Gå til innhold

For oss som skal ned under 5 kg (uke 2)


Gjest Ingvild

Anbefalte innlegg

Gjest Ingvild

I dag er det veie og måledag for meg.

 

Vekt: 68 kg (ingen nedgang, men kan takke meg selv, har verken vært nøyaktig eller påpasselig nok med hva jeg putter i munnen, men dette var den første uken, nå skal jeg følge opplegget litt mer ordentlig...)

 

Hals: 32cm (ned 0.5 cm)

 

Overarm: 26cm

 

Bryst: 77,5cm

 

Mage: 65 cm (ned 0.5 cm)

 

Ende: 93cm

 

Lår: 52cm (ned 0.5cm)

 

Noen andre med veiedag i dag? Jeg skal nå begynne å være mer nøyaktig(veie etc), spise variert og ligge unna mye godterier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag i dag og skal bare ned et par kilo og forhåpentligvis klare å holde meg stabil der.

Jeg har vært på G.R. kurs før sommerferien og den siste kursdagen er 14. aug. Etter sommerferien..... lurt egentlig for jeg har tenkt på det i hele sommer (uten å ha lidd av den grunn).

 

Jeg er på min vekt 52 kg (den er ikke helt god.. + 2 kg og humørsyk)

men før ferien var jeg 53,5 på kurset. Om to uker skal jeg altså dit igjen..

 

Lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingvild
Jeg har veiedag i dag og skal bare ned et par kilo og forhåpentligvis klare å holde meg stabil der.

Jeg har vært på G.R. kurs før sommerferien og den siste kursdagen er 14. aug. Etter sommerferien..... lurt egentlig for jeg har tenkt på det i hele sommer (uten å ha lidd av den grunn).

 

Jeg er på min vekt 52 kg (den er ikke helt god.. + 2 kg og humørsyk)

men før ferien var jeg 53' date='5 på kurset. Om to uker skal jeg altså dit igjen..

 

Lykke til!!!!!![/quote']

 

Hei du!

 

Jeg er 25 år forresten og bosatt i Oslo. Har gått på G.r kurs i 1,5 år, det tredje kurset avsluttet jeg i april i år. Etter det har jeg prøvet på stabilisering på egenhånd, noe som ikke anbefales, for harr gått opp 3 kg siden da..Er på 68 kg nå, og trivselsvekten er 65 kg. Så nå skal jeg holde meg unna godterier, pakke det bort, og målet er 65 kg igjen. Vi kan jo følge hverandre her inne på rommet, foreslår at vi skriver ned vekt og mål hver mandag, og motiverer hverandre, for det trengerr vi! (Forrige uke gikk ikke som den skulle, på ferie vet du:) Jeg har startet med blanke ark i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 29 år og har en liten datter på 6 mnd. Jeg ønsker nå bare å gå ned 2-3 kg og trenger litt motivasjon for å trene og å spise sundt:)

Veier 59,2 kg og ønsker å komme ned til 56-57 kg og bli strammere. Er desverre blitt litt slapp i fisken:(

Håper det er greit jeg henger meg med på denne tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Når har du veiedag?Jeg har på mandag:) Jeg er veldig spennt foran veiingen på mandag, ingen vektreduksjon ennå, men med litt mer trim i helgen, håper jeg på 1 kg. Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme når jeg veier meg. Kan godt slenge meg med på mandagene:) Jeg tror nok (eller vet ganske sikkert) at jeg ikke har gått noe som helst ned, for jeg har vært skikkelig usunn denne uken, spist altfor masse is og annet snop!!!!;) Åh....... som jeg angrer meg. Ikke har det blitt så mye trim heller. Men, jeg "later" som om jeg begynner på mandag, så skal jeg både veie og måle meg, og virkelig skjerpe meg.

Håper du har klart å gå ned en kg denne uken:) Hvordan er det du trimmer?

