Gå til innhold

For mye hud


as

Anbefalte innlegg

Hei alle,

 

Vil bare dele mine tanker og følelser med dere, for eg kjenner at eg sliter litt for tiden.

 

Har nå tatt av totalt 35 kilo over tid, og etter som kiloene sakte men sikkert forsvinner, så er det mye hud som blir hengende rundt omkring på kroppen min. Kjente det i helgen som var at eg ikke var så komfortabel med å vise meg naken for typen lengre, og det var ikke noen god følelse skal eg si dere. Han sier ingenting, men eg må nok ta det opp til helgen, for å gå å bære på dette er ikke godt for meg. Må vel kanskje legge til at denne sommeren har eg kun solt meg i solliv når typen og meg var alene, og det har eg ikke brydd meg om før enda til eg var stor.

 

Vet jo at det blir mer hud som skal dingle rundt meg, og prøver på det beste å kle meg sånn at eg kan gjemme det. Trener gjør eg regelmessig, men det vil liksom ikke "stramme" seg. Jaja... en må vel kanskje velge, og nå har eg valgt å slanke meg skikkelig.

 

Puuh.... Vel... det var bare et lite hjertesukk som måtte ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det et for stort problem for deg så snakker du med fastlegen din om og få henvisning til bukplastikk. Kan være aktuelt med andre operasjoner også men de er vanskeligere og få dekt av det offentlige. Hvis du går inn på http://www.plastikkirurgi.no kan du lese om mange som har tatt forskjelige operasjoner.

Jeg skal selv ha bukplastikk når jeg veier ca.90 kg (er 174,5). Dette har min lege bekreftet. For og få operasjonen dekt må du ha et heng (valk) på min 2 cm.

Bare spør ivei hvis du lurer på no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue

Jeg har undersøkt litt for meg selv.Har mye og ta av og vet jeg kommer til å få problemer med huden.

Det kan være lurt og vente i to år etter man har slanket seg ,før man tar bukplastikk. Huden bruker lang på å trekke seg sammen..Det hadde jo vært greit å slippe et inngrep.Bailine har en venninde prøvd od det fungerte for henne.

Det er ganske dyrt da.

Kos deg med vektnedgangen og snakk ut med typen din.Han må jo være stolt av deg!!

Gratulerer sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...