Gå til innhold

Nedoverklubben, uke 34


Gjest Arduinna

Anbefalte innlegg

Gjest Arduinna

Så da er vi i gang! ;)

 

Startet egentlig i januar, jeg, på 140.9 kilo. Men det var med klær og på kursleders vekt. Nå skal jeg "kurse" meg selv, og bruke min egen vekt, så jeg har satt ny startdato idag.

 

Har satt et endelig mål på 65 kilo.

 

Vekt: 134,3 kg

Midje: 139 cm

 

Det skal bli spennende framover nå. Lykke til, dere alle, med denne ukens resultater! :)

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turtles82

Da er jeg endelig igang igjen!!

 

Veide 141,8 kg idag.

 

Har ikke funnet målbandet mitt, så noe midjemål blir det ikke idag. Er spent på hvordan det går uten trening. For jeg sitter nemlig lenket til sofaen og er krykkeavhengig. Har vært uheldig og trampet over. Men da er det jo desto større grunn til å passe på matinntaket ;) Er nok klar for trening igjen om et par uker. Gleder meg til dette. Godt med litt støtte fra andre i "samme båt".

 

Lykke til folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2,1kg!!!!!

Jeg er bare sååååå glad!!

Så nå står vekten på 112,6kg....begynte på 138kg....

Så da har jeg passert den berømte 25kg grensen. "danse, danse, danse"

...hint....spiser knekkebrød istede for brød og holder meg langt unna bananer(begynte med det på mandag).....det var den trylleformelen.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 2' date='1kg!!!!!

Jeg er bare sååååå glad!!

Så nå står vekten på 112,6kg....begynte på 138kg....

Så da har jeg passert den berømte 25kg grensen. "danse, danse, danse"

...hint....spiser knekkebrød istede for brød og holder meg langt unna bananer(begynte med det på mandag).....det var den trylleformelen.....;)[/quote']

 

Gratulerer så MYE med de - 25 :) Du har vært kjempeflink!!!!

 

Var det forrige mandag du kuttet ut brød? Hvor mange knekkebrød og hvilken sort knekkebrød spiser du i bytte for brød? Og hva er galt med bananer tror du?

 

Guria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arduinna

Kjempebra! Du har vært superflink! 25 kilo, det er myyyye! ;) Og over 2 kilo på én uke. Du fortjener applaus... :)

 

turtles24:

Hvis du passer ekstra på hva du spiser, er jeg sikker på at du kommer til å gå ned litt likevel. Bare pass på å spise nok! Lykke til, og god bedring med foten din.

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Veiedagen min er ikke mye å skryte av, opp 0,7 og det samme i centimeter. Håper på bedre resultat neste uke, men syns det er litt for mye berg og dalbane dette, dvs, det er ffor mange berg.

 

Jeg startet 16. februar med et Internettkurs, det avsluttet jeg til påske, etter det har jeg holdt på for meg selv med kjempestøtte fra først og fremst motivasjonsgruppe 40+! All ære til de som er der inne!

 

OK, jeg var 145,1 kg da jeg startet, nå er jeg 126,3. Midja var lengre enn målbåndet som er 150 cm, nå er den 133 så det minker. Noe endelig mål har jeg ikke satt meg, for jeg aner ikke hva trivselsvekta mi er. Jeg skal ned til en vekt som er helsemessig forsvarlig for meg med min kroppsbygning, hva den er aner jeg ikke, håper jeg finner det ut en gang.

 

Mitt første større mål er å gå ned en BMI klasse / gruppe, neste mål er 100 kg, da skal jeg premiere meg selv skikkelig og premien er plukket ut!

 

Skal ut å handle litt mat og andre såkalte livsnødvendigheter, så vi snakkes kanskje senere i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ryvita sesam, fiberrik solsikke, ryvita multigreen (vet ikke om det skrives sånn) og fullfiber fra wasa (tror den het det). Jeg skal kjøpe flere typer men må spise opp det jeg har først. Noen som vet om noen gode så gi lyd ;)

Ernæringsfysiologen min sa at jeg måtte ha mange forskjellige så jeg ikke gikk lei. Og jeg måtte bare spise brød hvis jeg hadde lyst på det. Det var jeg som ville prøve og spise knekkebrød siden det gikk såååå utrolig treigt....ned 200gr osv.