Den trimmen jeg får, er egentlig bare turer (rask gange) med barnevogn. Blir ganske svett av det, altså. Vurderer å kjøpe meg en sånn trenings DVD. Vet du om noen bra DVDèr? Blir av og til litt vanskelig å komme meg ut pga lille snuppa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme når jeg veier meg. Kan godt slenge meg med på mandagene:) Jeg tror nok (eller vet ganske sikkert) at jeg ikke har gått noe som helst ned' date=' for jeg har vært skikkelig usunn denne uken, spist altfor masse is og annet snop!!!!Åh....... som jeg angrer meg. Ikke har det blitt så mye trim heller. Men, jeg "later" som om jeg begynner på mandag, så skal jeg både veie og måle meg, og virkelig skjerpe meg.

Håper du har klart å gå ned en kg denne uken. Hvordan er det du trimmer?

Den trimmen jeg får, er egentlig bare turer (rask gange) med barnevogn. Blir ganske svett av det, altså. Vurderer å kjøpe meg en sånn trenings DVD. Vet du om noen bra DVDèr? Blir av og til litt vanskelig å komme meg ut pga lille snuppa:)[/quote']

 

Jeg tror jeg vet hvordan du har det, har gått på kurs på egenhånd nå i 2-3 uker, og først nå har jeg kanskje gått ned 0.5 kg og kanskje ett par cm. Jeg tror det du/vi har opplevd med slankingen hittil kan skikkelig motivere oss, fordi vi bruker litt lengre tid på å komme i gang, stiller vi inn kroppen på det den skal igjennom, og vi blir mer forberedt og motivert mentalt!

 

Jeg har sagt til meg selv:gjør det nå, det er bedre å ta kgene før de blir fler og en enda større jobb:) Vært gjennom "tilvenningen" med greteroedekosthold + masse snop og godterier (det er alltid de som ødelegger for meg), men nå er det stopp for min del. Dette skal vi greie, tenk hvor mye frukt og yoghurt (min yndlingsdessert!) vi kan spise istedet for godterier, og det er lov! Ta en oppfriskende titt i greteroedeoppskriftsbøkene og la deg friste av all den sunne og gode maten, så skal du se at du ikke har behov for godteriene i så store mengder lengre. Når det gjelder treningen, er det for meg et tiltak! Men leste noe nyttig på nettet her om dagen, som jeg vil dele her. Det er jo også relatert til ditt spm. Det sto at rask gange forbrenner mer fett enn karbohydrater enn det det noe merr intens trening, f.eks. jogging gjør.. Slik at du vil forbrernne mer totalt v/jogging, men det spiller mindre fordi rask gange tar fettet fra depoene på kroppen. Men alikevel kan det sikkert være lurt å variere treningen, slik at du ivertfall tar 1-2 ganger i uken med skikkelig trening (aerobik, sykkel, styrke etc)

 

Også kan det være nyttig å regne ut makspuls, og treningspuls for å finne ut hva din intensitet bør være iforhold til intensjonen. Vi er jo ute etter å forbrenne kcal og redusere fettet på kroppen, da bør man ligge med en treningspuls på mellom 50-70% av makspulsen. Nivå 1 er 50-60 % av makspulsen, og er bra ved vektredusksjon og ved restitusjon, men bør være på minst 45 min skal det være effektivt. Nivå 2, skal man ha treningspuls fra 60-70 av makspuls og er også bra ved vektreduksjon, gir rbedre utholdenhet, styrker musklene og bedrer hjertets evne til å pumpe blod..Du lurer sikkert på hvordan du regnerr ut din treningspuls, det err veldig nyttig for å beregne intensiteten du bør ligge på når du trener.

 

Hvilepuls: Du kan måle pulsen på halsen eller v/håndleddet og det er pulsen du har på morgenen. kvinner pleier ha fra 60-70, er man veldig godt trent har man mellom 40 og 50.

