Gå til innhold

Huff da.


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Gjest bollapinsvin

Jeg prøvde meg i vår med å følge råd fra disse sidene, og på kort tid gikk jeg ned 3 kg. Hurra for meg, men....

 

Her kommer unskyldningene, nei jeg hopper over de og for heller si at jeg fallt av lasset. Istedet for å gå ned 10 kg frem til sommeren har jeg etter jeg gikk ned 3 kg lagt på meg 5 + fra påske til nå. Jeg såg 100 på vekta. Nå er det nok. I morgen skal jeg begynne på jobb igjen etter ett års svangerskapspermisjon. Jeg har to barn som trenger meg. Nå skal vekta ned og energien skal opp. Nå er det ingen unnasluntring fra meg. Får bare håpe det hjelper å skrive ned hva jeg spiser denne gangen også.

 

Jeg vet veldig godt hvorfor jeg har lagt på meg. Feil spising og lite trening. Alt for mye chips og kos, spesielt i sommer.

 

Ønsk meg lykke til.

 

(PS. Målet er under 70 kg, det er 10 år siden sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempefint at du er så motivert for å sette igang igjen! Jeg har også hatt alle grunner og unnskyldnnger for å vente til i morgen med å starte et nytt å bedre liv, men er nå igang og den første uka var det ned 3 kg, veldig innspirerende , men sikkert forbigående. Ta ikke for hardt i med en gang, finn en meny og et trimnivå du trives med, så er det lettere å fullføre. Husk at vi skal finne en livstil for alltid, det tar tid!

Ønsker deg all mulig lykke til, spennende å høre hvordan det går.

Klem fra Brum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

skjønner hva du mener..har det akkurat sånn selv..man blir oppgitt!Det er så deilig å se vektnedgang!!så detter man liksom av.....Jeg starter maxikurs 30 august...og nå skal det skje!;)Du klarer det du oxo!Vi får støtte hverandre?:)Lykke til med jobb igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, kan berre skrive under på det samme som bollapinnsvin.....

Så eg har meldt meg på internettkurs som startar no neste mandag..., så håpar på at det kan hjelpe til å få sving på sakene...

 

Gjekk på vekta i dag og den har pokker meg passert 100!!!!...kg

 

Men det er jo faktisk inspirerande å sjå kor bra det går med mange her inne, men eg sjølv har gått opp og ned i mange mange år. har du 2 barn på 7 og 3 år så det er ikkje berre lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...