Gå til innhold

et kaldt råd.........


Gjest turteldua

Anbefalte innlegg

Gjest turteldua

Har gått til innkjøp av isbitmaskin. Trodde det helst var for ungene, men jammen meg er det blitt noe supert for meg og; jeg har alltid et stort glass med isbiter ved siden av meg! Det er supert å putte isbiter i munnen! I tillegg er det visst slik at kaldt vann/isbiter gjør det slik at kroppen bruker energi på å varme seg opp igjen........... to fluer i ett smekk!

klem fra turteldua ( har rundt 50-60 kilo å ta av...........) trenger støtte!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arduinna

Har du stadig en isbit i munnen, blir det ikke plass til så mye annet der...

 

Du er for øvrig hjertelig velkommen til å bli med oss i Nedoverklubben. En nystartet tråd med fast veie- og rapporteringsdag hver mandag. Vi er flere der som skal ned maaange kilo (jeg skal ned over 60), og vi trenger all den støtte og oppmuntring vi kan få. Så bli gjerne med!

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turteldua
Har du stadig en isbit i munnen' date=' blir det ikke plass til så mye annet der...

 

Du er for øvrig hjertelig velkommen til å bli med oss i Nedoverklubben. En nystartet tråd med fast veie- og rapporteringsdag hver mandag. Vi er flere der som skal ned maaange kilo (jeg skal ned over 60), og vi trenger all den støtte og oppmuntring vi kan få. Så bli gjerne med!

 

Klem Arduinna[/quote']

 

Ja!! jeg vil bli med i Nedoverklubben!!! Er nettopp kommet på her inne, gleder meg over at dere vil ha meg med!! skal på et skolemøte nå, kommer på senere igjen. klem turteldua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arduinna

Du finner tråden Nedoverklubben under NED OVER 40 KILO.

 

Har akkurat syklet et kvarter på den nye trimsykkelen min. Så skjønt å kjenne at dette er noe jeg kan klare! Så på TV imens, og da gikk det veldig greit. Ble svett, varm og andpusten, og det er jo det som er poenget.

 

Så nå blir det mye lettere å få trimpoengene mine.

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...