Gå til innhold

16,6kg til jul....


Gjest tinka26

Anbefalte innlegg

dette er mitt mål.og det skal jeg klare....er det noen som vil henge på så er det bare og komme.

 

 

startvekt i dag:116,6

cm:oarm:36,5

hofte:123

MIdje:123,5

lår:70

legg:45,5

mål til neste uke:vekt:-1kg

cm:-4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnelin

;) Hei!

 

Jeg vil gjerne være med på dette. Går du på Grete Roede kurs? Det gjør ikke jeg. Håper nå likevel at jeg skal greie å ta av ca 10-12 kg til jul.

Jeg har vært inne her i flere mnd, har ikke hatt nok motivasjon til å ta av meg noe. Har lagt på meg 5,5 kg siden jeg begynte.

 

Men her er mine mål i dag:

Lengde: 165

Vekt: 77,5

Midje: 89

Hofter: 100

Bryst: 114

Overarm: 32

Lår: 53

 

Som du ser, etter målene mine å dømme kunne en tro det var en pyramide snudd på hode:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.nei jeg skal ta librakurs.men har gått to gr kurs.men pga min diabetes er libra bedre for meg.har testet litt ut og kommet grem til at det er det som er best for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg begynte her forrige mandag. Gikk ned akkurat to kilo den første uka og syv cm rundt midjen. Trodde nesten ikke det var mulig, så måtte måle flere ganger.. Jeg har gått på GR kurs for en del år siden, og har gått opp noen av de kiloene jeg gikk ned, men er fortsatt en del under det jeg begynte på den gangen. Er veldig motiverrt og har fått min samboer til å spise GR middag hver dag.

 

Jeg har veiedag på mandager. Jeg har lyst til å klare å ta av 10-12 kg til jul. Det gikk i alle fall lett med de to første kiloene:)

 

Mine mål: Høyde: 1,68

Vekt: 88,3

Midje: 100

 

Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått Roede kurs, vært med her, men har prøvd på egen hånd til og fra ei stund. Blir bare tull, derfor kaster jeg meg over dere i håp om at det holder meg i ørene fremover.

 

Er det mandag som er veiedag?

Harde fakta:

 

Vekt 88 kg

Midje 91 cm

Hofte 105

 

Nå er ferien definitivt over ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at flere kommer med.jeg har veiedag mandag iallfall.hadde vært litt gøy med samme dag,men det ser dere.jeg sliter mye med spisinga.orker liksom ikke å spise så mye hele dagen...jeg går som sagt etter libra sin bok og begynner på kurs 28.8.det gleder jeg meg veldig til.hva er deres opplegg da jenter?kurs,trim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg vil gjerne være med å kjempe om å gå ned 16,6 kilo til jul. Da er jeg ved målet mitt som er 65 kilo.

 

Målene mine er i dag:

 

Høyde: 168 cm

Vekt: 81,7 kilo

Hals: 34 cm

Bryst: 95,5 cm

Arm: 32 cm

Hofte: 108 cm

Lår 65,5 cm

 

Jeg har veiedag tirsdag, men jeg kan jo bare rapportere inn en dag etter dere dersom dere har mandag.

 

Har en uke igjen på GR internettkurs, og har nå gått ned 5 kilo. Merker det litt på klærne, de strammer ikke fult så mye som tidligere.

 

Vi er ganske like i vekt noen av oss - så det skal bli gøy å se om vi klarer målet vårt til jul. Da skal jeg kjøpe meg ny kjole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at flere kommer med.jeg har veiedag mandag iallfall.hadde vært litt gøy med samme dag' date='men det ser dere.jeg sliter mye med spisinga.orker liksom ikke å spise så mye hele dagen...jeg går som sagt etter libra sin bok og begynner på kurs 28.8.det gleder jeg meg veldig til.hva er deres opplegg da jenter?kurs,trim?[/quote']

 

jeg skriver inn hver dag hva jeg spiser og spiser kun GR oppskrifter eller Fjordland til middag, fordi da har jeg kontroll over inntaket av kalorier. Ellers er målet med tre økter trening i uka. Alt i fra gåing, sykling til stram opp. Fant ut at jeg forbrant mye med å sykle på langtur. Jeg prøver å få til trening sammen med ei venninne noen dager i uka. Synes det er vanskelig å trene alene, så det beste tipset er nok å finne seg en treningskompis:)

 

Vi får se hvordan det går etterhvert, men fint at vi er flere her, så kan vi dytte hverandre i riktig retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biggmama

Jeg har nå gått på GR kurs for meg selv 19/6 - 06 på 85,3 kg, og på mandag veide jeg 77,1 kg det vil si at jeg har tatt av 8,2 kg og er ikke aktiv i det hele tatt...skal ned til min trivsalvekt på 63 kg samme hvor lang tid det tar...et lite håp om å greie det til jul...men vi får se...synes dere her inne er flinke og vil heretter følge med dere, og rapportere hvordan det går her...er på ferie neste uke men etter det er jeg her inne igjen...lykke til alle sammen...;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink synes jeg. Gid det var meg, men de sier det kan gå litt tregere etterhvert. Og dette er jo ikke min første gang innen slanking akkurat. "Ikke for å skuffe deg altså"