 

Treningspuls: hvilepuls + (makspuls - hvilepuls * intensitet i prosent)

 

Makspuls: 220-alder

 

 

Jeg tar eksempel:

 

Jeg har hvilepuls på 45, og er 25 år, derfor er min makspuls 220-25, dvs. 195. Min treningspuls ved nivå 1 blir da: 45 +(195-45 *0.6) = 135 slag/min

 

Min treningspuls ved nivå 2 blir da: 45+(195-45 *0.7) =150 slag/min

 

Så med andre ord, for å oppnå vektreduksjon bør jeg holde meg under 150 slag/min. Trening på høyere nivå vil visst bryte ned musklene og egner seg lite ved vektreduksjon!

 

Håper dette kan hjelpe deg til å finne ut hvor høy intensitet du bør ha under treningen. Det kan sikkert være lurt å variere litt, jeg trener mye aerobik og styrke ved siden av å gå turer. Har erfart at det setter fart i vektreduksjonen:)

 

Også til DvDèr har jeg ikke prøvet dette selv, men vet at det finnes gratis på nettet (klipp) på iform.nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mye nyttig info, Ingvild:) Nå har jeg skrevet opp "formlene" og gleder meg til å sette i gang med intensiv og god trening. Men det som setter en stopper for meg, er det at jeg står på flyttefot.... Flytter fra Bergen til Oslo på torsdag, så jeg tror jeg må konsentrere meg mest om spise sundt, og gå turer med snuppa. Liten tid til lange treningsøkter da med all den pakkingen som hører med. Men så fort jeg kommer meg til Oslo, og alt er falt til ro, skal jeg melde meg inn på et treningsstudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det veiedag:

 

Vekt: 67,5 kg (ned 0.5)

 

Hals: 32,5

 

Overarm: 26

 

Bryst: 77,5

 

Mage: 64 (ned 1 cm)

 

Lår: 52

 

Ende 92,5 (ned 0,5 cm)

 

Hm..har fulgt opplegget, men hvorfor går jeg ikke ned mer enn en halv kg? Det er kjipt..har gått på samme "smell" før og erfart at det eneste som hjelper er å følge opplegget til punkt og prikke. Jeg har nok ikke vært så flink med veiing av maten, drikke nok vann, ikke spise sent på kvelden etc. Så hvis det er det som skal til, så skal dette være mine mål kommende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Vekta virket selvfølgelig ikke i dag:( Skal kjøpe ny vekt allikevel når jeg kommer til Oslo, så da blir det kun måling i dag:

 

Hals: 32 cm

Bryst: 63 cm

Overarm: 25,5 cm

Midje: 82,5 cm

Ende: 93

Lår: 52 cm

 

 

Hvor måler man midjen? På det tykkeste eller det smaleste? og Ingvild: du har jo kjempe smal midje! Heldiggrisen:)

 

I dag har jeg ikke trent noe som helst.....:flau: Bare spist mc donald mat, for nå har vi pakket bort alle gryter og sånt. Har dårlig samvittighet! Men jeg hadde rett og slett ikke tid til å trene i dag, måtte si hadet til flere venner her i Bergen.... Og rett hjen og pakke. Ja,ja...unnskyldninger i fleng..... Jeg skal iallefall ta noen situps før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du gått på greteroedekurs forresten? Jeg har gått tre..og har hatt god bruk for kursbøkene. Det står der at man måler midjemål på det tynneste, dvs. rett over navelen. ;)

 

Vi har endel like mål vi:) Kanskje du har like smal midje nå som du endrer målingssted?:) Er ganske fornøyd med magen, og overarmene, det er rundt rumpe og lår jeg trenger mest oppstramming. Men du har jo vært gravid, så det er jo ikke såå unaturlig at du har større magemål.:) Det er til ettertanke at mitt magemål var 84 cm da jeg startet på greteroedekurs, og rundt enden var jeg hele 103 cm!! Noen av de målene er skremmende store..vil ikke dit igjen

 

Hvor høy er du forresten? Og hva er din trivselsvekt? Jeg er 171cm, og har min trivselsvekt på ca 65 kg, veier 68 kg nå.