Jeg spiser 4-5 knekkebrød til frokost, lunch og kvelds. Prøver og få i meg min. 4, hvis jeg er sulten spiser jeg noen fler.Hender jeg spiser havregrynsgrøt til lunch istede....blir litt lei knekkebrød. Spes. vanskelig og finne ut hva jeg skal ha på....noen forslag noen???

Så til banan...jeg elsker bananer så jeg kunne spise 2-3 i slengen....og det er jo rundt 100kcal pr banan så det er jo ikke så lurt. Jeg kunne godt ta en banan etter trening men bare 1!!!Så nå er den byttet ut med epler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er vi i gang! ;)

 

Startet egentlig i januar' date=' jeg, på 140.9 kilo. Men det var med klær og på kursleders vekt. Nå skal jeg "kurse" meg selv, og bruke min egen vekt, så jeg har satt ny startdato idag.

 

Har satt et endelig mål på 65 kilo.

 

Vekt: 134,3 kg

Midje: 139 cm

 

Det skal bli spennende framover nå. Lykke til, dere alle, med denne ukens resultater! :)

 

Klem Arduinna[/quote']

 

 

Hei !!

 

Bryter inn her litt jeg for å ønske deg lykke til med den jobben du fortsetter med nå, har jo skrevet til deg en dag tidligere her også, men vill si det igenn, stå på nå dette klarer du:)

 

H. Evelyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig igang igjen!!

 

Veide 141' date='8 kg idag.

 

Har ikke funnet målbandet mitt, så noe midjemål blir det ikke idag. Er spent på hvordan det går uten trening. For jeg sitter nemlig lenket til sofaen og er krykkeavhengig. Har vært uheldig og trampet over. Men da er det jo desto større grunn til å passe på matinntaket ;) Er nok klar for trening igjen om et par uker. Gleder meg til dette. Godt med litt støtte fra andre i "samme båt".

 

Lykke til folkens :)[/quote']

 

Hei :)

 

Jeg bryter bare inn her jeg for å ønske deg lykke til med den jobben du har begynt på. Jeg var også 141,9 da jeg begynte i mars måned, nå etter siste veiing på mitt internett kurs var jeg 120,5 så vekten går nedover.

 

Håper det går bra med deg og at du etterhvert får unna krykkene og kan begynne å trimmme litt igjen.

 

Lykke til med den jobben du har begynt på:)

 

H. Evelyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Jeg er fryktelig glad i wasa sport og wasa rugsprø, syns de er kjempe gode. Bruker en god del smøreost som pålegg med tomat og agurk på, kjempegodt. Ellers syns jeg leverpostei, makrell i tomat, tunfisk (i olje) med sennep er godt på. Er også glad i sild, men da gjerne på Fru Nateruds kavringer.

 

lykke til med, og jeg er kjempe imponert over deg! 25 kilo det er fryktelig mye! Det er like mye som min 6 år gamle datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vore på jobb å på skole. så ikkje fått rapportert før nå...

 

Forrige uka

 

122,9 kg

midjemål- ikke målt denne uka

fettprosent - 42,3

vannprosent- 42,1

muskelmasse- 31,0

 

Denne uka

 

124,2kg -----opp 1,3

midjemål 114cm

fettprosent 42,5

vannprosent 41,9

muskelmasse 30,9

 

ikkje så veldig gla i dag me andre ord...1,3 kg opp...fatte kje heilt koffår...men fekk kje trent noe særlig forrige uka, så håpe eg får utslag for treningå denna ukå...

 

føle me deg mammacita, men me må kje gi opp....har me klart å komma så långt, så ska me klara vidåre o

 

å t deg kline...gratulera me 25 kg....føles d kje herlig....glede meg t eg e komt så långt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle,

 

Det er kjekt å gå innpå her for å få motivasjon, tips osv.

 

Eg har meldt meg på nytt GR kurs som starter 31. august, og dermed blir mandag's veiing litt feil for meg. Håper derimot at gruppa består etter endt kurs, for da vil eg prøve litt for meg selv. Denne gang skal eg klare det :-)

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arduinna
Alle' date='

 

Det er kjekt å gå innpå her for å få motivasjon, tips osv.

