Gå til innhold

Spørsmål - anyone?


Gjest Nightwoman

Anbefalte innlegg

Gjest Nightwoman

Tjohei,

 

jeg begynnte på GR-kurs onsdag 30. august. Har gått på GR tidligere, men da etter "gammelt" kursopplegg.

 

Vår kursleder satt alle på Meny 1. Noe hun sa hun alltid gjorde, for så å regulere neste uke eller uken deretter.

 

Jeg veier 111 kg

160 cm høy

trenger spinning 3 ggr i uken

sitter ikke rolig på jobb

2 barn, hektisk hverdag

 

Først satt hun meg på meny1, men jeg protesterte og ble under tvil satt på meny2.

 

Etter å ha lest rundt her på forumet, så virker det som om det er litt forskjellig praksis? Noen skal ha 1900kcal, mens noen skal ha 1300 - selvom utgangspunktet er ganske så likt.

 

Nå ble jeg med ett usikker på hva jeg skulle spørre om her..haha! Men joda - høres meny2 passe ut for meg?

 

Og hvorfor er det så forskjellig praksis på dette?

 

Tjo-ho fra Nattkvinnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres merkelig ut å sette alle på meny 1. Min kursleder satt alle på meny 2 første uke, for så å justere neste uke. Jeg følger meny 3.

Jeg er 174 cm høy og veier nå 103kg, 2 barn , trener som deg 3 dager pr. uke, og har en litt aktiv jobbehverdag:)

 

Du kan jo regne det ut fra formelen som er i boka og diverse steder i dette forumet, men meny høres nok mer fornuftig ut.

 

Ta en titt på bloggen til Evelyn også, der er det mange tips til oss med litt for mye altså;)

 

Ha en fin uke.

 

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...