 

Ønsker deg lykke til med den kommende uken med nytt kosthold i greteroede stil!Hva er din yndlingsoppskrift forrersten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg måler da kun 74 cm over det smaleste rundt midjen:) Det var da enda godt. ;)Men, jeg trenger virkelig en oppstramning! Jeg synes det er så vanskelig å trene nå midt i flyttingen. Og på kvelden må jeg legge lille snuppa (selv om mannen min er flink med henne, så er hun en liten mamma-jente som ikke sovner hvis ikke mamma er der....) Synes nesten det er litt pinlig å skrive dette igjen, men har ikke trent i dag heller. Uff, håper jeg ikke drar ned din motivasjon ved at jeg er så "lat" og ikke klarer å komme meg ut. Men, man forbrenner jo en del på husarbeid også da. Mye vasking og pakking. Og rask tur med vogn i en time har jeg også gjort.

 

Jeg har dessverre ikke gått på GR kurs, men jeg tror jeg hadde trengt det. Ikke har jeg laget så mye mat etter GR oppskriftene heller. Jeg lover at jeg skal bli flinkere med en gang jeg kommer meg til Oslo. Men jeg liker veldig godt kylling og salater!;)

Jeg er 1,69 cm høy, og min trivselsvekt er 57 kg. Vet ikke om jeg noen sinne klarer å komme neg til den vekten, men det aller viktigste for meg er å bli strammere. Spesielt rundt magen. Overarmene mine er heller ikke så spesielt muskuløse ei heller rundt enden, så jeg vil heller bli strammere og veie mer, enn tynn og slapp,- hvis du skjønner. Så derfor er igrunnen ikke vekten så utrolig viktig for meg.

 

Hva er din yndlings oppskrift?

Trener du hver dag?

Klarer du å si nei til is og snop på hverdagene? (jeg er litt dårlig på det-men etter at jeg har skrevet litt på dette forumet så har jeg tatt meg litt sammen:))

 

Jeg har veid 75 kg på mitt tyngste (rett etter graviditeten), men gikk ned 10 kg ganske raskt etter fødselen, bare ved å spise sundt. Fulgte da ingen kur, bare passet på å gå mye og å kutte ut snop på hverdager, men skeiet avogtil ut med sauser og sånt til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg måler da kun 74 cm over det smaleste rundt midjen:) Det var da enda godt. Men' date=' jeg trenger virkelig en oppstramning! Jeg synes det er så vanskelig å trene nå midt i flyttingen. Og på kvelden må jeg legge lille snuppa (selv om mannen min er flink med henne, så er hun en liten mamma-jente som ikke sovner hvis ikke mamma er der....) Synes nesten det er litt pinlig å skrive dette igjen, men har ikke trent i dag heller. Uff, håper jeg ikke drar ned din motivasjon ved at jeg er så "lat" og ikke klarer å komme meg ut. Men, man forbrenner jo en del på husarbeid også da. Mye vasking og pakking. Og rask tur med vogn i en time har jeg også gjort.

 

Jeg har dessverre ikke gått på GR kurs, men jeg tror jeg hadde trengt det. Ikke har jeg laget så mye mat etter GR oppskriftene heller. Jeg lover at jeg skal bli flinkere med en gang jeg kommer meg til Oslo. Men jeg liker veldig godt kylling og salater!

 

Jeg er 1,69 cm høy, og min trivselsvekt er 57 kg. Vet ikke om jeg noen sinne klarer å komme neg til den vekten, men det aller viktigste for meg er å bli strammere. Spesielt rundt magen. Overarmene mine er heller ikke så spesielt muskuløse ei heller rundt enden, så jeg vil heller bli strammere og veie mer, enn tynn og slapp,- hvis du skjønner. Så derfor er igrunnen ikke vekten så utrolig viktig for meg.

