Gå til innhold

Bukplastikk


Gjest merete28

Anbefalte innlegg

Gjest merete28

Nå begynner det å henge og slenge noe veeeeeldig på meg her... Både mage og overarmer og litt her og der... Ligner mest av alt på en bulldog. (Har altså endret fasong, fra hvalross til bulldogg...)

 

Er det noen som har peiling på bukplastikk?? Når bør jeg få legen min til å henvise meg.. ? Har gått ned 25 (nesten) kilo, og skal ned sikkert 25 til... Men tenker at det kanskje hadde vært lurt med en konsultasjon sånn ganske tidlig??? Vet jo at det er aaaalt for tidlig å tenke på selve inngrepet nå, men tenker mer på det med å finne ut sånn ca hvor mye jeg bør gå ned... kanskje de ser litt hvor mye hud som trolig må fjærnes etc...

 

Noen som har peiling???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å henge og slenge noe veeeeeldig på meg her... Både mage og overarmer og litt her og der... Ligner mest av alt på en bulldog. (Har altså endret fasong' date=' fra hvalross til bulldogg...)

 

Er det noen som har peiling på bukplastikk?? Når bør jeg få legen min til å henvise meg.. ? Har gått ned 25 (nesten) kilo, og skal ned sikkert 25 til... Men tenker at det kanskje hadde vært lurt med en konsultasjon sånn ganske tidlig??? Vet jo at det er aaaalt for tidlig å tenke på selve inngrepet nå, men tenker mer på det med å finne ut sånn ca hvor mye jeg bør gå ned... kanskje de ser litt hvor mye hud som trolig må fjærnes etc...

 

Noen som har peiling???[/quote']

 

 

Hei Merete!

 

Jeg jobber på et sykehus hvor de utfører bukplastikk.Der må de ha en BMI min. 28 for å utføre inngrepet.

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan "alt" om bukplastikk. Jeg skal ta det selv og har snakket med fastlegen min om det og legen min på sykehuset. Jeg er med på overvektsprosjektet i helse sør og jeg skal få henvisning fra legen min på sykehuset når jeg kommer under 100kg (jeg er 174,5cm). Jeg har snakket med coloseum klinikken i oslo og de har 30 som høyeste bmi, men det hjelper og sende med bilder. Det tar ikke så mange ukene fra du søker til du får operasjon på noen av privatklinikkene, hvis du blir godkjent. Men på sykehusene er det mye lengre ventetid....2år eller mer.

Nå henger junior over meg her så jeg må avslutte men det er bare og spørre......eller så har du meg på msn (kine78@start.no)

Får og få dekt det er minimum 2cm heng. Litt vanskelig og forklare men du bare løfter opp "valken" legger målebånde "under" og "slipper".......hehehehehe

Jeg hadde 8cm da jeg ble målt.....huff og huff....

Håper og få tatt operasjon når jeg er under 90kg.....89,9....juhu

Vil ikke ta det for tidlig og få dårlig resultat.

Eller så kan du sjekke bukplastikk.com og plastikkirurgi.no. Gå inn på diskusjon og under mageplastikk og småprat står det svar på mye du lurer på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...