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil eg og vera med på! Har gått fleire kurs tidlegare, men etter siste frøkna kom til verda for to år sidan er det nokre kilo som ikkje vil av igjen. Prøver denne gongen for meg sjølv, og då kan det vera godt å ha nokon å dela både frustrasjon og glede med! Starta for ei veke sidan, starta på 82 kilo, er 175 cm høg. Målet er 70-72 kilo. Første veka ga -1kg, og då hadde eg ein kraftig utskeielse i form av søskenfest i helga... gler meg til å følgja dåke fram mot jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Begynner på internettkurs neste onsdag, og håper jeg kan få være med hær. Er greit å være flere hvis man skal klare nå målet.

Har bestemt meg for å ikke veie meg før onsdagen er her, men er ganske sikker på at vekta iallefall viser 75.... hvis ikke mer. Har ikke veid meg siden før jeg dro på ferie, og på ferien ble det ikke akkurat så mye sunn mat!!!

Skal ned til 60 kg, skal bruke den tia det tar (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Heisann dere!

Så flott å ha en side man kan treffe andre som prøver å gå ned i vekt! Er så mye lettere når man har noen som heier på deg når det går tungt.

 

Jeg er 175/ 84,6 kg og vil gjerne slenge på denne tråden til jul. Jeg begynte å registrere dagsrapport mandag, og har da også veiedag denne dagen.

 

Gleder meg til å holde kontakten med dere framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ skal starte på Grete Roede internett kurs nu på mandag den 14. Æ veie ca 79kg og e 171cm. Mitt ønske e å gå ned til 65. Kanskje mere også... Det e ikke 16,6kg men æ håpe å få bli med allikavel. Æ har tre barn 9,3,2. De to siste blei veldig tett, og æ slit enda med å gå ned i vekt. Ved hvert svangerskap har æ gått opp til ca110kg... Nu sitt æ bare å les all informasjon om kurset. Æ glede mæ til å sette igang. Det her skal vi klare!!! Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

Jeg har meldt meg på maxikurs..og håper på å klare hvertfall 15 kg til jul!det er så spennede!!!har i 2 år slitt med nesten 30kg for mye..så nå skal det bort!!jeg har allerede begynt med trening og rett tankegang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så flott at du har meldt deg på kurs, dette klarer du. Tror at når vi er kommet så langt at vi har bestemt oss "i hodet" så klarer vi det.

 

Stå på videre, skal bli gøy å følge nedgangen din.

 

Til dere andre: dette klarer vi.........julen blir annerledes i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært her inne på noen dager og gjett om jeg blei glad når jeg så at så mange hang på...jeg har slitt med maten denne uka,og regner ikke med noen vektnedgang på mandag.jeg orker ikke spise så ofte.men har nå vært veldig flink i dag.skal prøve og klare meg gjennom helga med rettt spising,så kanskje vekta ikkke er gått opp så alt alt for mye.jeg skal klare di 16.6 kiloene til jul,så jeg må bare henge i....gleder meg til kursstart 28.skal bli godt og komme ordentlig i gang.lille julaften når vekta står på hundre akuratt(eller mindre)skal jeg ha juleferie.så er det påan med di ti siste kiloene etter jul som skal være av 1.06.2007.

 

gleder meg til og bli bedre kjent med dere og høre og flinke mi blir fremover...

ha en strålene dag alle sammen.og en kjempefin helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ville bare ønske alle en god helg. Helgene er alltid en utfordring, men vi skal klare dette. Man kan jo finne alternative måter å kose seg på. Popcorn i mikroen er godt og veldig kalorifattig. Lykke til alle sammen!

 

Stå på, så skrives vi på mandag ang. rapportering av veiing!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biggmama

Ja, da reiser jeg på ferie i morgen, og det blir derfor ikke noen veie dag for meg på mandag...men snek meg til en veiing i dag, og er gått ned 0,6 kg denne uken... og tinka det er ennå ikke for sent å ta av seg noen gr eller kg til mandag hvis du er flink i helgen...lykke til alle sammen..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du også har meldt dæ på internett-kurs (",) Har du også Eirin Magnesen som kursleder? Æ har fire barn, i alderen 5½, 8, 10½ og 12 år.

Så lurte æ på en ting, skal vi ha en ny "link" hvær uka, eller skal d hele tia rapporteres på den hære sia? Har onsdag som rapporterinsg dag til kursleder, men det glør vel ingenting at æ rapportere 2 daga etter de andre, e jo samme uka iallefall! God hælg til alle (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...