Gå til innhold

Ungdomstråden


Gjest jentungen

Anbefalte innlegg

Ja her er altså ungdomstråden som tidligere lå på 10-20 kg.. som dere sikker da skjønner vil de fleste her ned noen kg i den vektklassen ;) det er en livlig gjeng som følger (håper jeg) som gir mye motivasjon..

 

klem jentungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 394
  • Created
  • Siste svar

Ja, her hadde vi havnet nå.. okidoki! Skulle bare melde fra at jeg har observert at vi har flyttet.. :D

 

Veiing idag, hadde gått ned 800 gram siste uken.

 

Vekt idag --> 75,5 kg. Skal klare mer den neste uken!

 

Ha en fin dag alle sammen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ros til deg Kristine, virkelig bra, men mer neste uke?? en skal jo gå ned mellom 0,5-1 kg i uken.. 800 g er perfekt :o tenk hvor fort det går om du går ned 800 g HVER uke.. misunner deg altså.. det vil jeg også klare på søndag når jeg har veiedag :) skal begynne å trene denne uken :D wee.. gleder meg..

Skal forresten teste fiskesuppe med fiskeboller til middag i dag!! tror det blir nam, fant oppskriften her inne..

 

jentungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

800 gr. er skikkelig bra da :o Det skal du være fornøyd med =D

 

Nå har jeg fått skikkelig trenings dilla igjen! Det er så godt =D Jeg har fått meg til å melde meg på valgfag i ballspill på skolen, pluss vanlig gym og enda ett valgfag i gym :D Skal klare å gå ned en del før jul, og med 3 dobbelttimer med løping hver uke på skolen med trim på egenhånd så tror jeg dette skal bli bra :)

 

**kLeMmEr**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal trene 3 ganger i uka nå i en måned.. då går abonnemente mitt ut og da skal jeg begynne på nytt treningsenter :D et som ligger litt nærmere.. tenkte jeg skulle øke til 4 ganger i uka da :o så då blir det 2 måneder med oppstramming før neste delmål som er 70 kg den 29 oktober, det skl jeg klare!!!

 

Har spist veldig bra i dag, meget stolt over meg selv.. skal fortsette slik :)

 

jentungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger :o 800 gram er jo bra det ja, satser på å være under 75 neste mandag.. så 500-600 gram denne uken er målet! Selv om jeg begynner å trene mer styrke nå, så kan hende jeg legger på meg litt muskler.. men det er jo bare bra!

 

Sliter fremdeles sånn med maten! Har overspist og kastet opp hele forrige uke.. æsj, ja jeg vet det, ekkelt! Idag begynte jeg å faste, men til slutt tok fornuften over sånn i 19.00 tiden, og så spiste jeg...

 

Jeg er nødt til å slutte å stresse så fælt!! Nå skal jeg ikke telle kalorier, men bare spise små måltider når jeg er sulten.. Lytte til kroppen liksom.. :D Noen som gjør det samme? Eller teller alle kalorier her inne?

 

Ha en fin kveld! Nå må jeg lage program til treningstimene mine på onsdag.. (vet jeg skulle begynt litt før ja.. eh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger :o 800 gram er jo bra det ja' date=' satser på å være under 75 neste mandag.. så 500-600 gram denne uken er målet! Selv om jeg begynner å trene mer styrke nå, så kan hende jeg legger på meg litt muskler.. men det er jo bare bra!

 

Sliter fremdeles sånn med maten! Har overspist og kastet opp hele forrige uke.. æsj, ja jeg vet det, ekkelt! Idag begynte jeg å faste, men til slutt tok fornuften over sånn i 19.00 tiden, og så spiste jeg...

 

Jeg er nødt til å slutte å stresse så fælt!! Nå skal jeg ikke telle kalorier, men bare spise små måltider når jeg er sulten.. Lytte til kroppen liksom.. :D Noen som gjør det samme? Eller teller alle kalorier her inne?

 

Ha en fin kveld! Nå må jeg lage program til treningstimene mine på onsdag.. (vet jeg skulle begynt litt før ja.. eh)[/quote']

 

Hei Kristine!

 

Forstår det sånn at du har mye av de samme plagene som meg...

