Gå til innhold

Onsdagsveiing, vekt og mål!


Gjest Fisk76
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempe spent da jeg gikk på vekta i mårres, heldigvis positivt resultat (",)

 

Vekt: 72,4 ( -1,6)

Midjemål: 81 (-2)

 

Hjelper virkelig på motivasjonen dette.

Gruer meg litt i helga da, vi skal i bursdagsfeiring, så da blir det nok inntak av "alkohyler", og de er da ikke så kalorifattige.

Nå virker gulleplene mine oxo, har 3 stykker på treet allerede.

 

Gleder meg til å se hvordan det går med dere andre som veier dere i dag (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gått ned 1,8 kg denne uken å en cm i midjemål :(

 

vekt : 103,2

midjemål : 127

 

føler med deg .. vi skal ha bursdagselskap i helga sjøl eldtste sønnen fyller 10 år :) Så er spent på om jeg greier å holde meg unna fristelsene ,har greid 2 uker nå uten å smake sjokolade eller potetegull, men må jo innrømme d har fristet noen ganger ja .. men 1,8 kg ned gir meg kjemppemotivasjon til å fortsette så dette her skal vi greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg også! :) Jeg er gravid, 7 uker på vei. Vektnedgangen skyldes at jeg har lagt om til et sunnere kosthold, men jeg må nok regne med at vekta vil peke andre veien etterhvert, når baby og fostervann tar mye plass i magen! :) Men mitt mål er å gå ned noen kg på en sunn måte, og så prøve å gå opp så få kg som mulig i svangerskapet!

 

Jeg har begynt å spise regelmessig, og spiser sunt. Jeg hadde veldig lyst på en pakke kokosboller i dag, men overvant lysten! :stolt: I helgene (fre/lør) blir det derimot inntatt litt snop...

 

Har ikke lyst til å oppgi vekt, og heller ikke magemål, da magen min vokser for tiden! :)

 

Men vekta i dag viste - 2,4 kg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...