Gå til innhold

..hei-er ny her! Målet mitt er -15 kg!


Gjest nita

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Dette blir spennende! Jeg begynner nå med blanke ark, og håper vi kan hjelpe hverandre med motivasjonen fremover!

 

Tro det eller ei, "lille" meg på strømpelessen 158 cm, veier 78 kg!!!!! Har lagt på meg 8 kg siden nyttår........skulle det ikke gå andre veien??? Nå har jeg bestemt meg å slutte å deppe og heller ta fatt i problemet! Syklet 30 min.på ergometersykkel og litt øvelser, og spist sunt idag.....man må bare begynne et sted, ikke sant!

Er det noen "-15 kg til jul klubb"her inne??? Finnes det flere "småttiser"under 1.60 som drar rundt på et par kg for mye??

Mitt mål er å komme meg under 60 kg tallet 57-58 kg hadde vært supert, dette målet håper jeg å nå til februar 2007! Håper det lar seg gjøre! ;o)

Magemål: 97 cm.......uffda!

 

Litt om meg, gift, er 37 år og har ei jente på 2 år.

 

Ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenick

Jeg skal ned ca 15 kilo. Er 164 høy og vekta viser nå 75,8 kilo. Går på internettkurs, og har veiedag på onsdag, dette er min andre uke. Vi har en tråd på det, den heter internettkurs og veiedag onsdag. Sleng deg med hvis du har lyst, det spiller ingen rolle om du går på kurs eller ikke.

 

Jeg er 30, har to barn, på 3 år og 7 måneder.

 

Håper at jeg kan få vekta ned til mellom 60 og 65 kilo.

 

Skal klare dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.60 (på en god dag), og vekten tippet 72 i går..begynner på kurs i morgen, gruer meg ganske masse...drømmen hadde vært å nådd 58, men usikker påom det er sannsynlig..er ikke helt overbevist på at dette går enda..litt tung (hahaha) dag..Kanskje pipen får en annen lyd i morgen??!!

Er 27 uten barn.. Har samboer, og vekten har eksplodert etter røykeslutt! Så selv om lungekapasiteten er bedre, er kroppen enda tyngre å få med på treningsstudioet..:-)

 

QUOTE=nita]Hei alle sammen!

 

Dette blir spennende! Jeg begynner nå med blanke ark, og håper vi kan hjelpe hverandre med motivasjonen fremover!

 

Tro det eller ei, "lille" meg på strømpelessen 158 cm, veier 78 kg!!!!! Har lagt på meg 8 kg siden nyttår........skulle det ikke gå andre veien??? Nå har jeg bestemt meg å slutte å deppe og heller ta fatt i problemet! Syklet 30 min.på ergometersykkel og litt øvelser, og spist sunt idag.....man må bare begynne et sted, ikke sant!

Er det noen "-15 kg til jul klubb"her inne??? Finnes det flere "småttiser"under 1.60 som drar rundt på et par kg for mye??

Mitt mål er å komme meg under 60 kg tallet 57-58 kg hadde vært supert, dette målet håper jeg å nå til februar 2007! Håper det lar seg gjøre! ;o)

Magemål: 97 cm.......uffda!

 

Litt om meg, gift, er 37 år og har ei jente på 2 år.

 

Ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei godt å høre att det er flere av oss 160 høyden,jeg er ogå i den gruppa som skal ta av 15kg før 13 mai 2007,da skal nemlig min datter stå til konfirmasjonog jeg skal da inn i en bunad.

Jeg begynnte å legge på meg når jeg ble gravid og barna mine er nå i alderen 14,12,6 og har slit med vekta siden den gang.

Jeg er vel den typen som har vært en jojo-slanker "fram og tilbake er like langt og pluss noen ekstra til"

Skal nå melde min ankomst til varig livsendring

Så jeg slenger meg ut i ,hvis det er greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg slenger meg på her, jeg.

Er 159 og drar mot de 75 kg. Magemål tør jeg ikke nevne engang...Uffoghuff.

 

Har hatt seriøse motivasjonsproblemer en tid, men nå har jeg meldt meg på kurs. Starter mandag 25.09. YES, dette skal jeg klare.

 

Håper å "møte" dere her inne flere ganger, slik at vi kan motivere og motiveres.

 

Håper på 10 kg til jul..... Og denne gangen i minus:-)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kvalifiserer. Er helt ny her inne - begynte å registrere på mandag.

startvekt 82 kg, midje 96 cm. Mål - minst 10 kg før jul - og så på sikt ned mot 65.

 

37 år og 3 skjønne barn, 3 år, og 2x10mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giftermegijuni

Er ny her i dag. Er bare 159 cm jeg også, men veier 75 kg :D( Enda jeg nå har tatt av 5 kg de siste 4 ukene.... Har et mål om å miste 15 kg til jul, så da har jeg "bare" 10 igjen :))

Skal gifte meg i juni 2007, og må bestille kjole før jul, så gulrota er absolutt tilstede.

Jeg er samboer, 36 år og har en datter på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...