Jeg har også spiseforstyrelser. Men du har hat det mye lenger enn meg da! Hvor gammel er du? Jeg er 18 år, så begynte da jeg var rundt 15 år. Åssen startet det med deg?

Har overspist nå i en periode, har kastet opp og nå slanker jeg meg...

Er det sånn med deg at du har to sider av deg selv? En som sier: Kom igjen bare spis, du kaster det opp uannsett!' Mens den andre sier:'Ikke gjør det du blir bare tykkere, og det er galt å kaste det opp.'

Ikke misforstå meg, er ikke Gollum her;P hehe. Bare er så forvirra i hode mitt, så det er slik jeg tenker...Nå har jeg klart å ikke kaste opp på en stund, så veldig glad for det, men det betyr også at nå som jeg har spist masse dritt i nesten 2 månder har lagt på meg nesten 15 kg!!!

Jeg var undervektig i før sommer'n.

da veide jeg 59 kg, og er 1.80, så kan si at jeg trengte litt fett på kroppen...

Åssen er det med deg?

Jeg har perioder, går opp og ned hele tiden. det er så irriterende at følelsene ska styre mat inntaket!!! Tror jeg alltid vil ha det i bak hode, selv om jeg ska prøve å kose meg med venner, så blir det alltid til at tenker så over det jeg spiser. kan aldri ta en sjokolade å tenke: 'nam nam' For i det jeg spiser den sjokoladen føler jeg at jeg legger på meg 10 kg med det samme...

Jeg liker å snakke med andre som har de samme problemene for da er det mye enklere å forstå og bli forstått... Selvfølgelig liker jeg å snakke med alle dere andre også, denne tråden er super:)

 

Ha en god kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt spiseforstyrrelse jeg også da jeg var 15-16, men det gikk ikke så langt.. det var mest mentalt en lang periode før det plutselig gikk helt ut av kontroll.. jeg var veldig flau over meg selv, jeg kunne ikke la noen se meg spise for feite folk som spiser er noe av det ekleste jeg vet, men så nå folk klagde på at jeg ikke spiste måtte jeg liksom overbevise vedkommende om at jeg faktisk gjorde det, og ikke spiste sunt eller noe, men det som var aller værst var om noen merket at jeg kastet opp.. har aldri grått så mye som når noen konfronterte meg med at jeg stakk ting i halsen for å få opp det jeg hadde puttet i meg.. jeg fikk hjelp av helsesøster og "psykolog" og når foreldrene mine voktet over meg som hauker fikk jeg ingen anledning til å kaste opp lenger.. da var jeg i en overspise fase og fikk ikke til å faste lenger :D jeg ble frisk men de resulterte jo også i at vekta for til værs :o er liksom de kiloene som kom på for 2 år siden jeg sliter med å få vekk.. min mor mener jeg er tilbake på det stadiet som for 2 år siden mentalt, men hun har ikke peiling.. jeg vil nemlig aldri tilbake til det mathelvette som jeg vet dere gjennomgår.. jeg vil heller veie 100 kg enn å leve et liv så grusomt og meningsløst..

 

glad i dere :) natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har vel egentlig akkurat tatt første skrittet med å innrømme for meg selv, og andre (dere) at jeg kanskje har utviklet et spiseproblem..

 

..skjønner det ikke helt, for er kjempeflink i perioder med mat og trening, og så lenge strukturen er der så går det bra.. men ferie for eksempel har en tendens til å vippe meg ut av normalt spise,-og treningsmønster og da sliter jeg endel mer... jeg er vel en typisk trøstespiser som spiser alt jeg kommer over når jeg er lei meg, deppa eller føler meg ensom og alene.. tror dette videre har utviklet seg til overspising/bulimi i perioder.. vanlig mat går bra, men det er viss jeg spiser store mengder snop, godterier altså usunne ting så får jeg så dårlig samvittighet og så ja, slår vel bulimien inn..

 

..noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!slenger meg på her om det er greit?!har vært lenge i vektklubben, gått stort sett ned, opp, ned og opp igjen...så nå sitter jeg her frustrert igjen...er skikkelig jojo opp og ned..5kg +/- hele tiden. Er 23 år, slitt med vekta hele livet, ihvertfall så lenge jeg kan huske...har gått ned 15 kg over 1 års periode, men fortsatt 8-12 kg igjen, veit ikke hvordan kroppen min ser ut under fettet, så kanskje jeg er fornøyd om 8 kg(tviler) men evig optimist!!hehe....

