Gå til innhold

Nedoverklubben, uke 36


b3tty

Anbefalte innlegg

ukens rapportering

 

Forrige uke:

125,1kg

midjemål 114

fettprosent 42,8

vannprosent 41,7

muskelmasse 30,9

 

denne uken:

123,6 ------->ned 1,5kg

midjemål 110cm

fettprosent 42,6

vannprosent 41,9

muskelmasse 31,0

 

kjempefornøyd denne uken...har gått opp i to uker nå, så det var veldig gøy å gå ned litt nå. og 4 cm på midjen...jeg målte til og med mange ganger, for jeg trodde ikke det var rett...kjempeglad

 

håper på nedgang for dere andre også...vi var jo veldig mange som gikk opp forrige uke, så jeg håper det er gått av igjen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad du endelig gikk ned igjen! Håper det fortsetter sånn det har du fortjent, selv om det ikke er det det går på!

 

Jeg har gått opp 200 g denne uka, men minsket 1 cm i midja, så det er ikke all verden verken den ene eller andre veien, men syns det er drit surt skal jeg være erlig, og det skal man jo. Hadde en følelse av at ting hadde snudd litt de siste dagene, men der tok jeg altså feil!

 

Stå på folkens og lykke til med vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et kjempebra resultat!! Du har all grunn til å være fornøyd denne uka ;)

Jeg for min del har vært bortreist i over en uke nå, og har ikke hatt tilgang verken til vekt eller internet. Men neste uke kan veiingen begynne som normalt igjen! Men jeg må nok ærlig innrømme at ting går ikke så bra som jeg hadde håpet!! Har ikkeblitt kvitt krykkene enda,så det blir dårlig med trening. Jeg regner med at så fort jeg kan trene igjen, så går ting bedre. Synes det er enklere å styre matinntaket når jeg trener regelmessig. Lykke til til alle dere andre som skal veies og måles idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sjokket forrige mandag, da jeg hadde gått OPP 1,9 kg, forstå det den som kan, kan jeg nå fornøyd konstatere at jeg er nesten tilbake på scratch igjen.

 

Forrige uke:

Vekt: 136,2 kg

Midje: 141 cm

 

Denne uken:

Vekt: 134,8 kg

Midje: 139 cm

 

Resultat denne uken:

Vekt: - 1,4 kg

Midje: - 2 cm

 

Resultat totalt:

Vekt: + 0,5 kg

Midje: +/- 0 cm

 

b3tty:

Gratulerer! Du er kjempeflink!

 

mammacita:

Du har jo mistet en cm i midjen. Synes det er flott, jeg! All nedgang er velkommen, selv om det ikke alltid er så mye...

 

turtles24:

Har hatt besøk av en venninne utenbys fra i en uke, jeg. Mistet da grepet på treningen som jeg synes jeg begynte så flott på. Er nå likevel heldig og har gått ned både i kg og i cm, men det blir jo ikke skikkelig gang på det før treningen er på plass igjen. Lykke til med foten din, og med treningsoppstart igjen.

 

Klem Arduinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1kg!....(111,7kg)

Men jeg har begynt med no farlige greier......veier meg titt og ofte. Så nå lurer jeg på og få sambo til og gjemme vekta for meg.

Hadde 10,3 trimpoeng i forrige uke, ikke fornøyd med det men gikk på kveldskurs den uka så da ble det bare sånn :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad du endelig gikk ned igjen! Håper det fortsetter sånn det har du fortjent' date=' selv om det ikke er det det går på![/quote']

takk takk....syns det var kjipt at du gikk opp denne uka....du har hatt en sånn jojo-tid i det siste, men du fortjener virkelig å gå ned....men det var jo kejkt at cm var gått ned likevel

 

b3tty:

Gratulerer! Du er kjempeflink!

takk....det er du og' date=' så du hadde omtrent samme resultat som meg....jeg oggså gikk opp masse forrige uke, og har enda litt igjen til jeg er tilbakte til forrige gang det gikk nedover, men men, fornøyd likevel

 

Det var et kjempebra resultat!! Du har all grunn til å være fornøyd denne uka

tusen takk, håper du går ned når du skal veie deg du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...