Gå til innhold

Ny her


Gjest Trengerhjelp

Anbefalte innlegg

Gjest Trengerhjelp

Heij!, jeg er helt ny her og vil føle meg i form og tynn. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. jeg vil ned minst 20 kg, mn dt blir litt vanskelig, noen som kan gi noen tips?:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi som er her inne ønsker vel alle å bli sunne og slanke, så du er ikke alene om det! Jeg begynte på torsdag og skal ha min første veiing i morra tidlig. Er veldig spent på hvordan det vil slå ut på vekta. Syns jeg har vært veldig flink, over 18 trimpoeng og ikke spist for mye noen av dagene.

 

Jeg tror vel vi bare skal følge opplegget og trimme ,så kommer nok resultatene sånn etterhvert. Vi får være flinke til å støtte hverandre,så skal du nok se det går bra dette her.

 

stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest dolsemolse
Heij!' date=' jeg er helt ny her og vil føle meg i form og tynn. Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. jeg vil ned minst 20 kg, mn dt blir litt vanskelig, noen som kan gi noen tips?:|[/quote']

 

Hei

Du har jo alerede begynt.Motivasjon er det aller første man begynner med, så tar man tiden til hjelp.Spiser sunnere og beveger seg mye mer enn det man gjørde før.Har selv gått ned 20kg på 4 kurs.jeg har vært overvektig i mange mange år.Man må være tolmodig ,det hadde vært veldig kjekt å kunne knipse med fingrene så var en i toppform ,veltrimet og slank, he he.

Det aller lurest er å sette seg små mål som en kan nå.Mange små mål blir til slutt et stort mål.Jeg ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biggmama

hvis du vil gå ned i vekt er det viktig at du spiser mindre en hva du bruker, det vil si at du spiser hver 3-4 time, viktig med frokost som kan inneholde brød 60g og er ca 135kcal med magert pålegg ca 80kcal 200-230 kcal, og samme til lunsj, middag alt fra 400-600 kcal hvor 150gr er potet 115 kcal ,eller 125 gr ris/pasta eller 3stk lomper, husk frukt en til 2 frukt om dagen og MASSE VANN...kveldsmat bruker jeg å ta en skive brød med lett bringebærsyltetøy...på denne måten har jeg gått ned 8,2 kg siden 19/6-06 så lykke til....;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...