 

har en periode nå hvor jeg virkelig prøver å gå inn i meg selv og prøve å finne ut hvorfor jeg sliter sånn, har jo mange rundt meg som ikke har hatt noe problem med å slanke seg, og føler meg som en taper fordi jeg ikke klarer dette...er vel det folk kaller en sterk person, med god sjøltillit, men selvbildet mtt er helt fucka...og mange rundt meg skjønner ikke hvorfor jeg slanker meg, du som er så pen du trenger vel ikke slanke deg, ja vi kan jo se at du har noen kilo for mye, men det kler deg!!???prøver å forklare for folk at det er for min egen del, men så har jeg vel senere tid innsett det at det er for andre...kanskje derfor motivasjonen svikter?hvorfor skal jeg slite og streve for andre...og hva blir utfallet?liker de meg bedre da?finner jeg min plass bedre?av og til føler jeg at jeg ikke passer inn noen plass, og da er det ofte tanken på at jeg er feit som er problemet, det er derfor jeg ikke passer inn...var på reunion i helga, og mange tanker kom etter dette..kompiser kom til venninnene mine og sa hvor vakre og pene de var , og så fikk jeg bare slengt til meg, ja du er kjekk du også...jeg bare what????så poenget mitte er at mange av problemene henger igjen fra vgs...og barndomen generelt...

 

Så min slankehistorie...den er lang...generelt mye overspising, takket være at jeg trente 20-25 timer i uka, slapp jeg å komme opp i 150 kg, men var vel på det meste 95-98kg...tidligere kjøpte jeg alt jeg hadde lyst på, da snakker vi 3 chipsposer, is-boks, 1 kg smågodt...ja, og spiste alt...i smug vel og merke...så hadde vi faste periodene, etterfulgt av overspising og kaste opp...disse periodene dukker gjerne opp etter en slankeperiode, har vært kjempeflink, spist det jeg skal, sunn mat og trent...så kan depresjonene komme snikende, har hatt depresjoner siden 16-års alderen, ja...da er det å ligge på sofaen med godisen...

 

så nå håper jeg at ved åhenge meg på her, så kommer motivasjonen hoppende!!!er litt lei av at vekten min skal styre livet mitt jeg:)er det flere som meg her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..jeg fikk frysninger over hvor likt du og jeg har hatt det, og hvor mye jeg kjente meg igjen i dine betraktninger!

 

har fått spørsmålet mange ganger; blir du mer fornøyd om du går ned i vekt? vil folk like deg noe mer? mest sannsynlig ikke tror jeg, men hva spiller vel det for rolle når jeg ikke følger meg vel nå? og alle snakker om denne trivselsvekten; hva søren er det? har aldri hatt en vekt jeg har vært fornøyd i, hvor jeg kan se meg i speilet og si; "så flott du er!" Innimellom synes jeg at jeg er så stygg og tjukk at jeg faktisk unngår å se meg i speilet - det går faktisk an, å se seg selv i speilet uten å gjøre det..

 

Jeg er selv 24 år, alltid vært kraftig og har vel hatt komplekser siden jeg var liten. Er vel en jojoslanker jeg også, selv om jeg har klart å gå ned 20 kg og holdt disse. Var kjempefornøyd i begynnelsen men kom meg aldri mål som jeg kaller det, med andre ord - jeg har aldri nådd sekstitallet på vekta.. det eneste jeg ser er fett og valker og buler over alt, og selv om jeg finner klær som passer så synes jeg ikke de sitter pent på...

 

Som jeg skrev, det er vel første gang jeg har innrømmet for meg selv og andre at jeg kanskje har et spiseproblem. Det begynte da jeg var skikkelig deprimert for et par år siden, hvor jeg spiste mengder med is, snop, kaker etc for å døyve et eller annet tror jeg.. begynte så smått å kaste litt opp når jeg spiste altfor mye og det kommer tilbake når jeg spiser for mye av det usunne idag også... får dårlig samvittighet når jeg spiser, og når jeg kaster opp men klarer ikke la være å spise og så har vi det gående i en ond sirkel... sliter spesielt i helgene, vil jo så gjerne kose meg som alle andre, men de legger ikke på seg av å kose seg i helgene men det gjør jeg.. og så synes jeg synd på meg selv og har det gående...

