Gjest Peggi Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hei Jeg har akkurat begynt på kurs 2 (menn), skal ned ca 10 kg.Kan jeg spise risengryns grøt?Hvis ja, hvor mange gram? Peggi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kikkelione Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Javisst! Du kan vel spise det aller meste! Hvis du søker på oppskriften "Lørdagsgrøt", så finner du ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ser Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har så lyst på graut eg òg, og blei kjempeglad når eg såg at det fins lørdagsgraut! Men kor i alle dagen søker du på middagane??? Fekk berre opp den vanlige lista eg... So no har eg irritert meg over dårlige nettsider, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kikkelione Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei! Se i menyen til venstre på siden her. Oppskrifter --> Frokost og lunch. Her er oppskrift til 1 porsjon, med kaloriangivelser nederst. Tabellen er litt rotete. Du vet at du kan legge inn for antall porsjoner selv? Sjekk ut. Lørdagsgrøt 1 porsjon 40 g grøtris 1 dl vann 2 1/2 dl lettmelk 1/2 ts salt 1/2 ts lett margarin 1/2 ts kanel 1 ts sukker Slik gjør du: Kok opp grøtrisen i vannet. Tilsett lettmelk og la alt koke i 15-20 minutter. Smak til med salt. Server risgrøten med sukker, kanel og lettmargarin, og et glass sukkerfri rød saft ved siden av! Meny 1-2 3-4 5-6 Ant porsj 1 p 1,5 p 2 p Kcal 290 435 580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ser Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Åååå, da hørtes jo kjempegodt ut! Eg varma Fjordland risengrynsgraut i dag, og hadde berre kanel på!! Det er langt i frå heimelaga gitt... Kom forresten ikkje på å sjå under frokost og lunsj, såg berre under "middag" Jaja! Då veit eg vertfall kva eg skal lage til middag neste lørdag, takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar