Gå til innhold

Sliter...


Gjest BrittUnni

Anbefalte innlegg

Gjest BrittUnni

Er ny her, men hopper rett i det, min Mann vil mer enn meg, jeg føler meg ussel og tjukk, og klarer ikke og tilfredstille hans behov.... han sier jeg er en sexy og stor jente men jeg sliter.... klarer ikke og kle meg i noe sexy selv om han kjøper ting til meg hele tiden.... (pluss leketøy som jeg gjerne vil utforske men "tør" ikke)vil heller ikke barbere meg (har jo lyst men blir så mange "nupper"av det) eller blablabla, er det jeg som er helt på tur eller?

Føler dette kan gå på ekteskapet løs etterhvert...

 

Synspunkter?

 

 

Klem Britt

 

ps, han har abbonnert på cupido til meg, tenner som en kule på de historiene som står der, men når skal jeg ha tid og lese di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ett poeng... var selv lite sexfiksert da jeg var på det tjukkeste, men han fikk meg til og tro på meg selv, gjorde meg sexy for ham rett som det var (det var ikke lett) men det funka, jeg fikk bedre selvtillit, sexliv og han ble fornøyd Hva mer kan en forlange? Når det gjelder barbering så er det kun "nupper" de første gangene, etter noen barberinger så er de vekke, da har du du ett sexy og glattbarbert kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...