Gå til innhold

Ned 22kg før jul?


Gjest betina

Anbefalte innlegg

Hei hå!

 

Skal poste dette innlegget under ny i vektklubben også, men tenkte bare melde min ankomst under dette forumet også.

 

Det har seg sånn, jente på 26år veier per idag 87kg og trenger å gå ned iallefall 22 kg for å oppnå idealvekt. Håper jeg finner motivasjonen her! Orker ikke gå på sånne kurs hvor man må veie seg foran andre.

 

Er kronisk avhengig av smågodt (vet jo at det sitter i hodet men klarer liksom ikke gjøre noe med det likevel)

 

Så i dag har jeg begynt! Så får vi se om det bærer noen vei?

 

Tips til trimming mottas med takk! Noen som har prøvd fitnessball? Er det morsomt eller? Trening for meg MÅ være morsomt!

 

Lykke til videre alle sammen, dere er FLINKE!

 

Stooor hilsen fra betina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

hei!jeg satser på å klare 15-17 kg til jul!Vil ikke sette meg for høye mål..men til mars skal jeg ha klart ca 30...jeg trener aerobic,har dvd,prøver litt med pilates også...ellers går jeg turer med musikk på mobiln(walkman mob)Jeg trenger også å komme bedre igang med det nå,har vært lat nå når det har vært så varmt!Lykke til med å finne en treningsmåte som passer for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning virker kanskje ikke som det aller mosomste, men det er veldig motiverende når man vet at man forbrenner så mye i forhold til tiden man holder på. Her er det enkelt å få trimpoeng, og det hjelper bra på vekta. Kanskje du kan ta en prøvetime og teste det?

 

Jeg trodde det skulle være forferdelig kjedelig før jeg prøvde, men nå liker jeg det kjempegodt. God musikk som gjør at humøret stiger, og tiden går faktisk kjempefort mens man holder på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det gjelder ball - jeg har prøvd meg på dette på treningssenteret. Det er rolig trening, og jeg syntes det var litt kjedelig. Men jeg ble støl i muskler jeg nesten ikke visste at jeg hadde, så det er tydelig at det er bra trening for stabiliseringsmusklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser at du sliter med smågodt.... har også vært avhengig av søtsaker, men spiser nå sunkost sin Krom. Anbefaler deg å prøve dette, for jeg har i alle fall fått mindre sukkertrang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ned rundt 20 kg, men vet ikke om jeg klarer det før jul. Derfor har jeg tenkt at jeg ihvertfall skal ned ti. Det vet jeg at jeg kan klare, så blir jeg forhåpentligvis glad når jeg klarer de 10 kg (og kanskje enda mer fornøyd, om jeg klarer mer) , og ikke skuffet for at jeg ikke nådde målet på 20 kg.

 

Dessuten føles det mye lettere å vite at man "bare" har 10 kg igjen, og ikke 20. Jeg har nemlig gått ned 10 kg i sommer, og husker hvor overveldet jeg følte meg ved tanken på at jeg skulle ned hele 30 kg. Trodde ikke det skulle føles så bra å komme ned på 90. Nå ser jeg fram til til å se åttitallet på vekta. Og til neste sommer skal jeg ned de siste 10 kg (til rundt 70kg), og forhåpentligvis komme meg inn i de lekre superbuksene mine (jeg ikke har fått på meg, siden jeg ble matforgiftet i fjor..;)).

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gått ned 30 kg til jul, jeg. He he. Men jeg har satt meg et mål på 18kg på 18 uker. Jeg synes dette er i overkant ambesiøst og jeg blir nok fornøyd dersom jeg klarer 15 også...

Uansett om vi skal ned 20 eller 22 eller 30 så må vi ta èn kg av gangen! Jeg ønsker deg masse lykke til. Det er heldigvis lenge til jul!! (av mange grunner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...