 

Ser at problemet mitt med mat kanskje hindrer meg i å gå ned i vekt og komme ned dit jeg ønsker, men ikke så lett å gjøre noe med det.. jeg skammer meg jo over at jeg "ødelegger" kroppen på den måte.. ingen andre som vet dette, klarer ikke få meg til å si at jeg har et problem..

 

Folk liker meg jo selv om jeg ikke er tynn, men hva gjør man når man ikke liker seg selv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er større enn noen gang, men jeg faktisk veldig god selvtillitt!! kan sitte å speile meg i evigheter og bare posere forran speilet :o tihi.. tenker at bare noen kg av her og noen av der så hadde jeg vært like vakker som enhver kjendis med "a pretty face" og en "hot body" Ikke missforstå, jeg er på ingen måte inbilsk og tror jeg er noe spseielt pen eller noe, men jeg ser kunn på det jeg er fornøyd med, og så ser jeg for meg hvordan jeg ville sett ut om jeg hadde vært litt slankere (siden det er det at jeg er ganske chubby som er problemet).. Hvordan en får god selvtillitt og blir mer fornøy med seg selv?? først og fremst er det psykisk!! se deg selv i speilet, slik at du kan se hele deg, skriv inn 5 ting med utseende ditt som du er fornøyd med..

 

Jeg kan starte med 5 ting om meg som jeg ikke har noe imot:

1. Hendene mine

2. Puppene

3. Øynene

4. Huden

5. Leppene

 

I starten var alt det jeg kunne akseptere av utseende i ansiktet, men etter hvert satte jeg forkuset på kroppen og lette etter ting jeg var fornøyd med der.. Fortell 5 nye ting til deg selv hver morgen :D det funker, trust me..

 

Jentungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det mye snakk om spisefortyrrelser, og for å svare på noen spørsmål, kan jeg jo prøve å fortelle litt om hvordan jeg har det.

Ja, det føles som om man er to personer.. en del av meg ønsker å være fornuftig og spise det som anbefales. En annen del av meg ønsker å bare drite i alt og ikke spise. Jeg dras mellom de to sidene hele tida, hver dag, flere ganger om dagen. Igår kveld reiste jeg og leverte to filmer, og da hadde jeg ikke spist noe hele dagen, for hadde bestemt meg for å faste. Men så slo den fornuftige siden inn, og jeg bestemte meg for å reise innom butikken og handle mat. Men så ombestemte jeg meg, for jeg tenkte at pokker heller, jeg VIL bli tynn fort, da kan jeg ikke spise... men så ombestemte jeg meg igjen... og igjen.. kjørte forbi fire butikker, og var nesten hjemme igjen, før jeg endelig endte opp på kiwi..

Så sånn er jeg da..det er forferdelig.. men når jeg er i det fornuftige hjørnet, vet jeg jo at jeg ikke kommer noen vei med den livsstilen. Ja, jeg går ned fort, men det hjelper faen ikke når jeg sprekker og kaster i meg all mulig drit.. Så idag jar jeg vært ganske flink.. har ikke telt kalorier, men spist når jeg har vært sulten.. og så har jeg forbrent 600 kalorier på trening.. så er ganske fornøyd! Selv om jeg føler meg smellfeit så fort jeg spiser noe..

 

Til deg som følte at denne tråden ikke var noe for deg lenger, håper du ombestemmer deg, vil ikke at dette skal bli en sånn tråd for de spiseforstyrrede... selv om det er en viktig sak å diskutere! Vi får prøve å oppmuntre hverandre i stedet :D Jeg vil understreke at jeg er her inne fordi jeg ønsker å gjøre dette riktig, ikke for å glorifisere spisefortyrrelser eller noe..

 

Forresten, jeg er 23 år, og ble første gang innlagt da jeg var 16, så ble syk litt før det da.. Er ganske bra nå i forhold til det jeg var den gangen, så ting går da fremover!

 

Ha det så bra jenter :o klemmer fra kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta opp problemer som spiseforstyrrelser, absolutt! Jeg har ikke "tilhørt" noen tråd, slik jeg forstod at kanskje noen gjorde denne?

