Gå til innhold

Presentere meg..


Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Endelig har jeg tatt mot til meg.. Jeg en en jente på 23, jeg har vært overvektig hele mitt lit (men vet dog ikke hva som er muskler og ben.. og fett..) Har vært treningsnarkoman flere ganger, føler meg sterk og sunn. Er 166 cm og veier ca 96 kg.. Har gått ned 10 kg på halvannet år "uten å gjøre noe" annet enn å få det langt bedre i livet mitt, men nå vil og må jeg gjøre en innsats. Faren min døde av hjerteinfarkt i år, og broren hans fikk infarkt (overlevde og har det bra nå..) et par måneder senere.. Jeg har astma, er allergisk for en del matvarer, og desverre temmelig kresen - noen som har tips til hva jeg kan spise? Har meldt meg på Maxi-kurs som begynner i slutten av mnd, og må innrømme at jeg gruer meg litt.. Hva går jeg til?

 

Tja. Dette ble vel litt lenger enn jeg hadde sett for meg, men her er jeg ialelfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og ganske ny her og har meldt meg på mitt første kurs i slutten av denne mnd.

aner ikke hva du kan spise siden du er både kresen og allergisk, men les litt rundt her inne så finner du kanskje noen av svarene du leter etter???!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet mange gode oppsrkifter her (det er jo så enkelt, følger jeg dem vet jeg hvor mange kcal jeg får i meg også..;) Eneste problemet er vel at gubbenlille (samboeren, hihi) er temmelig smal (nedre sjiktet av normalvektig, BMI på 19), så han må spise mer, eller en ekstra lunsj, eller noe.. Men han støtter meg, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at du skal lykkes og ikke bli kjempelei matlaging er det viktig at du og samboer`n spiser den samme maten ;) Han må bare spise flere posjoner enn deg! Oppskriftene fra GR er riktig sammensatt av kjøtt, fisk, grønnsaker og poteter osv. Så det er et sundt, variert kosthold som alle kan spise uansett om de skal ned kilo eller opp kilo! Det samme med trimming: Ingen har vondt av å røre seg, enten de skal slanke seg eller legge på seg. Så ta han med deg ut å gå :) Sosialt og veldig godt etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest classica

At du ikke blir med oss andre på tråden Motivasjon?? Der er vi mange som sliter med overvekt og vi hjelper hverandre så godt vi kan. Og nye folk er alltid velkomne. Det hjelper å vite at du ikke er alene. Det kommer opp ny tråd hver uke med nytt uketall bak. Kom og bli med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...