Gå til innhold

Lille Kalori på Bislett


Gjest Ingvild

Anbefalte innlegg

Hjemme etter et måltid på Lille Kalori. Veldig service innstillt personale som forteller om maten: den er riktig sammensatt av de ulike energigivende næringsstoffene, om det ikke står skrevet noe sted er dette stedet for alle greteroedere. Sunn og god mat! Prisen ligger fra 80-140 kr.

 

På menyen er det lunsjretter, middagsretter, smooties (high karb and proteinsmooties) og kaker, bla low carb ostekake. De serverer også frokostblandinger og proteinpannekaker.

 

Til lunsj kan man f.eks. spise salater, sandwicher eller bestille en middagsmeny.. De fleste rettene ligger på ca 200 kcal og egner seg derfor som lunsj, men noen ligger også på 300-500 kcal.

 

Kafeen er ikke så lett å se, for den ligger langt nede i Theresesgt, på hjørnet rett ved Deli Deluca på Bislett.

 

Spør hvis dere har spm, jeg har menyen liggende. :)Verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille kalori høres jo helt perfekt ut! Hvilke middager serverer de' date=' er det fristende? Hvorfor har ingen gjort dette før? ;)[/quote']

 

Få middager egentlig hvis du skal få i deg ca 400 kcal, er det en 3-4 retter å velge mellom. Det er: lakseburger (500 kcal), laksefilet med mangosalat (390 kcal) og kalkun Rattatoille (340 kcal). Selv prøvde jeg kalkunen og det var veldig godt, så delikat ut og en fikk veldig mye mat.

 

Ellers kan jeg nevne noen lunsjretter: Kyllingsalat (261 kcal), Reke og kamskjellsalat(222 kcal) og laksesalat (220 kcal). Av sandwicher er det: Rrøkelaks m/Hummus (270 kcal), Kalkun (200 kcal) og Tunfisk (180 kcal). Kyllingburger (300 kcal).

 

Av kaker har de eplekake, brownie og ostekake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk den ligger i Pilestredet. Det er akkurat der pilestredet svinger oppover mot Fagerborg Kirke og Stensparken. På andre siden av RIMI i Bislett-rundkjøringen. Pil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok feil både på menyen og på internett er adr. theresesgt. Men som sagt siden det er siste huset i theresesgt og inngangen ligger i pilestredet, er det ikke rart man blir forvirret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...