Gå til innhold

Røyk som "snop"


Gjest xldama

Anbefalte innlegg

Ja, da var det på han igjen... I utgangspunktet er jeg kun en hobbyrøyker, men nå som jeg har tatt meg sammen, og er på slankern så er røyken (til min store fortvilelse) blitt min redning for snopen på kveldene. Etter at ungene er i seng, så sitter jeg og kjederøyker, dette er blitt en erstatning for gotteriet som jeg ellers ville ha proppet i meg. Dette er vel ikke akkurat noen god erstatning, men dette skjedde sist gang jeg prøvde å slanke meg også, må hele tiden ha noe i munnen og i hendene, skulle ønske at håndarbeid og tyggis hadde hjulpet, men det gjør det dessverre ikke:-( Er det noen flere som har det som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg røyker ikke, slutta for 7år siden.. men det frister i motgang, og det er akkurat her jeg får motgangen- når jeg skal ned i vekt. Jeg har samme greia, og ¨går ofte å legger meg tidlig for å stå i mot.

 

Jeg liker salte ting :-( (ikke bra)

Så jeg har rett og slett begynt å spise kokt skinke på kveldene.. ikke hver kveld , men når det virkelig setter inn og fristelsene blir for store. Derfor unngår jeg bevisst å ha snop i hus. og brus.. gav nettopp bort 1kg engelsk konfekt som jeg kjøpte på danmarksbåten i sommer.. redd jeg ikke klarer å ha den ståendes uten å røre den.

 

tror ikke det er så bra å spise kokt skinke heller( selv om det er bare 1-2 sneier), men tenker det er bedre enn snop.

Og jeg drikker fun-light saft når jeg vil ha noe søtt..

 

Lurer på hvor lenge det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anthurium

Hei!

 

Jeg røyker ikke, men er gjennomført sjokoholiker! Kan ta meg selv i å ransake på hyller og skap etter sjokolade og godteri - jeg bare MÅ ha noe å tygge på.

 

Ikke bra!!

 

Men har begynt, som mange av dere, å unngå å ha godteri i hus. Jeg bruker å skjære opp gulrot i tynne strimler, skjære opp båter av et eple og en liten klase druer. Det er viktig å lage noe som ser flott og fargerikt ut! Et "bugnende" fruktfat er min store redning fra godteriet! Selv om jeg så gjerne skulle bare hatt eeeen sjokolade, så får jeg roet ned suget med frukt og grønt.

 

Prøv å lag et herlig og flott fruktfat neste gang du føler for å spise noe søtt. Skjær gjerne alt opp i biter slik at det blir som en slags snacks ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...