Gå til innhold

Onsdagsveiing for "ammende"


tove34
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan, da vi startet diskusjonen i forrige uke, ble vi "enige" om veiing på onsdager!!

Jeg har vært på siste "mor&barn" kursdag i dag, ned 0,8kg siden sist onsdag. Dvs at jeg har gått ned 8kg på dette kurset - er kjempefornøyd!!! Har minket med 10cm rundt "enden" og 15cm rundt livet..... Starter på kurs 2 neste onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veid meg i dag.

 

Vekt i dag: 59,5

Vekt sist uke:60,5

Midje 72, ned 2 cm

 

Må si meg fornøyd med det. Vært lite trening denne uka, og klarte ikke la være å spise sjokolade, kaker og chips i helga. Var i 35 årsdag på lørdag. Har fremdeles problemer med å begrense meg når det kommer søtsaker på bordet, det er noe jeg må øve på, eller så går vel vekta opp igjen når jeg slutter å amme.

 

Ha ei fin uke alle sammen. Jeg har ei sutrende jente på armen, som krever oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startvekt: 76,6. dagens vekt: 75,2. veldig godt fornøyd med det!

hadde ikke regnet med å gå ned såpass mye, for jeg synes ikke jeg har gjort de helt store endringene. spiser nok mye sunnere, men uten å måle og veie- har kuttet ut brus og snop i ukedagene, og klarte å begrense meg også i helgen. noe av dette har jeg erstattet med frukt. har også gått mer tur og brukt et treningsprogram et par ganger.

 

sniker meg opp på vekten hver dag, og blir motivert av å se at vekten minker for hver dag. det er vel ikke lurt på sikt at det er motivasjonsfaktoren, men det har gjort den første uken lettere å komme igjennom! denne uken har jeg ikke helt kommet i gang. er sliten av mye nattevåk de siste nettene, og sutrete baby på dagtid. satser på at det er noe trim i å gå og bære på nesten åtte kilo baby hele dagen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært og hyggelig å se andre her inne!!! Sist uke var det bare meg som rapporterte!!!

 

Jeg har startet på Kurs 2 hos GR idag og har gått ned 0,5kg siden forrige uke - er godt fornøyd med det - nærmer meg det jeg veide da jeg ble gravid, så nå skal "hardflesket" snart til pers og det har jo sittet der en stund!!! Regner med at det sitter litt godt...... men er motivert for å få det av. Lykke til i uken som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei. jeg hiver meg med sammen med dere. har en gutt på et halvt år. gikk på gr kurs under graviditeten, og var veldig fornøyd med resultatet. nå har jeg hatt et halvt års pause, der jeg har spist det jeg ville. men nå fullammer jeg ikke mer, og da er det lett at kiloene kommer på igjen. har som mål å gå ned 3 kilo til jul. det er vel ganske realistisk?? er flink å gå turer, og nå skal trimsykkelen til pers igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...