 

Hva er din yndlings oppskrift?

 

 

 

Trener du hver dag?

 

 

 

Klarer du å si nei til is og snop på hverdagene? (jeg er litt dårlig på det-men etter at jeg har skrevet litt på dette forumet så har jeg tatt meg litt sammen:))

 

 

 

Jeg har veid 75 kg på mitt tyngste (rett etter graviditeten), men gikk ned 10 kg ganske raskt etter fødselen, bare ved å spise sundt. Fulgte da ingen kur, bare passet på å gå mye og å kutte ut snop på hverdager, men skeiet avogtil ut med sauser og sånt til middag.[/quote']

 

 

Noe trening er bedre enn ingen trening, men det er det som er vanskelig med treningen, å ta seg tid til det. Hadde det samme problemet selv, men nå etter 3 kurs har det blitt en livsstil jeg ikke greier meg uten. Har blitt et nytt, og sunnere menneske, med alle fordeler det følger med.. Nå er jeg kjempeglad for de forandringene jeg gjorde på kurs og for at jeg ikke gav opp på veien. Jeg vil absolutt anbefale et kurs, jeg har gått mange runder med meg selv, før jeg er der jeg er i dag, det fine med greteroede er at man får virkelig jobbet med

motivasjonen/mental trening, ens forhold til mat, viljetrening og selvfølgelig får man mye nyttig om ernæring og trim. Men jeg skal ikke si at jeg ikke har vært fristet til å droppe treningen, jeg har jo lagt på meg et par kg etter siste kurs. Hvis jeg skal gi deg noen råd, tenk på (fra kursbok 1-hvordan komme i gang med fysisk aktivitet)

 

- finn en aktivitet du liker og som er gøy! Hvis du ikke liker å jogge så ikke jogg!

 

- Sett deg mål du klarer å nå og lag en plan for hvordan du skal nå de. Sett gjerne en belønning når målet er nådd.

 

- Finn en treningskamerat, motivasjon gir drivkrefter!

 

- Fokuser på hva du kan mestre

 

- Tenk gjennom hindringer

 

Tenk heller.....enn.....

 

- Skaff deg en egen heiagjeng

 

- Belønn deg selv

 

Du kan også:

 

Sette opp fordeler og ulemper med å endre mosjonsvaner

Forutsetninger/hindringer for å lykkes

Mål for de kommende 3 uker

 

Jeg har greid det før, skal greie det igjen, og det vet jeg du også kommer til å gjøre!

 

Du burde prøve kylling i karrisaus, spekepizza eller pasta og pestosalat:)Nei, jeg trener aerobik/sykling/styrke i ca 1,5 time 2-3 ganger i uken. Kroppen trenger hvile etter treningen. Hender jeg går meg noen turer m/rask gange. Jeg teller trimpoeng og kosemerker, det er det viktigste å holde styr på, maten går greit. Synes det kan bli mye trening av og til, men tar da heller en tur, som jeg synes er veldig deilig om det blir for mye med aerobik etc. Jeg elsker dans/aerobik og å gå turer:)

 

Var mye værre før da jeg spiste skjelden og mye gjerne fet mat, men nå holder jeg blodsukkernivået stabilt ved å følge greteroede og da får jeg skjelden lyst på masse godterier, lager meg da heller en smoothie eller tar litt frukt/og eller yoghurt. pleier spare kosemerkene til helgen. har ikke samme søthug/hunger nå som jeg hadde før. Skeiet ut etter kurset var ferdig, men har blitt mer og mer lei godterier nå, og det er helt utrolig, for jeg var en skikkelig godterimums før!

