Gå til innhold

Hjelp meg med å drikke vann!!!


Gjest xldama

Anbefalte innlegg

åhhh, som jeg sliter med å komme godt i gang med vanninntaket, det er jo kjempe viktig, men det jeg liker aller best er Pepsi max og cola light ol. Er det flere enn meg som sliter med dette?? Har dere noen gode råd om hvordan jeg kan kommer inn i en gog rutine når det gjelder vanndrikking??i dag tror jeg ikke at jeg har drukket et eneste glass vann....uæhhhh:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter alltid dagen med 2 store glass vann. Deretter drikker jeg alltid et glass vann før alle måltidene. Og også vann til middag. Da er du allerede godt på vei.

På kvelden finner jeg ut hvor mange glass jeg har drukket (vil drikke 10 om dagen), og fyller på resten. Drikker et glass vann ved vasken, og fyller på neste for å ta med dit jeg befinner meg. Lettere å drikke et ferdig fylt vannglass ved siden av deg, enn å gå fylle opp hver gang.

Avslutter også kvelden med 2 glass vann før jeg legger meg.

 

Vet det er noen som setter en mugge vann med sitron i i kjøleskapet for alltid å ha kaldt, frisk vann, dessuten går det også å fylle opp en flaske med vann som du alltid har med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vannflaske tilgjengelig, uansett hvor jeg er. Er ganske enkelt å bare ha en i veska. Er litt slitsomt i begynnelsen, da løp jeg for å tisse i ett sett. Men man venner seg ganske fort til det.

 

For å få litt smak på vannet, bruk sitron eller lime. Eller du kan prøve å fryse kanelstenger og putte en i vannflaska. Gir spennende smak på vannet ;) Så lenge du liker kanel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat det samme problemet som deg! Vann er helt pyton å få i seg syns jeg. Har vel ingen gode råd, annet enn at vi sakte men sikkert får venne oss på det. Å begynne dagen med to glass vann er nok en god start. Det gjør jeg, da tar jeg også vitaminene mine. Noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...