Gå til innhold

ny her...


Gjest snuppelupp

Anbefalte innlegg

Gjest snuppelupp

hei! jeg er ny her og vil bare presentere meg.... er 27 år..... har en fantastisk samboer.

veier alt for mye og nå SKAL jeg ta tak i det....

Ønsker å bli gravid... har prøvd i 9 måneder, jeg tenker at det kanskje kan bli lettere å bli gravid hvis jeg går ned i vekt. skal spise sundt og begynne å trene... håper på å få litt støtte fra dere her inne. er ofte lettere å bli motivert av andre som er i samme situasjon.

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg er ny her og vil bare presentere meg.... er 27 år..... har en fantastisk samboer.

veier alt for mye og nå SKAL jeg ta tak i det....

Ønsker å bli gravid... har prøvd i 9 måneder' date=' jeg tenker at det kanskje kan bli lettere å bli gravid hvis jeg går ned i vekt. skal spise sundt og begynne å trene... håper på å få litt støtte fra dere her inne. er ofte lettere å bli motivert av andre som er i samme situasjon.

Klem fra meg![/quote']

 

 

Heisann:-)

 

Så flott med nye mennesker, heng deg på motivasjonsgruppen da vel.. for uke 34.. Vi støtter hverandre og kan komme med råd eller tips hvis det passer seg slik.

Jeg er 25år, alenemor og går på skole. Veier 80,1kg og skal ned inntil 25kg- men setter meg delmål på veien for å klare å nå målet. La på meg 38kg da jeg var gravid, har slanket bort 15-16kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...