Gå til innhold

Nedoverklubben, uke 35


Gjest mammacita

Anbefalte innlegg

Gjest mammacita

Ja, så var det mandag og veiedag igjen, har vært på vekta og brukt målebåndet, det gikk som forventet. Gikk opp 800g og sto stille på centimetrene. Nå skal jg på jobb og være sur en stund. Har siden juli gått opp 1,5kg, ikke morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arduinna

Så har jeg altså prestert å gå OPP i stedet for NED, både når det gjelder kilo og centimeter. Vet jo at jeg ikke har vært så flink denne uken, og har ikke fått trent noe særlig heller, men allikevel... 1,9 kilo og 2 cm feil vei, det er ikke bra!

 

Har fått ødem i bena, og kommer så vidt inn i skoene mine. Vet det ligger litt ekstra vekt der. Har samtidig hatt forstoppelse i helgen, og det kan kanskje forklare både økt vekt og midjemål, men tør ikke stole helt på det.

 

Nei, dette fordrer nok økt innsats denne uken. Litt surt dette, men, men...

 

Forrige uke:

Vekt: 134,3 kg

Midje: 139 cm

 

Denne uken:

Vekt: 136,2

Midje: 141 cm

 

Resultat denne uken:

Vekt: + 1,9 kg

Midje: + 2 cm

 

Resultat totalt:

Vekt: + 1,9 kg

Midje: + 2 cm

 

Bedre lykke til dere andre!

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 100gr. Er fornøyd selv om jeg hadde satset på 600gr ned ( er nå 112,7kg). Men etter en veldig fuktig hyttetur og pizza da jeg kom hjem i går kveld så er det ikke no syn på meg. Forrige uke hadde jeg 19,1 trimpoeng, bra det syns jeg.

Håper det er noen som har gått ned her da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Fikk så positiv tilbakemelding fra ernæringsfysiologen at jeg må skryte av henne! Vet ikke om rådet virker ennå, men jeg skal forsøke å følge det. Krysser fingre og tær og forøvrig alt som kan krysses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned de 0,4 jeg gikk opp forrige uke, pluss 0,1 til, så det er akkurat en smør pk borte.

Er fornøyd!

 

Dere skal se at dere går dissa grammene vekk til neste uke. Vi opplever desverre alle å gå litt opp og ned, selv om det gjør vondt til tider å gå litt opp igjen når vi kjemper så hardt for å holde oss så vi går nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige uke

 

124,2kg

midjemål 114cm

fettprosent 42,5

vannprosent 41,9

muskelmasse 30,9

 

denne uken

 

125,1kg ---->opp 0,9 kg

midjemål 114

fettprosent 42,8

vannprosent 41,7

muskelmasse 30,9

 

jeg fatter ikke hvorfor jeg har gått opp...har vært flink med både mat og trening i uka som var...men men....satser på nedgang neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Her var det jo mange som hadde gått opp så denne klubben passer bra for meg.he he..

Nei alvorlig talt jeg er kjempeskuffa.Fikk 6 trim poeng på søndag og hadde en del fra før.Allikevel hadde jeg gått opp 200 gram.

Bare vent til neste uke da må det vel ha løsna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...