Gå til innhold

internettkurs og rapportdag onsdag


Gjest Fisk76

Anbefalte innlegg

Sorry at jeg er så treg... Har flyttet til utlandet, og har derfor vært uten pc etpar dager.

 

Jeg hadde gått ned 0,2 kilo, og 4 cm runft livet.

 

Oppdatert vekt blir da 75,4.

 

Lurer på hvordan det blir til onsdag, med ny vekt. Og ikke minst etter reisa, og det at jeg ikke har kommet ordentlig igang her ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk denne uka. Forkjølelsen kom torsdagskveld, og sitter fortsatt litt kroppen. Har hatt full pakke, vært heeelt utslått. Så jeg har ikke et eneste trimpoeng denne uka, har vært så gåen at jeg ikke har klart det. Derfor gruer jeg meg til å gå på vekta i morgen :o( Helldigvis ser det lysere ut nå ang. formen. Har ennå en forferdelig hoste da, men bihulene og øreverken + den såre halsen er myyye bedre. Har "misbrukt" Fishermans friend denne uka (",)

 

Så du har flytte til utlandet. Er det for ett år, eller? Skal du studere?

Håper du har kommet deg mer i orden nå da (",) Men en sånn flytting er jo en gyldig grunn til ikke å ha hatt tid til trimming å sånn da (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 800 g siste uke, og inn en halv cm rundt midjen. Det cm antallet er jo ikke noe å skryte av akkurat.... Må nok begynne med situps på hjemmebasis, har noen slappe muskler å stramme inn etter svangerskapene...

 

Så dumt du har vært syk, vet åssen det er . Var syk uken før vi flyttet. Med flyttingen på toppen av det hele, føler jeg at det går litt trått. Men skal klare dette likevel.

 

Vi bor bare midlertidig i utlandet, mannen min jobber her. Skal hjem i gooood tid før jul, forhåpentligvis i en slankere utgave.

 

Hvis du har Msn og vil "prate" litt der, kan du legge meg til med missimuu@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...