Gå til innhold

lurer på en ting....


Gjest snuppelupp

Anbefalte innlegg

Gjest snuppelupp

er det veldig lite aktivitet her? eller er det bare at ingen gidder å svare på mine inlegg? jeg er ny og har skrevet 2 inlegg.... får ikke svar...

er inne på en helt annen side på et helt annet forum der alle er så hyggelige og imøtekommende... der alle får svar og mye støtte hele tiden... og eg kritiserer ikke dere.. jeg bare lurer på om dere har det sånn her og? er jo som sagt ny her og vet ikke hvordan stemningen er her.....

er det andre forum her hvor det er mere aktivitet?

håper jeg får noen svar... :0) klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det veldig lite aktivitet her? eller er det bare at ingen gidder å svare på mine inlegg? jeg er ny og har skrevet 2 inlegg.... får ikke svar...

er inne på en helt annen side på et helt annet forum der alle er så hyggelige og imøtekommende... der alle får svar og mye støtte hele tiden... og eg kritiserer ikke dere.. jeg bare lurer på om dere har det sånn her og? er jo som sagt ny her og vet ikke hvordan stemningen er her.....

er det andre forum her hvor det er mere aktivitet?

håper jeg får noen svar... :0) klem fra meg!!

 

Er også ganske fersk i forumet og har funnet ut at det er mange forskjellige tråder så det er litt uoversiktelig å finne frem. Det er mulig å benytte en søkefunksjon til venstre under diskusjon, (rosa "knapp"). Her kan du søke opp spørsmål som allerede er svart på.

 

Her under "ned 20 - 30 kilo" bli det ukentlig laget to tråder, en for motivasjon og en for rapportering. Du kan jo se etter disse og slenge deg med hvis du ønsker det. I rapporteringstråden er det meningen vi kun skal gi tilbakemelding om vekt og mål mens det i motivasjonstråden er åpent for det meste ;)

 

Lykke til! :)

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes at vi er temmelig flinke til å gi hverandre tilbakemelding, er sikkert bare uheldig og tilfeldig at du ikke har fått svar. Jeg er kun her inne å ser, så vet ikke hvordan de andre trådene fungerer. Men koselig at du er her iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...