Gå til innhold

Motivasjonsgruppen - SE HER!


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne finne ut hvor mange aktive brukere vi er, så kan vi begynne med ny vektoppdatering-tråd hver uke. Så kan vi følge opp hverandre!

 

Håper flere er med på det, så husk at hvem som helst kan starte de ukentlige vekttrådene ;). Så bare skriver du deg inn etter hvert som du har din veiedag.

 

Skriv i denne tråden:

 

nick (evt alder/andre opplysninger du vil ha med)- fastveiedag- vekten din nå (opprinnelig vekt, eller hvor mye du har gått ned til nå)- ønsket vekt - cm midje, evt. andre (opprinnelige cm, eller hvor mye du har gått ned)

 

 

Dette er meg:

 

sunshine78 (28 år, samboer og mor til gutt på 10 mnd) - onsdager - 87 kg (87) - 68 kg - har ikke målt nå (101 cm)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest classica

I'm back ;)

 

Classica (25 år og heeeeeelt alene)- tirsdager - startvekt 86,5 kg - vekt nå 85,2 - 100 cm - nå 93 cm...

 

Har stått stille siden jeg stratet på kurs. Kan ikke si at det gir noe særlig med inspirasjon til å fortsette egentlig. Vil jo helst ta av da. Og har mange kg som skal forsvinne. Flere som har det slik? Er skikkelig matlei også. Gjør jo ikke annet enn å spise!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RES (32 år, samboer)- mandager - 92 kg - 111 cm.

 

Hadde startdato på mandag, det blir spennende å se framover. Var flink før ferien, men sto bom stille - nå prøver vi igjen ...

 

Jeg vurderer å bli med på GR-kurs i august, men jeg er neimen ikke sikker. Jeg skal forsøke to uker selv først, om det går bra lar jeg det være. MEN om jeg ikke greier minimum 0,5 kg i uka - da melder jeg meg på! Mitt problem er at jeg spiser for lite. Nå har jeg akkurat vært veldig flink og spist et lite mellommåltid. Hurra!

 

Gleder meg til å oppnå resultater sammen med dere, og håper vi greier å holde tråden aktiv.

 

RES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år- tromsø- samboer og mamma til 2 gutter på (snart) 6 år og 7 mnd. veiedag på søndag.vekt nå er 85 kg (gått ned 24 kg siden desember) mål er 60 kg. midje er 91 cm.

begynner på mitt første GR kurs i slutten av august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

 

Jeg vil gjerne henge meg på denne gruppen.. Jeg er 163 høy og veier 93,8

 

Målet mitt er 75 kg og synes det er flott å stå sammen med andre

 

 

Ønsker dere alle lykke til og fortsatt god sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Huldra81, (25 år og sambuar) - søndagar (vurderar å bytte til fredag) - 97 kg (97) - 70 kg (mange delmål på vegen) - 99 cm (103).

 

Har holdt på i tre veker, men fekk først vekt denne veka.

 

Heia oss!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Cice, 25år, mamma til Jente 4 år, vekt nå 82.3 (gått ned 200gr denne uken) Var 95.7kg da jeg begynte og ønsker å nå ned til 55kg, måler ikke midjen.

 

Vert en uke med litt motgang. Skal spare til kurs,men vet ikke hvor lang tid det tar. Fornøyd med det jeg gikk ned, men kjedelig å være alene.

God helg alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest exploria

Hei!

exploria- 41 og samboer, tre døtre 15, 19 og 20- start 120,5 kg.- nå 117,8! ned 2,7:) veiedag mandag. midjen ned 6 cm på en uke:)

 

Ja, Heia oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg henger meg også på!

 

Jeg er 27 år fra Drammen, samboer med 2 helgebarn på 3 og 5.

 

Jeg begynner i dag med en vekt på 93,9 kg og et mål på 70 kg.

 

Har ikke satt noen endelig dato for å nå målet, men er fornøyd med et vekttap på 0,5 - 1 kg i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rapidash

Jeg er med!!

Må bare veie meg først - tør jeg? *bite negler*

 

Jeg er 27, samboer, ingen barn, og veier nok i overkant av 100 kg og skal ned til 55.

MEN, siden det er altfor mye på en gang, satser jeg på 75 i denne omgang.

Veier og måler meg senere og putter det inn i innlegget mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest classica

Egentlig skulle vi ha startet med en ny tråd og det skal jeg gjøre. Velkommen til alle nye ;) Se etter motivasjonsgruppen uke 30. Skriv inn og fortell hvordan det går. Gleder meg til å høre fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpionfisken

Var innom det opprinnelige innlegget. Er litt sent med men det går vel.

 

Startet i dag.

 

Kvinne snart 40 (grøss) samboer, to barn, fire stebarn, en valp, full jobb. Veier alt for mye, hvor mye jeg har gått ned og antall trimpoeng kommer i neste uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Traktorgunn

Hei! Jeg vil også være med:) Jeg er 27 år,gift ,2 barn,start vekt 110 kg,vekt nå 89. Ønsker å gå ned til 70 kg.Finner ikke målebåndet mitt...Men det er vel noe med 100 tenker jeg.Veie dag:Hver dag:( Men jeg skal prøve å ta fast hver søndag! Stå på alle sammen og god helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med i gruppen deres.Jeg bor i Manchester,England og følger WeightWatchers online.Det er veldig likt dette opplegget,men det er rart med hvilken mat man er oppvokst med og innstilling til mat,så jeg er ofte inne på denne siden og sjekker oppskrifter,artikler,osv.

 

Dette er meg:

 

88kg - 80kg - 55kg. 111cm, mandager. samboer,to sønner 10 og 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest classica

... til Traktorgunn og Hegs!! Vi lager ny tråd for hver uke. Se etter Motivasjonsgruppen uke 32. Det er for denne uken. Og neste uke er det Motivasjonsgruppen uke 33. Kom og bli med. Dere er hjertelig velkomne!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cattis, samboer, to barn 7 md og 19 md...

Veiedag mandag

Start vekt 110 kg (127 kg rett før fødsel av minstemann i januar)

Høyde 170

Vekt nå 104,5 kg

Mål 95 cm

 

Skal gifte meg i februar, så målet mitt er flest mulig kg vekk før den tid, men idealvekten er 75 kg..

 

Phu, jaggu godt og skremmende på engang å få det svart på hvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer, jente på 6 mnd, vekt i dag: 94,5, ønsker å gå ned til 70, har ikke målt meg rundt magen...men d hadde vel vært lurt. målet er 10 kg før jul. veiedag er tirsdager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...