Gå til innhold

Nå har jeg veid meg


Gjest Kjerstibeate

Anbefalte innlegg

Gjest Kjerstibeate

Hei

Jeg har vært her inne noen uker nå, først bare så jeg og så begynte jeg å registrere mat og trim.

Problemet var at jeg for 3 år siden gikk ned 35 kg som nå er snikt seg på igjen.

Jeg har rett og slett ikke tørt å veie meg he he men nå har jeg gjort det og vet dere vel ikke alt har kommet på igjen mangler 800 gram he he he

Velnå er det gjort og nå skal jeg brette opp jakken og satse igjen.. gir meg ikke har ikke tapt før man gir seg.

Har tatt av mer enn 20 kg 8 ganger i mitt liv huff..

Er det slik det er for flere enn meg ..kjemper og sliter seg ned i vekt og etterpå føler jeg jo også at jeg er flink men kg sniker seg på igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunne til at jeg ikke har slanket meg før. Var livredd for at jeg gikk ned x-antall kg for så å legge på meg de pluss litt til.

Men nå som er er inne i overvektsprosjektet føler jeg at det er noen som tar var på meg...passer på meg liksom. Jeg er ikke alene og selv om eg blir slank vil jeg alltid ha de der. Litt trygt og tenke på ;)

Men denne gangen klarer du det :)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dette tipset av en venn:

 

Når man er ferdig slanket tar man et målbånd og måler midjen. Klipp av de overflødige cm. Bruk så målbåndet hver uke. Hvis det blir vanskelig å få "endene" til å møtes, har du startet å forandre deg i feil retning! ;)

 

Grunnen til at det er lurt å følge midjemålet er at kroppen "siger ut" før man får vektoppgang på vekta. Hvis målbåndet sier i fra! må du ta det på alvor og stramme inn på inntak og øke trimmen slik at midjemål og målbånd passer sammen igjen! :)

 

Har tenkt å følge dette rådet selv. Har masse kg som skal av før den tid. Tidligst neste sommer kan jeg hente frem målbånd og saks!

 

Viktig å bruke god tid på å gå ned i vekt og lære seg måtehold. Det er jo ikke meningen at vi skal unngå alt vi synes er godt og fristende men at vi skal nyte dette i små porsjoner. Det er de små valgene vi tar mange ganger for dagen som skal gi oss det sluttresultatet vi ønsker. Vi må også bare innse at for å holde vekten må vi over på en ny livsstil som skal vare livet ut!

 

Lykke til! med vektnedgang og med å holde vekten etterpå! :)

 

Hilsen Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

 

Javel der var første kurskveld i gang igjen etter sommeren.

Er kjempefornøyd med meg selv. Hadde tatt av 7.3 kg nå i sommer :-) Har egentlig ikke vært så fornuftig, for eg har kost meg, men det virker likevel så det ligger nok noe i ubevisstheten.

 

Fikk spørsmål fra typen om eg starter nå etter sommeren, eller om eg fortsetter.... Måtte se litt dumt på han for eg fortsetter jo selvsagt :-) Om det ikke går så fort så forsvinner hvertfall kiloene og det er jo det som er målet.

 

Kos dåkke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...