Men hadde kanskje vært fint å danne en egen tråd for spiseforstyrrelser :o

 

Ønsker dere i allefall lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager hvis jeg tok opp noe som kanskje ikke passet inn i denne tråden.. det var aldri meningen å gjøre denne tråden om til et forum for spiseforstyrrede, men jeg ville bare høre om noen var i samme situasjon som meg da jeg faktisk for første gang i livet mitt har innrømmet for meg selv og noen andre at jeg faktisk har et problem..

 

Det viktigste for meg var å høre andres erfaringer med det, og om noen har det som meg innimellom, og få noen råd på hva som har fungert for andre. Jeg ønsker meg et sunt og stabilt kosthold og bruker denne vektklubben til å prøve å skape meg et slikt fokus. Synes det er viktig at vi motiverer hverandre og kan lufte frustrasjoner, i et anonymt forum hvor man ikke blir sett på som "rar" fordi man har et anstrengt forhold til mat..

 

Har selv ikke vært syk mer enn de par 2-3 siste årene, er idag 24.

 

Jeg håper ikke jeg har "jaget" noen vekk fra forumet ved å ta opp dette.

 

Ha en flott dag folkens!

 

"It's a constant battle to stay in shape!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble de mye snakk om spiseforstyrrelser og hvor vidt det hører hjemme i tråden eller ikke.. Dette er en ungdomståd!! jeg opprttet den for å snakke med noen i samme siuasjon som meg selv for å få motivasjon.. Felles er at vi er i ganske ung alder og har for eksempel ikke barn, vi skal ned 10-20 kg og vi har ALLE et anstreng forhold til mat, hvis ikke hadde vi ikke vært medlem i vektklubben.. andre ting som vi tar opp er og typisk for ungdom, som gutter, fester, tips og råd om forskjellige ting og spiseforstyrrelser.. jeg føler at dette er min tråd, ikke at jeg eier den ellen noe, men at det er her jeg hører jeg hører hjemme.. det er her jeg går inn og skjekker hver dag om det er noen som har skevet noe news :o vi er en gjeng, et lag.. og vi står sammen om dette.. hvis det er noen som ikke føler at tråden og temaer som blir tatt opp her passer er det deres problem :D

 

Her er forresten et innlegg som var kommet i den gamle ungdomstråden, tenkte noen har interesse av den:

 

Ser at det har kommet noen innlegg om spiseforstyrrelser. Noen av dere lurer på om dere sliter med en spiseforstyrrelse, mens andre vet at de gjør det. Til alle dere vil jeg oppfordre dere til å søke ordentlig hjelp. Ta kontakt med Interessegruppa for Kvinner med Spiseforstyrrelser (http://www.iks.no). De kan informere om lokale tilbud samt være gode samtalepartnere. Det er viktig å få riktig hjelp til å komme ut av en spiseforstyrrelse, og slanking er sannsynligvis ikke den rette hjelpen.

 

Er du på vei ut av en spiseforstyrrelse (eller du ikke egentlig har utviklet en), kan det å spise regelmessig, sunt og variert være et skritt i riktig retning. Men, det gjelder å gå forsiktig frem sånn at ikke alle de problematiske tankene rundt mat utløses på nytt.

 

Vårt mål er at http://www.vektklubben.no skal være et tilbud til alle som ønsker kunnskap om kosthold og ernæring, motivasjon til å endre vaner og inspirasjon til å lage god mat og oppleve matglede. Håper hver og en tenker gjennom egen situasjon og søker den riktige hjelpen.

 

Kari, ernæringsfysiolog hos Grete Roede AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestemt meg for å begynne med trening igjen i dag, hadde ikke LITT lyst en gang.. var kjempe trøtt og sliten + at jeg følte det ville være flaut å komme tilbake på senteret med et par kg ekstra og en kondis lik 0! likevel tvang jeg meg selv ned dit, og når timen var ferdig var jeg i konge humør :o det var så utrolig herlig i tillegg til at jeg har holdt meg på matten i matveien denne uken.. har kjøpt inn living lite is med 99 kcal per beger og en premierum dark sjokolade (30 g) slik at jeg kan belønne meg selv hvis denne uka fortsetter å gå så bra :D

Hvordan er det med dere??

