Gå til innhold

K4 SportsbrØd


Gjest movi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det står vel bak på brødet hvor mange kcal det er pr 100g? Så veier du bare skiva og regner det ut ;) Hvis du ikke har vekt så er en tynn skive ca 30 g :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det står vel bak på brødet hvor mange kcal det er pr 100g? Så veier du bare skiva og regner det ut ;) Hvis du ikke har vekt så er en tynn skive ca 30 g :)

 

Lykke til!

 

 

Det må være en veeeldig tynn skive... Jeg har veid de aller fleste brødskiver til i alle fall 40 gram, ofte 45-50 gram. Og jeg synes de er tynne! :) Ikke at det har så vanvittig stor betydning i det store og det hele. Men har i alle fall merka meg at mine brødskriver sjelden er 30 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det er det GR sier ;)

Når jeg veier mammas hjembakte, tunge brød med masse greier i, som er ganske store skiver og jeg har skåret dem tynne er de på ca 50 g... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K4 har kommet som ferdigoppskåret smørbrød-brød. Det står det regnet ut på baksiden at hver skive veier ca 50 g og inneholder 110 kcal. Veldig enkelt og greit. Jeg har tidligere vært skeptisk til ferdigoppskåret brød da det ofte blir så fort tørt. Men dette kjøpte jeg på lørdag og det var fortsatt spisendes og godt i går, onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...