Gå til innhold

Treningstråd?


Gjest kline

Anbefalte innlegg

Hehehehehe..

Nå tar jeg etter ned 30-40 kg men tenkte vi også kunne rapporter når vi har vært og trent. Så kan vi jo pushe hverandre hvis vi er litt "tung i rompa" en dag ;)

Noen som vil være med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arduinna

Trim er min største utfordring ;), så hvis jeg kan få litt drahjelp på den fronten, er det bare fint.

 

Motiverende er det også, å kunne få fortelle hvor flinke vi har vært.

 

Og godt at vi kan oppmuntre hverandre til bra innsats selv om vi sikkert er på forskjellige nivåer.

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her e då d eg har tenkt å prøva å få t å trena neste uka....

 

Mandag; skole å jobb, så då blir det kje noe trening

Tirsdag; 1 time pilates+30 min på tredemølle

Onsdag; CoreBooster(korttime på 20 min for å få pulsen i gong) + ca. 45 min kondisjonstrening + Makeover(enkel styrketrening)

Torsdag; 1 time aerobic

Fredag; treningsfri

Lørdag; 1 time step

 

ja, eg har høge ambisjonar...for bare venta å se om eg klare å gjennomføra, men når eg har ført d opp her, føle eg meg litt mer forplikta i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arduinna

Har akkurat begynt å lukte på trening, og må nok prøve meg litt fram de neste ukene for å se hva som er et realistisk nivå å legge seg på.

 

Skal prøve å sykle en halv time på trimsykkelen pr. dag i følgende uke. Hvis jeg sykler 15 km/t, vil det bli 2 trimpoeng pr. dag for meg. Synes det er et akseptabelt nivå foreløpig.

 

Har også bestilt DVD'en "Power of Pilates" fra GR-butikken. Blir spennende å prøve det. Har sendt inn spørsmål om Pilates og trimpoeng, og fått til svar at det skal noteres trimpoeng tilsvarende yoga.

 

Noen som har trent etter den DVD'en?

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

b3tty, jeg ble stum og haka traff brystkassa, det der høres voldsomt ut, kammen meg er du sprek!

 

Jeg har vært på sykkeltur alene i dag, syklet ganske langt, ca 2 mil og det syns jeg er langt! Masse oppover og nedover bakker, pustet og peste som en gal, men jeg kom meg helskinnet hjem igjen!

 

Jeg begynte også denne trimmingen på ergometersykkel, men jeg klarte ikke en halv time til å begynne med........, det ble det etterhvert. Ikke trim så mye at du blir helt utslitt, det tror jeg ikke er så lurt, trim sånn at du kjenner det, men ha litt energi igjen til resten av dagen! Lykke til, vi snakkes i morgen utpå dagen! Skal veies og måles i morgen! Kanskje vi kan raportere antall trimpoeng også, ikke bare kilo og cm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt jeg klarte bare 10 min på sykel da jeg startet. Fikk såååå vondt i rompa buhu!!!

Men nå kan jeg sykle og sykle og sykle ;)

 

Syns du er flink som starter med 30min hver dag Arduinna. Men viktig at du syns det er gøy ......hvis ikke blir du dritt lei og alt går i dass!

Vi snakkes i morgen .....jeg gleder/gruer meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...