Gå til innhold

Første treningsøkt fullført!


Gjest KitSileya
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest KitSileya

Var på spinning i kveld for første gang på 3 1/2 år og 15kg. Kjenner jeg skal bli stiv, ja. Var med på en 45-minutters klasse, og passet på å ikke drepe meg selv i intensitet. Men, det er første skrittet til en lettere, sunnere meg, så jeg er veldig stolt av meg selv. Bare det å gå på trening i et ukjent treningsstudio, der alle de andre er mye tynnere og i mye bedre form, samt 5-10 år yngre, er å overkomme en barriere i seg selv.

 

Neste gang blir fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink! Tipper du vil bli enda mer motivert når du merker at formen blir bedre og kroppen fastere. Det er faktisk ikke så mange gangene man skal ha trent før man merker forskjell. Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink:)

Spinning er kjempebra!! Jeg slanket meg 12 kg på 4mnd og da trente jeg veldig mye spinning for å brenne mest mulig fett, så jeg vet at dette funker!! Og det beste er at du merker bedring nesten fra gang til gang!

 

Stå på videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KitSileya

Var ikveld på spinning for fjerde gang. Jeg var og på mandag, men den timen likte jeg ikke - tror det var spinning puls eller noe slikt. I allefall skulle vi mye opp og ned på sykkelen - 8 steg opp, 8 steg ned, 4 steg opp, 4 steg ned. Det var altfor hardt for meg, jeg fikk halsbrann midtveis i for jeg drakk litt for mye vann på en gang, tror jeg. Så de siste sangene satt jeg bare og syklet. Jeg tenker som så at det er bedre at jeg er der og sykler, enn at jeg sitter hjemme, selv om jeg ikke følger programmet. Jeg tenker at når det nærmer seg jul, er jeg kanskje mer mottagelig for sånn trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...