Gå til innhold

Da er jeg igang...igjen;)


Gjest Isemor

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på GR kurs ifjor, og gikk ned 9 kg på 8 uker.Jeg ble gravid på slutten av kurset så vekten snek seg på igjen.

Men nå er jeg igang igjen og 20 kg av er målet.Jeg veier 95,6 nå og det er altfor mye.Tror ikke jeg har veid 75 kg siden jeg var 18 år.Men jeg tar små skritt av gangen og i første omgang skal jeg ned til 88 kg som jeg klarte sist på GR kurs.

 

Litt om meg:

 

31 år,gift og er mor til 3 gutter ( 9 år, 3 år og 6 mnd) jeg er bosatt på Voss.

 

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er ikke alene når det gjelder det med tidligere tap av vekt og det som har kommet på igjen. Ikke rart når du har så små barn heller da. Jeg hadde ikke akkurat den unnskyldningen da jeg la på meg igjen ettersom min yngste er elleve. Hm, jaja, jeg står nå på igjen, som du og så lenge det er liv er det håp. Vi får backe hverandre opp alle sammen så går det til slutt. Jeg skal ned til 75 kg fra 86,4 så det er nå en liten vei det og.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i samme båt..

Jeg er også 96 kg, trivselvekt 74.

Jeg er hjemme med tvillinger på 8 mnd. og gikk opp noe fryktelig da jeg ventet disse. Fikk ikke drive med særlig fysisk aktivitet, så det ble ett stillesittende svangerskap.. Jeg har ei på 3,5 år også og gik GR kurs da hun var 8 mnd. også. Var veldig fornøyd da. Håper jeg klarer det denne gangen også, nå har jeg enda +10 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen hei Isemor....!

Mistenker vi har andre diskusjonsforum felles også? *hihi*

 

Lykke til! Jeg begynner på kurs 29.august. Gleder meg!

 

 

Det mistenker jeg også*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...