Gå til innhold

litt støtte;)


Gjest Sølvreven

Anbefalte innlegg

Gjest Sølvreven

hei!!!!Igår var jeg på første kurskvell!det var en kjempegod følelse når jeg sto opp i morges,og var så glad og fornøyd med meg selv..jeg har tatt et valg,og det føles godt.Jeg lar ikke begynnelsen på en førkjølelse ta knekken på den gode motivasjonen min nå.Flere her som vil rappotere vektnedgang onsdager her sammen meg??el skrive en dag det er litt vanskelig???håper det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! jeg går på kurs på tirsdager, så rapporterer inn på tirs.kveldene eller onsdag formiddag. Ja, det var kjempe motiverende å starte på kurs, er så godt å endelig komme skikkelig igang. Jeg er virkelig motivert etter et svangerskap nå, så jeg håper at til jul skal iallefall 10-15 kg være borte ( jeg er i dag 94 kg) Stå på selv om du er litt forkjøla, men det er selvsagt lov med en hviledag innimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

ja..hadde ikke det vært skjønt?Gleder meg til å se kiloene forsvinne...ska sette igang med trening over helga..nå passer jeg på hva jeg spiser og drikker mye vann!Jeg håper på å klare 10-12 kg til jul.tenk så herlig det blir??Lykke til,dette skal vi klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...