Gå til innhold

Majones


Gjest lilje21

Anbefalte innlegg

Oisann - var ute i går og spiste majones i en vanvittig god kyllingsalat. Ble temmelig overrasket. Trodde jeg hadde spist hele dagsbehovet i den salaten... Men så viser det seg at det ikke var så ille som jeg trodde (og det sier man jo ikke nei til ;-)). Problemet er jo selvfølgelig veiing av maten.

 

Kan gå en tur ut på byen uten alkohol - noe jeg gjorde i går. Da jeg gikk på Grete Roede før, anbefalte kurslederen lite eller ikke alkohol i det hele tatt, siden det ene tar det andre med seg. Fornuften forsvinner jo som kjent samtidig med alkoholinntaket. Derfor ble det vann i lange baner og masse dansing.

 

Hvordan har det gått med dere andre i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ung og singel og glad i en fest. Derfor drikker jeg 2 flasker vin i helgen og knasker dårlig mat på søndagen. Likevel har jeg gått ned 15 kilo, så det funka for meg å kose meg litt.

 

Denne helgen derimot var jeg på "fylletur" til Danmark der alkoholinntaket ble høyt hele helgen og maten var dårlig. Ikke bra. Men jeg har i allefall ikke gått opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg mener også at man skal kunne kose seg når det er helg og man skal ut på byen. Jeg har nettopp vært i Bulgaria på ferie, og der spiste og koste jeg meg med god mat hver dag. Og drakk alkohol ofte. Ikke like mye hver dag, men jeg kosa meg skikkelig på ferie. Spiste is, pannekaker, vanlig potetgull osv. Og jeg tenkte herregud nå har jeg sikkert lagt på meg alle 8 kg jeg har gått ned....:o men da jeg kom hjem og gikk på vekta fikk jeg sjokk. Hadde ikke gått opp et gram en gang, derimot hadde jeg gått ned i vekt !!! Så hvorfor jeg ikke hadde lagt på meg på den turen vet ikke jeg, men jeg svetta jo selvfølgelig mye hver dag i sola, og gikk noen turer. Men trente heller ikke noe særlig bare for å ha sagt det. Men jeg kunne selvfølgelig ikke holdt på sånn hjemme og forventa å gå ned i vekt, men man har lov til å kose seg når man har helg og ferie. Bare med måte.... :D håper det har gått bare med alle sammen i sommer. Lenge siden jeg har vært på forumet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...