Gå til innhold

uke 31 veiing


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Ja, da er vi i gang med en ny uke, til og med en ny mnd. Jeg personlig føler at denne uka's veiing bør bli bedre enn forrige uke's. Jeg synes jeg kjenner at livvidden har blitt bitte litt mindre. Så nå gleder og gruer jeg meg til min veiedag, som er i morgen. Gleder meg, fordi jeg mener det bør ha gått rett vei, gruer meg, fordi jeg er redd for å bli skuffa igjen. Så spenningen er stor for meg denne uka ;). Skal ihvertfall prøve å få inn en treningsøkt i kveld for å ha forbrent litt mer før veiineng, da kan jeg ihvertfall si at det ikke står på innsatsen!

Så Lykke til folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde som sagt veie dag i dag...

Ned 0,1 og jeg er fornøyd denne gangen..

Fikk nemlig det vanlige i går, og gikk NED o,1. Måtte gå på an gang til for å sjekke;)

Sist gikk jeg opp 2,3 koli, og gangen før der litt over kilon, så jeg må bare si at jeg er fornøyd med stakars 0,1 kilo:)

Blir spennende å se hva du får ut av mårradagen!;)

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gikk slett ikke slik jeg følte det burde gå.

Opp 400 g. igjen ;) Jeg var sikker på at det skulle gå ned nå, jeg følte at noen kg. hadde blitt borte. Men akk, nei *sukk*.

 

Da må jeg bare mobilisere litt mer pågnagnsmot, trenger nok dagen i dag til det...ihvertfal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se at det blir bedre neste uke! Kanskje du har drikke for lite vann denne uka' date=' alt har jo sitt å si. Desverre!

Ikke gi opp, gift skal du bli;)

Klem[/quote']

Hei på deg KL06.

Tusen takk for hyggelig oppmuntring :)

 

Jeg gir meg ikke så lett, så neste uke, blir det ny veie tråd å følge opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...