Gå til innhold

Ned 8 kilo


Gjest Brud07

Anbefalte innlegg

Gjest missmayhem

Vær nøye med å føre opp alt du spiser og hvor mye du trener de første dagene du driver med dette. Det kan virke kronglete med en gang, men etter den første uken blir det bare kjekt ;) Veldig motiverende å se gulleplene krype oppover treet! Sørg for at du spiser nok, det er ofte at folk spiser alt for lite. Selv lever jeg på 1600 kalorier daglig, og siden jeg ikke lenger kan trykke i meg junk, er det snakk om ganske mye mat! Jeg skulle slanke bort tolv kilo, fire er borte, åtte igjen.

 

Skal bli spennende å følge deg fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tonetralletonetroll

Hei!!!! Nå ble jeg glad!!!!! Trodde jeg var alene om å ville gå ned 8 kg på hele vektklubben jeg!

Har gått 5 GR-kurs fordelt på 8 år. og jeg er altså bare 25...

Jeg skrev "huff" til tittel fordi jeg sier det hver gang jeg ser i godteskapet, eller må ut å trene...

Siden 2002 har jeg gått ned fra 82kg til 76kg, men har faktisk vært nede i 67kg våren 03 og 69kg høsten 04.

Da gikk jeg faktisk på stabiliseringskurs jan05.....

HVA SKJEDDE???????

Hmmm... Jeg har alltid hatt vektproblemer, å når jeg slipper meg selv løs, kan det gå heftig for seg med etingen.

AT JEG ALDRI KAN LÆRE!!!

Nytt og bedre liv startet mandag 07.08.06!

Men denne gangen teller jeg ikke kalorier, og heller ikke trimpoeng. Tror jeg klarer det uten nå...

 

07.08: 76,0

10.08: 74,8 -1,2

 

Håper vi alle klarer dette, og at vi kan holde hverandre oppdatert om hvordan det går.

Jeg skal ivertfall innom disse sidene når alt er svart og jeg tror jeg kommer til å være overvektig hele livet.

LYKKE TIL VIDERE!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal ned 8 kg, gjerne 10! Kjekt å ha kontakt med andre slankere. Startet på "skikkelig" i vektklubben i dag. Følger et Grete Roede opplegg på egen hånd. 1600 kcal pr. dag. 1 dag i dag og det er ganske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skal ned 9 kg. Har stått lenge på rundt 72 kg, og nåla vil ikke rikke seg.. Synes jeg er så flink, men smører meg med tålmodighet hver eneste dag. Jeg har ikke noe godteri i skapene hjemme, og det hjelper faktisk.

 

Men må si at det er frustrerende når jeg er så flink til å spise sundt og så ser jeg disse på tv som bare spiser junk og fet mat.. Jeg er jo vel så stor som noen av dem. Samme gjelder venninner som bare dytter inn godteri og meny etter meny på McDonalds. Begynner litt å lure på hva de gjør når vi ikke er sammen.

 

Jeg er 25 og har ingen barn. Har gått to GR-internettkurs og nå holder jeg på for meg selv. Skal ha 1600 kcal pr dag. Fortsatt sliter jeg med tanken på at å spise mer gjør at man går ned i vekt. Veldig vanskelig å godta.

 

Ha en fin dag alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...