 

Stå på dette skal vi greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at du har en fin vekt da, 169 cm høy og 59 kg, dvs. normalvekt:) HVis jeg skal få lov til å sammenligne deg og meg, er det en ting jeg synes er interessant, og det er at jeg veier ca 8 kg mer enn deg, men har de samme målene ca (bortsett fra mage og bryst). Det err jo det folk ser, så jeg vil tro at dette er et eksempel på at vekten sier ikke allt..Må si det inspirerer meg, at til tross for at jeg er så "tung" er det "snille" kg, fordi de er muskler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ny badevekt, og nå viser den at jeg ligger på 68,5, dvs. en kg mer enn på den andre vekten. (Som var en gammel badevekt fra 1970- kanskje ikke så rart at den var unøyaktig..) Må si det er rimelig demotiverende å plutselig gå opp 1 kg:(Føler at det ikke er vits i å fortsette, at vekten bare err tall og at jeg er rimelig fornøyd med vekten, når jeg ser meg i speilet. Men den indre fornuften sier at jeg ikke skal gi opp tross motgang, men fortsette....Trenger virkelig motivasjon for å fortsette! Skal veie meg mandag, så jeg krysser fingrene..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vekten veier feil. Veide nemlig 10 kg vann på en gramvekt (som børde være veldig nøyaktig!) og samme mengde veide 11 kg på den nyinnkjøpte vekten! Pluss at har prøvet andre badevekter med samme resultat. Dvs. at jeg ligger på 67,5 kg selvom vekten viser 68,5 kg, da er det ikke så ille alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så var det mandag igjen og en uke med ny vekt, og noen utskeielser er over. Småsinnt på meg selv, men vekten viser at jeg ivertfall har gått ned 400g. Trim har iallefall erstattet utskeielsene.

 

Mål:

 

Hals; 32 ned 0.5 cm siden sist

 

Overarm:25,5 ned 0,5 cm siden sist

 

Bryst:77.5

 

Mage:64

 

Ende:91,5 ned 1 cm

 

Lår: 51,5 ned 0.5cm

 

Vekt:

 

14/8: 67,1kg

7/8: 67,5 kg

1/8: 68 kg

 

En halv kg i uken....mulig jeg ikke kan forvente mer..m/7-10 trimpoeng, iverrtall jeg er fornøyd. !!!også 2,5 cm ned siste uke!!

 

Hvordan går det med dere ugnip og pike?Ser frem til å høre hvordan veiingen harr gått i dag!klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har vært innom her på siden. men saken er den at jeg ikke har internett. Får internett neste uke. Har nemlig nå holdt på å flytte, og er nå endelig i Oslo. Men alt er nå bare kaos, og vekt er enda ikke kjøpt inn:( Målbåndet har også vært borte, men skal til byen i morgen, og kjøpe inn dette. Jeg kommer inn på siden når internett er i boks. OK? Stå på videre, Ingvild. Synes du er kjempe flink jeg! Og det viktigste er at du har minket i omkrets, vekten har, som du har lagt merke til selv, ikke alt å si. Synes du er imponerende flink. Jeg har desverre levd usunt, og ikke trent, men i morgen skal jeg ut på første joggetur her i Oslo:)

Snakkes!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har vært innom her på siden. men saken er den at jeg ikke har internett. Får internett neste uke. Har nemlig nå holdt på å flytte' date=' og er nå endelig i Oslo. Men alt er nå bare kaos, og vekt er enda ikke kjøpt inn:( Målbåndet har også vært borte, men skal til byen i morgen, og kjøpe inn dette. Jeg kommer inn på siden når internett er i boks. OK? Stå på videre, Ingvild. Synes du er kjempe flink jeg! Og det viktigste er at du har minket i omkrets, vekten har, som du har lagt merke til selv, ikke alt å si. Synes du er imponerende flink. Jeg har desverre levd usunt, og ikke trent, men i morgen skal jeg ut på første joggetur her i Oslo:)

Snakkes!;)[/quote']

 

