Gå til innhold

Gi meg styrke


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Det er endelig fredag! Godt er det, for jeg trenger å få sove lengere i morgen. Er så trøtt om morgenen...men det er ikke problemet mitt i det hele tatt.

Det er helg, og jeg har brukt opp alle kosemerkene mine ;)

Det hadde nok gått helt greit, om jeg murte meg inne hjemme i hele helgen, borte fra alle fristelser. For jeg skal kun kjøpe inn deilig melon, og litt nøtter som helgekos hjemme...

Men så får jeg vite at min kjære har avtalt at vi skal treffe noen ute for å spise i helgen.

Oi, oi...så mange fristelser jeg kommer til å møte. God mat, godt drikke. Hmmm...må legge de små grå i bløt for å finne en lur måte å mestre dette på.

 

Denne uka ble det litt mye, først med besøk (det var der kosemerkene røk), og nå ut å spise.

Så her trengs det viljestyrke i bøtter og spann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg føler med deg, og har akkurat kjøpt nøtter selv, Gikk lang omvei forbi alle andre hyller. Kjøpte blåbær og bringebær for det kan spises mye av, og er deilig sammen med for eks youghurt, el lettis. Mmm! Det finnes alternativ når du skal ut også vet du, så spis noe med mye gr.saker som ikke er så fetende, eks hvitt kjøtt, fisk, rekerett etc. Til dessert kan du velge bær eller frukt.

Kos deg nå likevel for ellers blir dette kjedelig i lengden! Husk at det er en kostomlegging som er ment skal vare fremover og ikke kun i få uker.

 

P.S Skal kose meg selv med vin i helgen, okke som!

 

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for helge regnskap.

Har skrevet opp helgens inntak nå, og det ser ikke så verst ut ;)

Har ikke spist snop, men holdt på nøttene da...og melon. Selv i varmen i dag, når vi dro på stranda, måtte vi gå en god bit. Måtte parkere så langt unna for å få plass. Hurra, ekstra trim tenkte jeg. 20 min. frem og 20 min. tilbake. Alle monner drar! Så nå er jeg klar for en ny uke. Satser ihvertfall på at vetken har stått stille. Ikke mer opp nå!!! (har gått opp de siste ukene).

 

Nå skal jeg kose meg en med en deilig kopp grønn te, sånn på tampen av helgen. Håper alle får en fin uke nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...