Gå til innhold

Ny i klubben....


Gjest Skogsnipa

Anbefalte innlegg

Gjest Skogsnipa

Hei hei.. Dette syns jeg nok er litt vel skummelt men tar sjansen...

Ser dere er flinke til å gire hverandre opp på trening og motivasjon. Det er bra.

Det jeg lurer på om dere snakker litt om andre ting også? Feks blir noen av dere deprimert eller litt små sure selv om vekta går nedover?

Jeg skal ta kurs på internett nå. Blir spennedne å se om de går bra.

Ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snillemor

Jeg går internettkurs. Det er kjempekjekt synes jeg. begynte på kurs 3 på tirsdag. har tatt av ca 12 kg siden 18 april. Prøver å tenke lite på at det er slanking, men en læring av sunt kosthold. det trenger alle mennesker å lære seg. og så går jeg en del tur med skritt teller, det er gøy.

Vi "snakkes" etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Høres bra ut å ikke tenke for mye på slankinga. Tok et ordentlig kurs for sju åtte år siden, og da gikk det litt hardt for seg. Vi var to venninner, og vi gjorde ikke anna enn å telle kalorier og gå lange turer... Koselig på en måte, men jeg var nok for sliten psykisk og var på vei inn i den berømte murveggen fra før.... Så jeg ble syk. Hadde da tatt av 20 kg. Men etter det har jeg klart å få på meg nesten 40 kg... Altså dobbelt så mye som jeg tok av.... Spørr om jeg er fortvila! Men håper at denne gangen skal det vere snakk om en varig kostholds endring. Har hund jeg går tur med, og jeg har begynt å jobbe med ved noen timer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...