttallige undersøkelser som tyder på at det ikke er bra for kroppen. Vi fikk i oss massevis av sukker og karbohydrater i Norge for 100 år siden også og man levde lenge da også! Så heller litt sukker og karbohydrater (og trene det bort) enn at kroppen skal bli forvirret over alt det kunstige som kommer ned... :-)

 

Huff, jeg er streng nå. Jeg drikker fortsatt 1-2 glass light-brus i uka, så jeg er ikke fullstendig anti-light-freak!!! Men jeg tror folk må tenke på at NOE må jo denne maten være laget av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjokoladesaus/sirup som ikke inneholder fett' date=' karbohydrater, proteiner, sukker ELLER fiber... Er det rart jeg sier det samme som mannen i reklamen for posten? SKEPTISK... :-)

 

Jeg har en viss følelse av at folk ukritisk pakker i seg mat som er lavkalori uten å tenke på hva annet som er i maten. Jeg har gått ned myyyyye av å slutte med light-produkter. Min kropp klarer ikke å prosessere e-stoffer, så jeg eser ut av det... Og det finnes uttallige undersøkelser som tyder på at det ikke er bra for kroppen. Vi fikk i oss massevis av sukker og karbohydrater i Norge for 100 år siden også og man levde lenge da også! Så heller litt sukker og karbohydrater (og trene det bort) enn at kroppen skal bli forvirret over alt det kunstige som kommer ned... :-)

 

Huff, jeg er streng nå. Jeg drikker fortsatt 1-2 glass light-brus i uka, så jeg er ikke fullstendig anti-light-freak!!! Men jeg tror folk må tenke på at NOE må jo denne maten være laget av :-)[/quote']

 

Den siden med di sauene og den slags holder jeg meg unna...Men den med den pastaen vil jeg bare prøve...Har lest så mye positivt om den på nettet så....=)

 

Når det gjelder light produkter, drikker jeg bare 2 glass om dagen. men jeg bruker søtningsmiddel på nesten ALT:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...