Gå til innhold

Pulsklokke = min motivator


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg har jaggu latt meg bite av "basillen" og kjøpt meg en duppedings, eller min nye venn som jeg kaller den, et vidunder av en Pulsklokke.

 

Legger inn vekt, høyde og alder, hvor aktiv man er i hverdagen, og så regner den ut hvor mange kcal man skal spise pr dag (veldig likt antall som på Grete Roede) og hvor mange kcal man skal trimme bort. Får en konkret oppdatering på antall forbrente kcal, og det ble for meg et lite aha.. ifølge trimpoengene her på GR fikk jeg på 1t og 15min rask stavgang 950 forbrente kcal, men ifølge klokken var det faktiske forbrente ikke mer enn 650 kcal.. Det er ikke dårlig det heller altså, men det er jo 300 kcal i forskjell.

 

Ble skikkelig gira jeg, legger inn kcal på klokken, og trimmer som bare det :-) Blir spennende å se på neste veiing om det har hjulpet. Jeg gikk jo faktisk opp forrige uke, selv med 20 trimpoeng, og daglig inntak på ca 1300 (som jo helt tydelig er for lite). Nå er jeg oppe i 17-1800 pr dag, så jeg er meget spent for neste veiing.

 

Jaja, måtte liksom bare få det ut, lykke til videre alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cattis!

 

Jeg har lignende erfaring. Jeg kjøpte imidlertid pulsklokka her på GR-sidene, og den er ikke like avansert som din. Jeg ønsker meg noen flere funksjoner selv, og anbefaler derfor alle som vurderer å kjøpe en pulsklokke å sjekke litt rundt hva som finnes. Det er ganske mange typer klokker med ulike funksjoner tilgjengelig!

 

Jeg har aldri vært glad i å trene - og er det fortsatt ikke. Jeg greier imidlertid å motivere meg i mye større grad når jeg har på meg klokka - med den kan jeg konkurrere med meg selv og ingen andre. Anbefales!!

 

RES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date=' jeg har jaggu latt meg bite av "basillen" og kjøpt meg en duppedings, eller min nye venn som jeg kaller den, et vidunder av en Pulsklokke.

 

Legger inn vekt, høyde og alder, hvor aktiv man er i hverdagen, og så regner den ut hvor mange kcal man skal spise pr dag (veldig likt antall som på Grete Roede) og hvor mange kcal man skal trimme bort. Får en konkret oppdatering på antall forbrente kcal, og det ble for meg et lite aha.. ifølge trimpoengene her på GR fikk jeg på 1t og 15min rask stavgang 950 forbrente kcal, men ifølge klokken var det faktiske forbrente ikke mer enn 650 kcal.. Det er ikke dårlig det heller altså, men det er jo 300 kcal i forskjell.

 

Ble skikkelig gira jeg, legger inn kcal på klokken, og trimmer som bare det :-) Blir spennende å se på neste veiing om det har hjulpet. Jeg gikk jo faktisk opp forrige uke, selv med 20 trimpoeng, og daglig inntak på ca 1300 (som jo helt tydelig er for lite). Nå er jeg oppe i 17-1800 pr dag, så jeg er meget spent for neste veiing.

 

Jaja, måtte liksom bare få det ut, lykke til videre alle sammen :-)[/quote']

 

 

Hva heter din klokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...