Det virker ikke som det er så mange som bare skal ned ett par kg:Så det blir rimelig stille her om dagen, men jeg skriver nå alikevel.Om ikke annet for meg selv:) Jeg synes det går ganske bra om dagen, det er når jeg ser disse resultatene at jeg får lyst å fortsette..selvom det ikke går lynraskt fremover, er en halv kg i uken sunn vektreduksjon. Jeg tenker også på at man ikke mister for mye for fort slik at jeg får dvass hud. Jeg tenkerr nemlig på hvordan jeg skal greie å få bort dvask hud på øverste del av lårene, rett under rumpa, der klumper det seg litt, er nok fordi jeg har lett å legge på meg akkuratt der og for å få det bort må mer trening til? Ikke så rart at huden er blitt litt slapp der heller..noen som har prøvet å få det bort? f.eks. hos hudpleier? Vil ha det bort men vet ikke hvordan!!!! Jeg bare tenker på operasjoner og at jeg ikke vil bli mrs. perfekt, hvorfor denne etterstrebelsen etter å bli helt perfekt..jaja..deprimerende spør du meg, og lite sunn tankegang..men alikevel har jeg lyst å få det bort uten å ty til kniven..der går grensen....men har hørt om bailine og lpg-behandling...noen som harr prøvet?

 

Håper du er tilbake snart!Det skal bli gøy å motivere hverandre når du er på nett igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jellybelly

Takk for tipset Ingvild. Passer vel bedre om jeg blir med her ja. Har ikke sett den tråden her, ikke så mange som bare skal ned litt her nei. Skal bare ta av noen kilo som har sniki seg på de siste årene ja. Og få strammet opp litt her og der.. Hvis dere veier dere mandag så kan jeg også gjøre det, har ikke noe betydning for meg når jeg veier meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Ingvild. Passer vel bedre om jeg blir med her ja. Har ikke sett den tråden her' date=' ikke så mange som bare skal ned litt her nei. Skal bare ta av noen kilo som har sniki seg på de siste årene ja. Og få strammet opp litt her og der.. Hvis dere veier dere mandag så kan jeg også gjøre det, har ikke noe betydning for meg når jeg veier meg.[/quote']

 

Jei, hyggelig at du er med! Velkommen skal du være! Da blir det veiing på oss alle mandag, jeg for min del er veldig spennt, greide ikke holde meg unna vekta og alt ligger ann til ingen nedgang..hm..men jeg får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første veiing' date=' 71 kg. Vil ned til 65, så det blir egentlig 6 kg. Men regner med at jeg kan være med her!![/quote']

 

Velkommen til deg også, dette skal vi greie:) Da blir det veiing og måling mandag på oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' da var det veiedag:

 

Vekt: 67,5 kg (ned 0.5)

 

Hals: 32,5

 

Overarm: 26

 

Bryst: 77,5

 

Mage: 64 (ned 1 cm)

 

Lår: 52

 

Ende 92,5 (ned 0,5 cm)

 

Hm..har fulgt opplegget, men hvorfor går jeg ikke ned mer enn en halv kg? Det er kjipt..har gått på samme "smell" før og erfart at det eneste som hjelper er å følge opplegget til punkt og prikke. Jeg har nok ikke vært så flink med veiing av maten, drikke nok vann, ikke spise sent på kvelden etc. Så hvis det er det som skal til, så skal dette være mine mål kommende uke.[/quote']

 

Vekt: 68kg Opp 1 kg pgr.syklus, humrsvingninger og godterisug!

 

Hals: 33 (opp 0,5)

 

Overarm: 26

 

Bryst: 77 (ned 0,5)

 

Mage:. 64

 

Lår: 52,5 (opp 0.5)

 

Ende: 93 (opp 0,5)

 

;):(:):(Ikke særlig gøy veiing denne uken..!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fått internett, tror jeg holder på å bli sprø av ventingen. Men, jeg holder på litt for meg selv. Har vært flink til å trene nå de siste dagene, og prøvd å spise sunn og fornuftig mat. Har anskaffet meg ny vekt, og veide i går 58,4 kg. Husker ikke alle målene i hodet nå (står nemlig på biblioteket og skriver:))

Stå på videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...