 

Stor klem fra jentungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanneMaren

Jeg vil tro at det å bli bitt av treningsbasillen er en god ting! I dag har jeg gått tur i 3 timer, omtrent 2.5 mil :D Har også jogga en del..! Det er ikke værst! Og det kjennes i beina :S Har nå trimma en god del hver dag siden mandag, og jeg lurer sterkt på om det her kommer til å fortsette lenge..! Meeeen en får nyte det så lenge det varer! :)

 

Da var dagens 7.8 trimpoeng lagt inn :)

 

***Stor Svett Klemm*** :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

 

Jeg droppa syklinga i dag pga drittvær, men hvis dette fortsetter må jeg finne en annen løsning. Merker det på humøret mitt også, at jeg er mer deppa og gretten i dag enn jeg pleier å være etter min daglige sykkeltur :D

 

Stå på jenter :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke folk her er...7,5 trimpoeng??oii...jeg ligger fortsatt i dvale...har alltid tusen andre ting jeg "må" gjøre...det er jo bare å komme i gang, og etter tre ukers tid går ting nesten automatisk. Latskapen lenge leve. hahaha...

 

Bare for å si ett par ord om spiseforstyrrelser, om det hører inn i denne tråden eller ikke...når man erkjenner for seg selv og andre at man har ett problem så har man komt laaangt på vei allerede.. noe av problemet er jo at man ikke tror man er syk, og når man da innser det så er jo det en slags aha opplevelse, faktisk kan man faktisk tro det er helt normalt å kaste opp maten..."alle" gjør jo det. Så min personlige mening (ikke for å tråkke på foten til noen)er at sånne spm faktisk hører inn i en sånn tråd, fordi det har jo med vektproblemer å gjøre og det er jo derfor vi er her. eller er jeg helt blond??:o

 

Så til deg Zora, godt å høre at det finnes flere som "meg" der ute i verden. Selv om jeg kanskje tror utifra det du skrev, så har du litt større problemer enn meg på enkelte områder. Hyggelig om du fortsetter å dele dine erfaringer:)

 

ellers noen som har noen kanonbra historier å komme med idag?en god latter forlenger livet og gjør alt mye enklere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et veldig godt forslag å lage en tråd for de med spiseforstyrrelser... sikker på at den vil få maaange besøkende... da støter man ikke noen, hvis det er det som skjedde her...

(ikke det at jeg synes det gjorde noe at du tok det opp her) skjønner veldig godt fustrasjonen din og til mange andre...

 

Vær veldig stolt av deg selv for at du ser det og innrømmer det for deg selv og andre.. håper vennene dine og fam også vet det.. de kan hjelpe deg masse..

 

 

Lykke til alle sammen

 

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag kom utskeielsen.. det begynte med at jeg kjente et enormt søtsug, så jeg tenkte på alle mulige sunne ting som kunne tilfredstille søt behovet = jeg hadde lavkalori-is i fryseren!! spiste 2 beger, det ble 198 kcal av melkerasjonen så det gikk greit.. men det var jo ikke nok!! så den premierum dark sjokoladen som jeg hadde i skapet gikk ned på høykant, det var kosemerkene denne uka og sist men ikke minst noen smågått sjokolader som var glemt langt baki et skap :o det var det.. så det ble ingen kvelds på meg i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Ja, jeg hadde en deppedag i går... Chicos... Gutter. Eller.. ÈN gutt...Mann.

I keep on fallin'...

 

Uansett, ingen matlyst. Krisehjelpen kom - i form av min beste venninne og bikkja hennes. Hun var syk og hadde ikke spist noen ting og fikk resten av Raviolien min fra dagen før. Jeg spiste dream-is ,cashewnøtter og Premium Dark.

 

Ikke bra, men jeg ble trøstet. Og jeg kom ikke over kaloribehovet mitt den dagen, selv om det ikke akkurat var den sunneste måten å nå kcal på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russeklær!! hva gjør jeg??vi skal prøve mandag og tirsdag, men vi får klærene i mars, jeg kommer ikke til å bruke samme str. i MARS liksom.. det er jo klart bedre med en litt for stor bukse enn en litt for liten, men hvis ting går etter planen kommer den buksa til å være aaalt for stor, men hva om jeg ikke klarer å slanke meg slik jeg vil.. dilemma.. HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...