Gå til innhold

polar brød er det bra???


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Har nå funnet et polar brød ekstrem tror jeg det heter med kun 170 kcal per 100 gram ett dobbelt er 80 gram tilsammen under 140 kcal... Litt mer brød rasjon men kcal er no mindre... har dere hørt noe om det er bra eller dårlig alternativ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strikkeline

Dette polarbrødet med litt salat (Crispi eller noe annet som knaser er morsomt), en skinkeskive og litt ost er ALDELES nydelig.

 

Jeg blir ikke så mett at det holder særlig lenge etter lunsj, men som mellommåltid når det er akkurat litt for lenge til middag, er det perfekt.

 

Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå funnet et polar brød ekstrem tror jeg det heter med kun 170 kcal per 100 gram ett dobbelt er 80 gram tilsammen under 140 kcal... Litt mer brød rasjon men kcal er no mindre... har dere hørt noe om det er bra eller dårlig alternativ???

 

Polarbrød extreme er kjempebra! :) Jeg bruker nesten bare det nå siden det har mye fiber, lite kalorier men allikevel en liten søtsmak. Det "vanlige" polarbrødet er alt for fint (mye hvetemel) til at jeg vil prøve det.

 

Bruker den ene halvdelen av polarbrødet med godt med pålegg på til frokost. Enten sammen med en waa fiber eller sammen med youplait 0,1 %. Blir god og mett og det holder i 2-3 timer. Lengre skal det ikke holde, for da er det på tide med påfyll og jeg trenger å få beskjed om det via litt forsiktig romlinng i magen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...