 

Eg har meldt meg på nytt GR kurs som starter 31. august, og dermed blir mandag's veiing litt feil for meg. Håper derimot at gruppa består etter endt kurs, for da vil eg prøve litt for meg selv. Denne gang skal eg klare det :-)

 

Stå på alle sammen![/quote']

 

Tror sikkert at denne gruppa kommer til å bestå en stund, ja, for det er mange kilo som skal av. I alle fall hos meg. Så du er hjertelig velkommen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sikkert at denne gruppa kommer til å bestå en stund' date=' ja, for det er mange kilo som skal av. I alle fall hos meg. Så du er hjertelig velkommen. ;)[/quote']

 

Kjekt å høre, for det er et langtidsprosjekt det er sikkert. Eg pleier å si at det kom ikke på i løpet av natta, så det forsvinner ikke så fort heller.

 

Viktig å lage seg små delmål :-)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ryvita sesam' date=' fiberrik solsikke, ryvita multigreen (vet ikke om det skrives sånn) og fullfiber fra wasa (tror den het det). Jeg skal kjøpe flere typer men må spise opp det jeg har først. Noen som vet om noen gode så gi lyd ;)

Ernæringsfysiologen min sa at jeg måtte ha mange forskjellige så jeg ikke gikk lei. Og jeg måtte bare spise brød hvis jeg hadde lyst på det. Det var jeg som ville prøve og spise knekkebrød siden det gikk såååå utrolig treigt....ned 200gr osv.

Jeg spiser 4-5 knekkebrød til frokost, lunch og kvelds. Prøver og få i meg min. 4, hvis jeg er sulten spiser jeg noen fler.Hender jeg spiser havregrynsgrøt til lunch istede....blir litt lei knekkebrød. Spes. vanskelig og finne ut hva jeg skal ha på....noen forslag noen???

Så til banan...jeg elsker bananer så jeg kunne spise 2-3 i slengen....og det er jo rundt 100kcal pr banan så det er jo ikke så lurt. Jeg kunne godt ta en banan etter trening men bare 1!!!Så nå er den byttet ut med epler :)[/quote']

 

Takk for svar kline! Fikk du stor "uttelling" da du gikk fra brød til knekkebrød? Og hvilken meny følger du når du spiser 4 - 5 knekkebrød pr. måltid? Jeg skal ligge på meny 3 og har fordelt kcal slik: 300 - 300 - 200 - 500 - 200 + melk 200 og frukt 200. Ligner dette på din dagsplan?

 

Føler at jeg "maser" litt, har lyst til å lære mest mulig for å finne opp "kruttet" for å komme godt i gang i en fei! :) Vet jo godt at det som det har tatt år å få på kroppen ikke detter av over natta :)

 

Av erfaring vet jeg at jeg går ned i rykk og napp.... og kan ikke regne med å få en jevn nedgang uke for uke ... men likevel håper jeg jo på det da! Må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det.

 

Guria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er msn adressen min Guria så kan vi jo snakkes der ;)....hvis du har msn da..

kine78@start.no

Dere andre må bare legge meg inn hvis dere vil :)

Du kan jo godt si jeg fikk stor uttelling. Begynte forrige mandag og på den uka gikk jeg jo ned 2,1 kg. Er selvfølgelig veldig spent på hvordan det går på mandag.......men målet for hver uke er 500gr, eller 600 denne uka for da står vekten på 112,0 hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille runde er et vanlig rug knekkebrød, er oxo greit å spise.

Skal jammen meg prøve å bytte litt jeg oxo, for å se om det hjelper noe, men nå skjer det flere ting på en gang her.

Hva har du på dette knekkebrødet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Hei

 

Dere høres jo ut som en munter gjeng. Akkurat hva jeg trenger om dagen!!

 

Blir sååå misunnelig når jeg leser om årets slankere.Hvis det er mulig for dem så må det vel gå an for meg også.

 

Har tenkt lenge på slankeoprasjon og lurer på når vet man at nok er nok???

 

Siden jeg fortsatt er med her så er det vel fortsatt et håp.Restarta om mandagen og hittentil har det gått fint.

 

Vekta i dag stoppa på 145 kg så veien føles utrolig lang men dere andre har jo klart det og nå er det min tur..

 

Gratulerer til Kline med 25 kg og alle dere andre som har lagt mange kg. bak dere.

 

Er egentlig ikke misunnelig .Det er dere vel fortjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjerstibeate

Hei på dere er ny her.

Har som alle dere strevd mye med vekta for 3 år siden gikk jeg ned 35 kg men nå tror jeg alle er kommet tilbake gulp!!!

Har fulgt mat og trim poeng fra her i snart 2 uker men altså jeg greier ikke å gå på vekten.. Har noen et tips til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...